Vain elämää 2018
Kommentit (1839)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen, oliko Pyhimys lainkaan tos illallisella?
Laita lasit päähän, niin näät paremmin.
Ei auta, koska kuuntelen. En kuullut ääntä. Jos oli paikalla, ei sanonut yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyhimys on paras ja vähiten arvostettu suomiräppäri. Kaikki aina hehkuttavat Mikael Gabrielia jne vaikka esim. sanoittamisessa ei ole toista yhtä hyvää kuin pyhimys.
No nuo cheekit ja gabrielit on kaupallista pelleilyräppiä.
Heikki Kuula, Pyhimys ja Paperi-T tekevät juttunsa aidoista lähtökohdista ja älyllä.
Urpointa mitä räppipiireissä on, on nää tyypit jotka kokee oikeudekseen määrittää räppärit ja heidän juttunsa oikeisiin ja vääriin. Jokainen räppää tyylillään, eikä ole yhtä ja ainoaa oikeaa lähtökohtaa kirjoittaa tekstejä.
Ja mitä tulee kaupalliseen pelleilyräppiin, niin ihan siihen samaan se kuuluu myös Pyhimys. Ei se tuolla muuten olisi.
Älä nyt hermostu. Se oli vain minun mielipide. Silloin kun muut hehkutti cheekiä, minä kuuntelin esim Kuulaa, josta monikaan ei ollut vielä edes kuullut.
Älykkäät ja monimerkitykselliset lyriikat vetoavat minuun.
Oi, oletpa sinä uniikki! Nostan hattua ja arvostan suuresti.
Miksi ihmeessä hengailet vauvapalstalla?
Luultavasti en ole ainoa, joka tekee valintansa itsenäisesti. Meitä on onneksi paljon.
Miten vauvapalsta tähän liittyy? Luulitko sinä, että tänne ei saa kirjoitella ellei pidä Cheekistä?
Luulis ettei noin älykäs ja tiedostava ihminen jaksa hengata jossain vauvapalstalla. Kai sitä ois älykkäämpääkin tekemistä perjantai-iltaisin.
Miksi olisi? Tämähän on suosittu palsta. Sen perusteella voi löyhästi olettaa, että puolet tänne kirjoittelevista ovat keskivertoa älykkäämpiä.
Onpa tylsäääääää... onneksi tuolla on Pepe - hän on ihan paras. Anne tekee supertylsiä versioita ja se blondi typy on yksinänsä jossain teiniangstimaailmassa. Ellinoora on semijees, mutta en jaksa katsoo, jossei meininki parane.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkinen, oliko Pyhimys lainkaan tos illallisella?
Laita lasit päähän, niin näät paremmin.
Ei auta, koska kuuntelen. En kuullut ääntä. Jos oli paikalla, ei sanonut yhtään mitään.
Niin siis näitähän ei leikata yhtään :D Aina menee väärin, aiemmin valitus että Pyhimystä näytetään liikaa ja nyt liian vähän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ompa tuo Eve hiljanen tai sitten tätä on leikattu hassusti. Poissaolevan olonen, tuli vaa sellanen olo et onks sillä joku asia huonosti. Jännitys...?
Taitaa olla vaan liian teini noiden joukkoon.
Siis saman ikäinen kuin Ellinoora. Toiset kypsyy nopeammin ja toiset säilyy pissiksinä.
Toivottavasti tämä on viimeinen kausi. On aika paha kun puolet porukasta ja biisit on lähes tuntemattomia isolle yleisölle.
Mun mielestä Ellinooran loistaville biiseille ei oikeen tehty kunniaa.. ainut jota ehkä kuuntelisin olis toi Pyhimyksen Mulkut. Muut ei jääny ollenkaan mieleen :(
Annen päivästä tulee varmastti hyvä. Pliisut iskelmähumppabiisit saa vähän käsittelyä muiden käsissä. En muista muita biisejä Annelta kuin Perutaan häät.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tämä on viimeinen kausi. On aika paha kun puolet porukasta ja biisit on lähes tuntemattomia isolle yleisölle.
Kuka tuolla ei ole tunnettu suurelle yleisölle? Jos Ellinooraa ja Evelinaa meinaat niin niiden musiikilta ei oo kyllä voinut välttyä jos kuuntelee vähääkään noita suosituimpia radiokanavia. Pyhimyskin on Teflon Brothersien muodossa kyllä varmasti tuttu.
Sori, mutta en tiedä yhtään Anne Mattilan biisiä :DD
Onko tuo Lauri jossain flunssassa, kun sen puheäänikin tuntuu ihan kummalle, erilaiselle kuin aiemmin?
On kyllä ollut paha virhe ottaa Evelina tälle kaudelle. Eikö oikeasti mukamas ole parempia naisartisteja enää suomessa? Mitä ihmettä...
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa Pepe :D
Samoin, mutta hyväntahtoisesti. Se on jotenkin niin hellyttävä tuossa formaatissa. :D
Vierailija kirjoitti:
Rasmuksen Eero on aina yhtä komea <3 Teininä olin tosin rakastunut Rasmuksen rumpaliin.
Keskityttäiskö muihin kuin ulkonäöllisiin asioihin?
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Lauri jossain flunssassa, kun sen puheäänikin tuntuu ihan kummalle, erilaiselle kuin aiemmin?
On kyllä ollut paha virhe ottaa Evelina tälle kaudelle. Eikö oikeasti mukamas ole parempia naisartisteja enää suomessa? Mitä ihmettä...
Laurin puheääni on tuollainen.
Evelina näyttää itsekin siltä, ettei täysin omasta tahdostaan tuolla istu tai esiinny...
Annen päivänä Evelinan versio toimii vihdoinkin - tykkäsin todella paljon, kauden parhaimpia.
Mulle kävi toisinpäin, eli tän jakson jälkeen en pidä ellinoorasta niin paljon kuin ennen.
Keskustelutaidot päälle liimattua hokemista: (esiintyjä)" aion esittää kappaleen se ja se, koska....
(Ellinoora keskeyttää): oikeesti, oikeesti, mahtavaa, ole hyvä.
Puhuu kuin olisi itse kokenut elämässään enemmän vastoinkäymisiä kuin muut. Ratsastaa niillä, kuten ikäkysymyksilläkin. Huomaa joskus, että kaikillahan niitä on- elettyä elämää monella tapaa.
Vetää stereotypisia kliseitä esim.Anne mattilan lapsipuheiden päälle. Ellinoora veti "voi olla herkkä puheenaihe"-kortin esiin, kun anne yritti kertoa, että perheasiat eivät ylipäätään haastatteluihin kuulu.
Lopputulos: keskinkertaisista aiheista puhuva, kliseinen nuori nainen, joka ei kuuntele muita. En sanoisi tunneälykkääksi ja hyväksi keskustelijaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laurin puheääni on tuollainen.
Evelina näyttää itsekin siltä, ettei täysin omasta tahdostaan tuolla istu tai esiinny...
No omasta mielestäni siinä on kyllä normaaliakin enemmän tietynlaista käheyttä. Toki silloin 1990-luvulla kun Rasmusta aloin fanittamaan niin Laurikin oli vielä nuori poika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasmuksen Eero on aina yhtä komea <3 Teininä olin tosin rakastunut Rasmuksen rumpaliin.
Keskityttäiskö muihin kuin ulkonäöllisiin asioihin?
Minä olin umpi-ihastunut Eeroon. Sillä oli niin omaperäinen tyyli vastailla haastatteluissa. :)
Vierailija kirjoitti:
Annen päivänä Evelinan versio toimii vihdoinkin - tykkäsin todella paljon, kauden parhaimpia.
ootko nähnyt jostain kaikki kauden jaksot, kun voit sanoa noin?
Tää oli todentotta Ellinooran päivä, kukaan muu ei sanonu juuri mitään.