Miten perusteellisesti peseydyt(te) ennen sänkyhommia miehesi kanssa?
Kommentit (26)
Kun tiedän, että pääsen kotiin miehen luo, teen joka tapauksessa alapesun aina kun käyn vessassa, siinä toivossa että saan suuseksiä. Hän tekee aika lailla samoin, ja yleensä sitten saadaankin. Jos hän ei ole vielä kotona kun tulen, niin käyn suihkussa ja vaihdan johonkin mukavaan ja seksikkääseen.
Alapää aina vedellä, limakalvot ei tykkää saippuasta.
En peseydy mitenkään seksiä varten. Käyn kuitenkin vessassa useasti päivässä, ja teen silloin alapesun vedellä. Aamulla suihku ja saippuointi. Sama myös miehellä.
Mieheni sanoo pitävänsä minun tuoksua/makua saippuaa parempana.
Pesulla käyty aina ennen seksiä jo vuosikymmeniä. Ollaan sitten kotona, mökillä tai reissussa. Aina löytyy mahdollisuus alapesuun. Itse ainakin tykkään puhtaasta raikkaalta tuntuvasta vaimosta. Meillä harrastettu aina, joka kerta, suuseksiä intohimolla. Seksi ilman suuseksiä on vain kalpea aavistus nautinnollisesta seksistä. Ihan sama kuinka kuumana käy. Toki meillä pikaseksi on teknisesti muutenkin mahdotonta, eli vaatii esileikin.
Mies tykkää, kun pillu tuoksuu pillulta. En siis käy pesulla erikseen ennen seksiä. Mies kyllä käy, jos haluaa suuseksiä.
Meillä pesaistaan wc-käyntien yhteydessä alapäät, jos seksiin on mahdollisuus. Ei tarvitse keskeyttää sitten, kun suuseksi kuitenkin aina mukana.
Mulla samalla kaavalla.