Missä iässä hiusten harmaantuminen on normaalia?
Missä iässä ihmisellä saa olla harmaat hiukset ilman, että on muiden silmissä ikäistään vanhemman näköinen?
Kommentit (10)
No epänormaaliahan se ei aikuisella olekaan, vaan yksilöllistä.
Kaverilla (mies) oli harmaat hiukset kolmekymppisenä. Ei se silti hänestä vanhan näköistä tehnyt.
Itse olen nyt 50 ja täysin harmaahiuksinen. Kuulemma en siltikään näytä ikäistäni vanhemmalta, koska leikkaus on nuorekas.
Itse asiassa jotkut vieraammat nuoret ovat luulleet, että olen värjäyttänyt hiukseni harmaaksi, kun kuulemma niin kiva väri 😀
On vanhuksia joilla eivät hiukset ole harmaantuneet, suurimmalla osalla tietenkin on, riippuu geeneistä. Itse olen harmaantunut suht nuoresta, kuten vanhempani.
Meidän suvussa osalla on jo syntyessään harmaat hiukset.
Monilla siinä 25-30v alkaa tulla ekat harmaat.
Harva kuitenkaan on vielä 40v kokonaan harmaantunut. Haitari on iso.
mun mies alkoi harmaantua jo 27v mut tosi hidasta on se, aina vuosi vuodelta tulee hiukan enempi harmaata, mutta hänellä on niin paksut hiukset että hän on ehkä kokoharmaan vasta n. 40 vuotiaana
Minulla (52 v) ei vielä ole lainkaan harmaata, joskus hämmästyy kun näkee samanikäisiä joilla on enemmän harmaata kuin omaa väriä.
Vierailija kirjoitti:
Monilla siinä 25-30v alkaa tulla ekat harmaat.
Harva kuitenkaan on vielä 40v kokonaan harmaantunut. Haitari on iso.
Ei nyt sentään 25-30 ole normaalia
Harmantuminen on normaalia mut mielestäni se ei ole et kuluttaa aikaa semmoseen et miettii kuinka joku jossain miettii et onko joku jonkun mielestä ikäistään vanhemman näköinen.
Mun äiti on 95 ja hänellä on hyvin vähän harmaata.
Aikaisintaan 70-vuotiaana.