Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Simpsoneissa on joka toisessa jaksossa jonkinlainen Ruotsi-viittaus?

Vierailija
07.09.2018 |

On niitä vanhemmissakin jaksoissa ollut, mutta näissä uudemmissa rupeaa jo toistamaan itseään liikaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaanko me samoja simpsoneita kun itse olen nähnyt aika vähän ruotsi viittauksia? Mä olen katsonut simpsoneita oikeasti alusta asti. Ne oli alunperin lyhyt piirretty eräässä toisessa ohjelmassa.

M 40+ - hauta.

Vierailija
2/10 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Simpsonien tekijä on NRA:n kannattaja. Fox on Trumpin käsissä. Sattumaako :P ???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Simpsonien tekijä on NRA:n kannattaja. Fox on Trumpin käsissä. Sattumaako :P ???

Simpsonit tukee SD: n nousua? Hommaforumin  sisäpiirin tietoa.?

Vierailija
4/10 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Simponeissa on heitetty läppää foxsin omistuksesta. En halua väitellä onko nuin vai näin. Sipsonit vain on aika hauska sarja joka on huonoista jaksoista huolimatta aika hyvä. Se ja shout park ovat ihan parhaita. Varsinkin sp jaksoissa on aina jokin pointti. Se on sitten katsojasta kiinni tajuaako sen?

Vierailija
5/10 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Simponeissa on heitetty läppää foxsin omistuksesta. En halua väitellä onko nuin vai näin. Sipsonit vain on aika hauska sarja joka on huonoista jaksoista huolimatta aika hyvä. Se ja shout park ovat ihan parhaita. Varsinkin sp jaksoissa on aina jokin pointti. Se on sitten katsojasta kiinni tajuaako sen?

South Parkin taso on vain noussut kausi kaudelta kun taas Simpsoneilla suunta on ollut pitkään alaspäin.

Vierailija
6/10 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsotaanko me samoja simpsoneita kun itse olen nähnyt aika vähän ruotsi viittauksia? Mä olen katsonut simpsoneita oikeasti alusta asti. Ne oli alunperin lyhyt piirretty eräässä toisessa ohjelmassa.

M 40+ - hauta.

Itse en pahemmin ole Simpsoneista sitten ~2005 välittänyt (vanhoja jaksaa edelleen katsoa), mutta nyt kun on jäänyt TV auki Simpsonien aikaan olen viimeisen kahden viikon aikana kuullut ainakin kolme kertaa jotakin Ruotsiläppää. Yhdessä jaksossa Lisa sanoi, että Ruotsissa oppilaat arvioi opettajia, toisessa oli jotain juttua IKEAan viitaten, ja kolmatta referenssiä en tarkalleen muista, mutta ei ollut kumpainenkaan edeltävistä joten ainakaan uusinta ei ollut kyseessä.

Vierailija
7/10 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas oli Ruotsi olympialaisissa. Ja mainittiin kolmasti.

Vierailija
8/10 |
13.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nappulasta asti kattonut Simpsoneita, nyt 30v. Näin äkkiseltään muistan yhden jakson jossa Apu vaimoineen on Ikeassa.. 

Vierailija
9/10 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nappulasta asti kattonut Simpsoneita, nyt 30v. Näin äkkiseltään muistan yhden jakson jossa Apu vaimoineen on Ikeassa.. 

Et selvästikään ole katsonut läheskään kaikkia jaksoja.

Vierailija
10/10 |
16.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisia voisi olla enemmän, on sentään amerikansuomalainen tiimissä.