Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten perusteellisesti peseydyt(te) ennen sänkyhommia miehesi kanssa?

Vierailija
07.09.2018 |

Riittääkö esimerkiksi suihku ilman saippuaa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kova pesemään itseäni. Jos olen kotona, käyn suihkussa kolmesti päivässä: aamulla, päivällä töiden/luentojen jälkeen, illalla ennen nukkumaan menoa. Samalla vaihdan yleensä aina vaatteet alkkareita myöten. Intiimihygieniaan käytän siihen tarkoitettuja tuotteita, niinhän mä tukallekin ostan oman pesuaineen.

Lisäksi aina vessakäynnin jälkeen huuhtelen käsisuihkulla tai jos käyn kakkosella, niin peseydyn ihan suihkussa asti. Baarissa tms käytän intiimihygieniaan tarkoitettuja käsipyyhkeitä, joita mulla on aina laukussa mukana.

Olen siis valmis seksiin aivan koska tahansa. Ja muutenkin on kiva tuntea itsensä puhtaaksi.

Mulla samalla kaavalla.

Vierailija
22/26 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tiedän, että pääsen kotiin miehen luo, teen joka tapauksessa alapesun aina kun käyn vessassa, siinä toivossa että saan suuseksiä. Hän tekee aika lailla samoin, ja yleensä sitten saadaankin. Jos hän ei ole vielä kotona kun tulen, niin käyn suihkussa ja vaihdan johonkin mukavaan ja seksikkääseen.

Alapää aina vedellä, limakalvot ei tykkää saippuasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En peseydy mitenkään seksiä varten. Käyn kuitenkin vessassa useasti päivässä, ja teen silloin alapesun vedellä. Aamulla suihku ja saippuointi. Sama myös miehellä.

Mieheni sanoo pitävänsä minun tuoksua/makua saippuaa parempana.

Vierailija
24/26 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesulla käyty aina ennen seksiä jo vuosikymmeniä. Ollaan sitten kotona, mökillä tai reissussa. Aina löytyy mahdollisuus alapesuun. Itse ainakin tykkään puhtaasta raikkaalta tuntuvasta vaimosta.  Meillä harrastettu aina, joka kerta, suuseksiä intohimolla.  Seksi ilman suuseksiä on vain kalpea aavistus nautinnollisesta seksistä. Ihan sama kuinka kuumana käy.  Toki meillä pikaseksi on teknisesti muutenkin mahdotonta, eli vaatii  esileikin.

Vierailija
25/26 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää, kun pillu tuoksuu pillulta. En siis käy pesulla erikseen ennen seksiä. Mies kyllä käy, jos haluaa suuseksiä.

Vierailija
26/26 |
08.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pesaistaan wc-käyntien yhteydessä alapäät, jos seksiin on mahdollisuus. Ei tarvitse keskeyttää sitten, kun suuseksi kuitenkin aina mukana.