Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Victoria's Secret-enkelit, paheksuttu ihanne

Vierailija
08.09.2018 |

Onko noi kaikki BMI:n alarajoissa vai kuvittelenko vain?

Itse olen ns. normaalipainoinen, mutten silti läheskään näytä tuolta. Nämä kaikki enkelit ovat ihan kuin samasta puusta veistettyjä vartaloltaan. Heidän painoindeksien on oltava mitä todennäköisimmin 15-16 luokkaa. En sano että näyttävät anorektisilta, mutta ihmettelen vain miten samaan aikaan "alipaino" on tähän tapaan ihailtavaa ja silti paheksuttua.

https://www.iltalehti.fi/streetstyle/201809072201185284_cg.shtml

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on muuten ehkä 1. suomalainen VS-malli:

https://www.iltalehti.fi/kauneus/201809052201182873_ka.shtml

Kaunis tyttö.

Niin on.

Iltapäivälehdessä kaikki naiset ovat aina kuvankauniita. En aina jaa käsitystä.

Vierailija
22/64 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipaino on uusi normaali!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis tyttö.

Nenä ei tule kelpaamaan ilman leikkausta

Vierailija
24/64 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin ne on alipainon puolella. Naisten "hollywood ihanne" on ALIPAINO. Ainakin miehet luulee että se on naisen normaalipaino.

Miehet tietenkin oppivat ihannoimaan alipainoisia, koska alipainoiset ovat heidän ensirakkauksiaan. Tämä on todella surullista. Miehillä on vääristynyt vartalokuva normaalista naisesta. Normaalipainohan sisältää rasvaa ja normaalipainoisena läskiä voi löytyä sieltä tai täältä pieniä määriä. Ylipaino sitten sisältää sitä enemmän sitä läskiä mitä ylemmäs ylipainorajoja mennään. Mutta nykyään on kadonnut kokonaan sellainen normaalipainon käsitys, jonka lääkörit ovat määritelleet, jossa naisen normaalipainoon kuuluu vähän läskiä. Se "vähän" on unohdettu kokonaan ja tunnetaan vaan alipaino ja lihava.

Vierailija
25/64 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noita on noin 1/miljoona.Lisäksi olen jostain lukenut, että ennen tuota näytöstä treenaavat 2x päivässä ja syövät tosi tarkasti Lisäksi asut tehty mittojen mukaan ja meikattu ja hiuksia laitettu tuntikaupalla......

Tuo on fantasiaa ja tarkoitettu miehille.Ei kannata olla kateellinen.Me naiset voidaan kuolata Channing Tatumille ja kamuja Magic Mikessa tai Hunkseja.O onneksi naisillekin on nykyään silmänruokaa.Harmi vaan, kun lehtien kansissa on aina nuori kaunis nainen.Iltalehden uimapuku-ja alusvaatekuviin voisi laittaa myös hyväkroppaisia, komeita nuoria miehiä esittelemään simmareita.

Se ero vaan, että naisilla pysyy järki päässä, mutta miehillä ei. Miehet olettavat jokaisen naisen näyttävän mallilta jos laihduttaa. Naiset eivät oleta suomalaisesta miehestä kuoriutuvan adonista jos se käy puntilla.

Vierailija
26/64 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää tää maailma. Kaikkien pitäisi olla normaalipainon ja ylipainon rajoilla tai jopa ylipainoinen, jotta muut hyväksyy. Jos joku on vähänkään tätä jatkuvasti lihovaa kansaa hoikempi, heti epäillään sairaaksi ja anorektikoksi. Plot twist, kaikki hoikat ihmiset ei näännytä itseään ja voivat olla hyvin tyytyväisiä elämäänsä.

Vierailija
27/64 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noita on noin 1/miljoona.Lisäksi olen jostain lukenut, että ennen tuota näytöstä treenaavat 2x päivässä ja syövät tosi tarkasti Lisäksi asut tehty mittojen mukaan ja meikattu ja hiuksia laitettu tuntikaupalla......

Tuo on fantasiaa ja tarkoitettu miehille.Ei kannata olla kateellinen.Me naiset voidaan kuolata Channing Tatumille ja kamuja Magic Mikessa tai Hunkseja.O onneksi naisillekin on nykyään silmänruokaa.Harmi vaan, kun lehtien kansissa on aina nuori kaunis nainen.Iltalehden uimapuku-ja alusvaatekuviin voisi laittaa myös hyväkroppaisia, komeita nuoria miehiä esittelemään simmareita.

Se ero vaan, että naisilla pysyy järki päässä, mutta miehillä ei. Miehet olettavat jokaisen naisen näyttävän mallilta jos laihduttaa. Naiset eivät oleta suomalaisesta miehestä kuoriutuvan adonista jos se käy puntilla.

No ei odota todellakaan kukaan mies, että jokaisesta naisesta tulee alusvaatemalli, kun vaan laihduttaa. Silti on ihan normaalia toivoa kumppanilta, että hän on hoikka ja kuntoilee jonkin verran. Se riittänee hyvin monelle miehelle. Sitäpaitsi onhan niitä mitä lie "Other Danish Guy"- alusvaatemainoksia myös miesmallien esitteleminä ja se on vaan meidän miesten kestettävä.

Vierailija
28/64 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis tyttö.

Juu, on se niin "kaunista" kun kylkiluut sivukuvassa pompottavat terhakkaampana kuin rinnat.

Vierailija
29/64 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis tyttö.

Juu, on se niin "kaunista" kun kylkiluut sivukuvassa pompottavat terhakkaampana kuin rinnat.

Älä mussuta. On kaunis ja hieno hoikka vartalo.

Vierailija
30/64 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä mallit näyttävät itse asiassa normaaleilta. Tavara on keskittynyt jalkoihin. Nykyään vissiin vaaditaan todistamaan, että BMI on normaali. Mallintyöhön kuuluu hyvännäköinen kroppa. Ei tietenkään mitään läskimahaa ole.

Vierailija
31/64 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen joka toisella näyttäisi olevan silarit?

Vierailija
32/64 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria's Secret mallit ja heidän kuvansa ovat sellaista fiktiota että oksat pois.

Lähdetään liikkeelle siitä että yritys on luonut mielikuvan tuotteistaan "seksikkäinä isorintaisten naisten rintaliiveinä". Tosiasiassa kuppikoot loppuvat kokoon, joka vastaa suunnilleen suomalaisten naisten yleisintä kuppikokoa E. Isorintaisemmalle liivejä ei sitten enää löydy.

Aikaisemmin, Tyra Banksin aikaan, VS mallit todella olivat luonnostaan kurvikkaampia kuin ns. haute couture -mallit (jota alkoivat silloin olla vakavasti alipainoisia järjestään) ja heitä saatettiin pitää alalla jopa "pullukoina", vaikka olivat siis sellaisia normaalipainon alarajoilla lääketieteellisesti.

Nykyisin Tyra Banks ja kumppanit eivät enää kelpaisi VS:lle, koska VS vaatii malleilta hyvin hoikkaa, lähes rasvatonta (ja lihaksetonta) vartaloa.

Koska VS:n brändi on kuitenkin kurvikas ja seksikäs, pitää ne muodot tuottaa malleille jollakin tavalla, kun niitä kurvejä ei luonnostaan ole.

Useimmilla malleilla on silikonirinnat, että pääsisivät edes kuppikokoon B. Rintaliivit on usein topattuja push-up liivjeä, kuvauksissa malleille voidaan laittaa push-up liivit uikkarin alle, toiset olkaimet sitten photoshopataan pois kuvankäsittelyssä. Jos mallille ei push-upeillakaan saada rintavakoa, sekin voidaan photoshopata. Mallit osaavat myös poseerata niin että näyttävät kurvikkailta. Tyypilliset asennot ovat käsivarret edessä painamassa rintoja yhteen, tai käsivarret puuskassa rinta työnnettynä eteen, tai selkä mutkalla sivulle (lantio näyttää kaarevalta) tai selkä kaarella taaksepäin (peppu näyttää isommalta). Näytöksiin "enkeleille" sidotaan selkään siipiä hämäämään sitä kuinka laihoja he ovat, lanteille lisätään koristeita luomaan mielikuva kurvikkaasta lantiosta tai vyötärölle lisätään nauhoja ja koristeita, joilla saadaan illuusio kapenevasta vyötäröstä (useimmilla malleilla on suora vartalo eikä vyötäröä lähes ollenkaan). Kuvattaessa mallit seisovat usein polvet vastakkain ja takapuoli taakse työnnettynä, mutta kyse ei ole pihtipolvista (sairaus) vaan siitä että asennossa saada aikaan reisivako ja takapuoli saadaan pystympään. Tai sitten jalka leveällä, paino toisella jalalla, myös tulee efekti kurveista. Näytöksissä ja kuvissa mallien jäsenille lisätään öljyä, joka antaa vaikutelman pyöreistä muodokkaista jäsenistä.

Tämmöistä feikkimaailmaa sitten syötetään nuorille ihanteena ja asiakkaat ostavat tuotteita, jotka eivät saa heitä näyttämään siltä kuin mainoskuvat antavat olettaa.

Vierailija
33/64 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Victoria's Secret mallit ja heidän kuvansa ovat sellaista fiktiota että oksat pois.

Lähdetään liikkeelle siitä että yritys on luonut mielikuvan tuotteistaan "seksikkäinä isorintaisten naisten rintaliiveinä". Tosiasiassa kuppikoot loppuvat kokoon, joka vastaa suunnilleen suomalaisten naisten yleisintä kuppikokoa E. Isorintaisemmalle liivejä ei sitten enää löydy.

Aikaisemmin, Tyra Banksin aikaan, VS mallit todella olivat luonnostaan kurvikkaampia kuin ns. haute couture -mallit (jota alkoivat silloin olla vakavasti alipainoisia järjestään) ja heitä saatettiin pitää alalla jopa "pullukoina", vaikka olivat siis sellaisia normaalipainon alarajoilla lääketieteellisesti.

Nykyisin Tyra Banks ja kumppanit eivät enää kelpaisi VS:lle, koska VS vaatii malleilta hyvin hoikkaa, lähes rasvatonta (ja lihaksetonta) vartaloa.

Koska VS:n brändi on kuitenkin kurvikas ja seksikäs, pitää ne muodot tuottaa malleille jollakin tavalla, kun niitä kurvejä ei luonnostaan ole.

Useimmilla malleilla on silikonirinnat, että pääsisivät edes kuppikokoon B. Rintaliivit on usein topattuja push-up liivjeä, kuvauksissa malleille voidaan laittaa push-up liivit uikkarin alle, toiset olkaimet sitten photoshopataan pois kuvankäsittelyssä. Jos mallille ei push-upeillakaan saada rintavakoa, sekin voidaan photoshopata. Mallit osaavat myös poseerata niin että näyttävät kurvikkailta. Tyypilliset asennot ovat käsivarret edessä painamassa rintoja yhteen, tai käsivarret puuskassa rinta työnnettynä eteen, tai selkä mutkalla sivulle (lantio näyttää kaarevalta) tai selkä kaarella taaksepäin (peppu näyttää isommalta). Näytöksiin "enkeleille" sidotaan selkään siipiä hämäämään sitä kuinka laihoja he ovat, lanteille lisätään koristeita luomaan mielikuva kurvikkaasta lantiosta tai vyötärölle lisätään nauhoja ja koristeita, joilla saadaan illuusio kapenevasta vyötäröstä (useimmilla malleilla on suora vartalo eikä vyötäröä lähes ollenkaan). Kuvattaessa mallit seisovat usein polvet vastakkain ja takapuoli taakse työnnettynä, mutta kyse ei ole pihtipolvista (sairaus) vaan siitä että asennossa saada aikaan reisivako ja takapuoli saadaan pystympään. Tai sitten jalka leveällä, paino toisella jalalla, myös tulee efekti kurveista. Näytöksissä ja kuvissa mallien jäsenille lisätään öljyä, joka antaa vaikutelman pyöreistä muodokkaista jäsenistä.

Tämmöistä feikkimaailmaa sitten syötetään nuorille ihanteena ja asiakkaat ostavat tuotteita, jotka eivät saa heitä näyttämään siltä kuin mainoskuvat antavat olettaa.

Seuraavaksi varmaan väität ettei supersankarit lennä oikeasti Marvelin elokuvissa tai näytä tosielämässä 200 kg 4% rasvoissa olevilta kehonrakentajilta?

Vierailija
34/64 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

YouTubessa on video jossa eräs nainen kokeilee vs diettiä.

Katsoin videon ruoka oli joka päivä samanlaista ja kahvia ei saanut juoda.

Vierailija
35/64 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon!

Olet ymmärtänyt markkinoinnin perusteet.

Kaikkea näkemääsi mainostetaan samoilla periaatteilla.

Vierailija
36/64 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä tällaista laihuushössötystä. Jotkut runway-mallit näyttävät todella sairailta, mutta nuo ovat ihan normaalin ja terveen näköisiä. Itse olen jossain normaalipainon keskipaikkeilla ja mulla on vaan hieman paksummat reidet ja isommat rinnat kuin noilla.

Vierailija
37/64 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ymmärrä tällaista laihuushössötystä. Jotkut runway-mallit näyttävät todella sairailta, mutta nuo ovat ihan normaalin ja terveen näköisiä. Itse olen jossain normaalipainon keskipaikkeilla ja mulla on vaan hieman paksummat reidet ja isommat rinnat kuin noilla.

Mun mielestä tuossa linkatussa blogissa olevat kuvat kulissien takaa eivät todellakaan näyttäneet normaalia naisia, vaan ihan selkeästi alipainoisia.

Varsinkin tässä

http://2.bp.blogspot.com/-YtnvrRTYBdU/UHhRmtu6L7I/AAAAAAAABTE/wjOt13B-r…

Noi kaksi oikeanpuoleista on ihan todella huolestuttavan laihoja. Päät näyttävät kuvissa isoilta ja käsien nivelet erottuvat paksuimpina kohtina, ihan kuin prinsessa Victorialla anoreksiansa aikaan :(

Vierailija
38/64 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuossa linkatussa blogissa olevat kuvat kulissien takaa eivät todellakaan näyttäneet normaalia naisia, vaan ihan selkeästi alipainoisia.

Varsinkin tässä

Noi kaksi oikeanpuoleista on ihan todella huolestuttavan laihoja. Päät näyttävät kuvissa isoilta ja käsien nivelet erottuvat paksuimpina kohtina, ihan kuin prinsessa Victorialla anoreksiansa aikaan :(

Tummat Adriana ja Alessandra ovat 37-vuotiaita kahden lapsen äitejä, kyllä täytyy elämäntapojen, dieetin ja treenin olla hyvinkin terveellä pohjalla että tuolta näyttävät.

Vierailija
39/64 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ovat sairaalloisen alipainoisia ja riutuvia. Niiden valmistautumisohjelmista näytöksiin on ollut paljon artikkkeleita. Ihan hullua touhua. En muista tarkkaan enää, mutta tyyliin 2 viikkoa syömättä kiinteää ja viikko syömättä miyään ja joka päivä tuntikausia liikuntaa ja vikat pari päivää ilman nestettäkkn, jotta elimistö kuivuu. Siis baarallista terveydellä leikkimistä. Kun näytös on ohi, moni pyörtyilee ja joku tainnut joutua tiputukseen tms, koska se on niin epäterveellistä keholle. Ihan kahjoa ja vastuutonta esittää sellaisia rooli mslleina nuorille. Boikotoin tämän vuoksi ko tuotemerkkiä.

Vierailija
40/64 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin tässä

Tummat Adriana ja Alessandra ovat 37-vuotiaita kahden lapsen äitejä, kyllä täytyy elämäntapojen, dieetin ja treenin olla hyvinkin terveellä pohjalla että tuolta näyttävät.

Ei noi kyllä terveeltä näytä. Toivottavasti on tosiaan kyseessä ns kisakunto, eikä jatkuva olotila. Ja onhan noi kuvat jo vanhoja, vuodelta -12 aikaisintaan niin kuin tuo blogikirjoituskin, että ehkä ovat nykyään terveemmän näköisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän