Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies osti mulle sikakalliin puhelimen

Vierailija
08.09.2018 |

lahjaksi enkä ymmärrä miksi. Mä en käytä puhelinta muuta kuin soittamiseen ja noin kerran kuukaudessa katson tunnin verran netflixiä siitä. Mulla on paha mieli miehen puolesta. Tuntuu että heitti järkyttävän summan rahaa hukkaan. Nyt kyselee koko ajan oonko tyytyväinen puhelimeen. Tietysti sanon että olen mutta mitä sitä nyt kummempaa kokemusta jonnekin soittamisesta voisi olla.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänne on nyt näköjään vastaillut joku/jotkut vähän niinkuin minuna esiintyen mutta mä kirjoitin vain aloituksen enkä sen jälkeen enää mitään ennen tätä.. Ap

Pahoittelen ap jos sait sellaisen kuvan minun kirjoituksistani, olen ollut tällä palstalla siinä uskossa, että voidaan kunnioittaa sitä että vain ap käyttää ap-allekirjoitusta, ja sitähän en ole missään vaiheessa käyttänyt. Enkä myöskään ole tuo joka väitti itseään 17-vuotiaaksi, tässä ollaan hieman aikuisempia myös henkisesti.

Vierailija
22/23 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohan riippuu ihan siitä minkänlaiset tulot miehellä on. js mies tienaa kymppitonnin kuussa, niin tonnin maksava puhelin ei tunnu vielä missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai. Kaverin mies osti kaverille paljon tonnin lahjoja, mm laukkuja ja puhelimen. Ja käytti ulkomailla. Lopuksi osti vielä yllärilahjana koiranpennun. Sitten yksi kaunis päivä joku nainen soitti, että miehesi on tehnyt hänelle lapsen, joka syntyy nyt. Kaveri kysyi mieheltä, että mitä vattua ja mies sanoi, ettei pidä paikkaansa ja lähti käymään kaupassa. Nyt 5 vuotta myöhemmin on edelleen samalla kauppareissulla ja facen mukaan kahden lapsen isä.

Että silleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi