Miten perusteellisesti peseydyt(te) ennen sänkyhommia miehesi kanssa?
Kommentit (26)
En mitenkään. Saa ukolle kelvata pesemättäkin.
En erikseen lähde pesulle jos pelkkää yhdyntää halutaan, mutta vedellä pesen alapään jos mies haluaa nuolla.
Riippuu kiireestä. Joskus ei ehdi ollenkaan. Oikeastaan useimmiten ei ehdi ennen kuin jälkeenpäin, tai siis aina välillä.
Vierailija kirjoitti:
En erikseen lähde pesulle jos pelkkää yhdyntää halutaan, mutta vedellä pesen alapään jos mies haluaa nuolla.
Tarkoitan kylläkin koko kroppaa.
Parasta seksiä on niiden miesten kanssa, joiden kanssa peseytyminen kiihkon vallassa ei eden käy mielessä.
Niin siis missä vaiheessa ennen seksiä pitäis peseytyä? Ruvetaan pussailemaan ja koskettelemaan, mutta joudutaan keskeyttää kun pitää mennä pesulle? Vai suunnitteletteko aikataulun milloin panette että tiedätte käydä suihkussa ensin?
En peseydy ollenkaan ennen yhdyntää. Mieheni pitää hienhajusta ja likaisuudesta. Usein pyytää etten pyyhkisi jos käyn tyhjentämässä suolen ennen rakkauden hetkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan kylläkin koko kroppaa.
En pese kroppaa ennen seksiä, ellen ole jostain syystä todella hikinen tai likainen. Tavallisen päivän jäljiltä en käy seksiä varten suihkussa. Alapään haluan yleensä huuhdella vedelleä suuseksiä ajatellen, ja samaa toivon mieheltäni. Seksin jälkeen sitten suihkuun.
Haasteellista kyllä se, että spontaanin seksin yhteydessä ei voi koskaan antaa suuseksiä.
Mulla ei ainakaan ole kovin raikas fiilis esim työpäivän jälkeen alkaa harrastaa seksiä ilman pesua, koska meidän seksi sisältää melkein aina suu/käsihommia. Mielestäni myös mies on paras suihkunraikkaana. Toki vaikka aamuinen pikapano sujuu ilman pesuja, mutta jos pitkän kaavan mukaan mennään niin suihkun kautta.
Vierailija kirjoitti:
Haasteellista kyllä se, että spontaanin seksin yhteydessä ei voi koskaan antaa suuseksiä.
Itse teen oikeastaab joka päivä niin, että kotiin tullessani huuhtelen pideesuihkulla pimpin, päivän hiet ja muut tahmat pois. Samalla vaihdan työvaatteista olovaatteisiin, kivempi niihinkin mennä puhtaana. Sitten olenkin ihan tarpeeksi puhdas (suu)seksille, jos sellainen spontaani tilanne illan mittaan mieheni kanssa tulee.
Riittää hyvin, itse en ole ikinä käyttänyt mitään intiimisaippuoita ja ne on mielestäni turhia jos on normaali pH, ei haise pahalta. Hajusteet voi olla ärsyttäviä, tietenkin jos haluat niin voit niitä käyttää.
Me ei miehen kanssa edes erikseen peseydytä jos seksiin tulee tilaisuus (pienet lapset), tietenkin normaalisti käydään suihkussa päivittäin ja jos on paremmin kahdenkeskistä aikaa niin silloin itse pesen ihan käsisuihkulla ja mies vehkeensä. Mies sen sijaan käyttää peseytyessä jotain suihkugeelejä, mutta sillä ei siitä paikat kuivu/ärsyynny niin miksi ei.... ja seksin jälkeen tietenkin myös pissalle ja pesulle, ellei ihan pakko nukahtaa :D
Tuli nyt pitkästi, mutta riittää suihku ilman saippuaa :)
No tuota, en oikeastaan ajattele asiaa, tai sitä olenko itse millon suihkussa käynyt tai milloin mies sillä hetkellä kun alkaa haluttaa ja asiat etenee itekseen- joskus kyllä jos on mielessä et ois kiva tänään niin saatan käydä suihkussa ennen kun teen mitään liikkeitä siihen suuntaan että tänään vois seksiä olla :D ja joskus selkeästi molemmilla sama mielessä kun suihkuun mentävä ja sen jälkeen molemmat on toisissa jo kiinni xD mut ei tätä mitenkää erityisesti tule mietittyä, toki, saunan tai suihkun jälkeen on puhtaampi olla joten on seksikkäämpi olo, mutta kyllä sitä tulee tehtyä ihan ilmankin ja tosi rähjäisenäkin jos molemmat on sillä tuulella :D ja no joskus mies tietää ilmeisesti siitä kun suihkuhetki venyy että olen sheivallut itteni kun usein sen jälkeen hän haluaa nuolla ennemmin kuin muuten mikä on ihan ymmärrettävää. Itseäni ei niin kiinnosta onko mies just pessy tms ellei nyt haiskahda pahalle tms.
Mä olen kova pesemään itseäni. Jos olen kotona, käyn suihkussa kolmesti päivässä: aamulla, päivällä töiden/luentojen jälkeen, illalla ennen nukkumaan menoa. Samalla vaihdan yleensä aina vaatteet alkkareita myöten. Intiimihygieniaan käytän siihen tarkoitettuja tuotteita, niinhän mä tukallekin ostan oman pesuaineen.
Lisäksi aina vessakäynnin jälkeen huuhtelen käsisuihkulla tai jos käyn kakkosella, niin peseydyn ihan suihkussa asti. Baarissa tms käytän intiimihygieniaan tarkoitettuja käsipyyhkeitä, joita mulla on aina laukussa mukana.
Olen siis valmis seksiin aivan koska tahansa. Ja muutenkin on kiva tuntea itsensä puhtaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kova pesemään itseäni. Jos olen kotona, käyn suihkussa kolmesti päivässä: aamulla, päivällä töiden/luentojen jälkeen, illalla ennen nukkumaan menoa. Samalla vaihdan yleensä aina vaatteet alkkareita myöten. Intiimihygieniaan käytän siihen tarkoitettuja tuotteita, niinhän mä tukallekin ostan oman pesuaineen.
Lisäksi aina vessakäynnin jälkeen huuhtelen käsisuihkulla tai jos käyn kakkosella, niin peseydyn ihan suihkussa asti. Baarissa tms käytän intiimihygieniaan tarkoitettuja käsipyyhkeitä, joita mulla on aina laukussa mukana.
Olen siis valmis seksiin aivan koska tahansa. Ja muutenkin on kiva tuntea itsensä puhtaaksi.
Joo ihan hyvä olla puhdas ja siisti mut eiks toi nyt jo kuivata ihoa ja pahaks hiuksille ja bakteeritasapainollekkin noin usein pestä? toki jos on ikänsä noin tehnyt niin mikäs siinä mut ite olisin ainakin niiku joku rusina jos noin paljon pesisin itteeni :D jokatoinen päivä käyn suihkussa niin että pesen hiukset, jos urheilen tai hikoan niin sitten saatan käydä useammin mutta max. kerran päivässä. Joskus kävin enemmän niin alkoi iho oireilla.
Vierailija kirjoitti:
Jos puhut alapän pesusta, niin en koskaan käytä saippuaa siellä. Ei ole hyväksi bakteeritasapainolle. Aina vain vedellä huuhtelu.
Intiimialueelle sopivia pesuaineita on olemassa. Pelkkä vesihuuhtelu ei kovin kummoista pesua saa aikaiseksi, joten kokemuksen perusteella sanoisin rakkauden satamassasi haiskahtavan reilusti silakalle.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi, ellei ole bakteerikammoinen. Me annamme ja saamme suuseksiä myös heti yhdynnän jälkeen, limaisina toisistamme.
Nehän ovat steriilejä eritteitä tultuaan suoraan ihmisruumiista. Maut ja tuoksut kertakaikkiaan ihanat, jos toisesta tykkää eikä kumpikaan ole syönyt parsaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi, ellei ole bakteerikammoinen. Me annamme ja saamme suuseksiä myös heti yhdynnän jälkeen, limaisina toisistamme.
Nehän ovat steriilejä eritteitä tultuaan suoraan ihmisruumiista. Maut ja tuoksut kertakaikkiaan ihanat, jos toisesta tykkää eikä kumpikaan ole syönyt parsaa.
Tiedätkö mitä steriili tarkoittaa? Kaikki ihmisruumiista tuleva ei todellakaan ole steriiliä..
Jostain syystä vaimo on kiihottavan tuoksuinen jos ei ole paroin päivään peseytynyt.
Sois esim. paita ja hiukset.
Kai hän jotain feromoneja erittää.
Pimpsa toki on kiva olla pestynä ennen kielileikkejä.
Varsinkin nykyään.
Nuorempana ei sekään iksn heti tuikealle tuoksahtanut.
Jos puhut alapän pesusta, niin en koskaan käytä saippuaa siellä. Ei ole hyväksi bakteeritasapainolle. Aina vain vedellä huuhtelu.