Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joensuussa hammashoitoon ei edes pääse

Vierailija
11.09.2024 |

Yli vuoden jonot 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sinne päässyt aika moni, ja koko ajan pääsee lisää, jos noin pitkä jono on. 

Vierailija
2/18 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä huonoksi mennyt tilanne siellä, otan osaa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joensuulainen itse sanoi, jonoa on 

Vierailija
4/18 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea tilanne, kai nyt akuuttihoitoon sentään pääsee siellä nopeasti, muutenhan tuo alkaa olla kansalaisten perusoikeuksia loukkaava tilanne?

Ps. Miksi hammaslääkäreitä (ja lääkäreitä), ei muuten kouluteta enempää? Tasokkaita hakijoita ainakin riittäisi. 

Vierailija
5/18 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalla pääsee. Itselläni varattuna 6 aikaa, osaproteesit tulossa. 

Vierailija
6/18 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole uusi asia. Homma meni vielä enemmän persiilleen, kun ajanvaraus keskitettiin Siilaiselle. Lähes kaikki ajanvarauksen ns asiakaspalvelijat ovat elämäänsä kyllästyneitä ämmiä, jotka yrittävät selvissäkin tapauksissa vähätellä potilaan vaivoja ja heittäytyvät lähes hammaslääkäreiksi itse potilasta näkemättä.

Vierailija
7/18 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontiolahdella pääsin samana päivänä, kun oli kiireellinen asia.

Vierailija
8/18 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkea tilanne, kai nyt akuuttihoitoon sentään pääsee siellä nopeasti, muutenhan tuo alkaa olla kansalaisten perusoikeuksia loukkaava tilanne?

Ps. Miksi hammaslääkäreitä (ja lääkäreitä), ei muuten kouluteta enempää? Tasokkaita hakijoita ainakin riittäisi. 

Lääkäriliitto ei halua, että palkat laskee.

Vierailija
9/18 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan sinne päässyt aika moni, ja koko ajan pääsee lisää, jos noin pitkä jono on. 

Ukrainalaiset yms eka ja sitten tietenkin lapset oikomishoitoineen ja sitten vasta aletaan ajattelemaan muita asiakkaita. Oikomisia tehdään varmaan pienen pienistäkin ns purentavioista, millä ei oikeastaan olisi mitään merkitystä.

Vierailija
10/18 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle selvisi eilen, miksi jonot ovat pitkät. Kävin erään terkkarin hammashoitolassaa varaamassa ajan. Paljon oli väkeä, odotussali täynnä, mutta olin ainoa kantasuomalainen.

Vierailija
11/18 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalauta! Kuopiossa hammaslääkäri lähettää vuosittain kutsun hammastarkastukseen ja hammashygienisti kutsun hammaskiven poistoon.

Joskus jopa toivoisin jonon olevan pidempi.

Vierailija
12/18 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kummallista. Olen aina päässyt päivän tai parin sisällä hammashoitoon. Enkä ole koskaan käyttänyt kunnallista hammashoitopalvelua. Mikä tässä nyt on ongelma?

Vierailija
13/18 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin ja työpaikan työterveyshoito huoltaa hampaasi.

Ainakin meillä.

Vierailija
14/18 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limingassa kestää yli puoli vuotta. Vuosi sitten jono oli lyhyempi. Viimeisimmässä uudistuksessa jotain meni rikki. 

Vierailija
15/18 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa vaivaa uudellamaalla

Vierailija
16/18 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Espoossa tosi pitkät jonot, ollut jo monta vuotta.

Vierailija
17/18 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-suomeen ei saada lääkäreitä, paljon paikkoja auki.

Miten niitä sinne saisi? Pitäiskö valtion maksamaan lääkärikoulutukseen lisätä pakollinen kahden vuoden palkallinen harjoittelujakso ei-pidetyissä paikoissa. Sitten sais paperit. Kun se koulutus on niin kallista veronmaksajille.

Vierailija
18/18 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle selvisi eilen, miksi jonot ovat pitkät. Kävin erään terkkarin hammashoitolassaa varaamassa ajan. Paljon oli väkeä, odotussali täynnä, mutta olin ainoa kantasuomalainen.

Ne alkaa ne lääkärit ja hoitohenkilökuntakin olla kuule ulko maalaisia joten valitus on vähän tyhmää. Ilman niitä ei o hoitoa ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi