Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienten k-kauppojen kassoilla voi olla asiakaspalvelutaidot aivan hukassa

Vierailija
08.09.2018 |

Tarkoitan niitä aivan pienimpiä kauppoja, entisiä Siwoja. Mistä johtuu että kassa on usein niin töykeä?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Vierailija
2/14 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei halua mammaa lääppimään takaovelle ja kokeilemaan ekaa lesboutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo aikoinaan sanottiin että Siwan kassalla on elämään kyllästyneitä ihmisiä. Vaikka kauppojen nimi vaihtuikin niin henkilökunta säilyi pääosin samana.

Vierailija
4/14 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Minulla on varaa asioida Stockalla - siellä ei ole tuollaista ala-arvoista käytöstä, vaan Minua kohdellaan kuin ylhäisöön kuuluvaa!

Vierailija
5/14 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisen pienen k-kaupan kaksi työntekijää ovat tosi mukavia, yksi aika neutraali ja sitten on yksi joka ei koskaan katso kasvoihin, saati silmiin.

Vierailija
6/14 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähi pikku k-marketin kassat on ihan loistavia, viimeksi kaveri tuli kassalta auttamaan kantamaan pullonpalautus säkkiä.

Vierailija
7/14 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan niitä aivan pienimpiä kauppoja, entisiä Siwoja. Mistä johtuu että kassa on usein niin töykeä?

Kyllä töykeys onnistuu pienessä s-ryhmän kaupassakin.

Vierailija
8/14 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaan pienten kauppojen hintoja että kauppias voi kustantaa koulutuksen työntekijöille.

Vierailija
9/14 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi Minulla on varaa asioida Stockalla - siellä ei ole tuollaista ala-arvoista käytöstä, vaan Minua kohdellaan kuin ylhäisöön kuuluvaa!

No alkaa olemaan stockkan herkku ihan samassa jamassa jo kuin salet.

Vierailija
10/14 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo aikoinaan sanottiin että Siwan kassalla on elämään kyllästyneitä ihmisiä. Vaikka kauppojen nimi vaihtuikin niin henkilökunta säilyi pääosin samana.

Veikkaisin että ennekin työhönsä kyllästyneitä. Mieti itse kauan jaksaisit sitä työtä.

Vierailija
11/14 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä törmännyt enempi Salen tai jopa Prisman kassalla tympeisiin kassoihin, ihan yhtälailla Cittarissa tai Supermarketissa, myös Tokmanni ym.

Siwassa oli vähintään keskiverrosti "iloisuutta".

Vierailija
12/14 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikaupat ovat vihonviimeisiä työpaikkoja! Uskomaton määrä nähdä/haistaa/tuntea hulluja, juoppoja, narkkeja ja kaikkea rajatapausta päivittäin. Yksin, peloissaan ja paskalla palkalla&työajoilla.

Vierailija
13/14 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähikaupat ovat vihonviimeisiä työpaikkoja! Uskomaton määrä nähdä/haistaa/tuntea hulluja, juoppoja, narkkeja ja kaikkea rajatapausta päivittäin. Yksin, peloissaan ja paskalla palkalla&työajoilla.

Meidän lähikaupassa on usein iltaisin töissä sellainen sikaniskainen tappelupukarin näköinen tyyppi. En tiedä varastellaanko sieltä mutta ainakaan se räkivä jonnelauma ei ole niinä iltoina kaupan edustalla häiriköimässä.

Vierailija
14/14 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin että ennekin työhönsä kyllästyneitä. Mieti itse kauan jaksaisit sitä työtä.

Jostain syystä tätä samaa ongelmaa Ei kuitenkaan ole Prisman tai Citymarketin kassalla työskentelevien keskuudessa.