Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain elämää 2018

Vierailija
07.09.2018 |

Alkaa tänään Laurin päivällä.

Kommentit (1839)

Vierailija
881/1839 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annen päivän versiot ovat ihan järjettömän upeita. TUURE KILPELÄINEN!!! Maailmanluokan versio sanoi Pepekin.

Minkä biisin Annelta Tuure on valinnut?

Vierailija
882/1839 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää antaa ihan uutta syvyyttä Ellinooran biiseihinkin, kun näkee ton upean persoonan! Ihana tyyppi. 

Mä tykkään tuosta Ellinoorasta ihmisenä, mutta miksi laulaessa pitää sössöttää, kun hän puhuu selvästi, niin lauluista ja mahd. hyvistä sanoituksista ei oikein saa selvää.

Minulle laulajan artikulaatio on numero 1.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/1839 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää antaa ihan uutta syvyyttä Ellinooran biiseihinkin, kun näkee ton upean persoonan! Ihana tyyppi. 

Mä tykkään tuosta Ellinoorasta ihmisenä, mutta miksi laulaessa pitää sössöttää, kun hän puhuu selvästi, niin lauluista ja mahd. hyvistä sanoituksista ei oikein saa selvää.

Minulle laulajan artikulaatio on numero 1.

Shitä shääää mitä tiläääää

Vierailija
884/1839 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi vähän kypsymätön kuva ellinoorasta mutta nuorihan tuo onkin. Kappaleetkin on vähän mitä on eli hyviä kohtia ja sitten semmoista meh-osaa jonka jälkeen taas hyvä kohta.

Muutama hyvä versio noilla oli, esim. mattila lauloi hyvin ja rasmus ja se hattupäinen jonka nimeä en just nyt muista. Pyhimyksen räpitkin oli varmaan kivat mutta rupesi puuduttamaan ne jatkuvat kirosanat kappaleessa. "Taustakuoron" manseviritys oli ihan hauska yksityiskohta. 

Vierailija
885/1839 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyhimys 😍

Vierailija
886/1839 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusilmällä tässä katselen ko. ohjelmaa, ja taas ajattelen samaa kuin ennenkin - mä olen totaalisesti pudonnut ns. kyydistä, en käsitä miten ihmiset pitää tästä jutusta, mulle tämä ohjelmaformaatti nimittäin aiheuttaa vain melkoista kiusaantuneisuutta ja jotain ikävää ei myötä- vaan jotain muuta häpeää. Voi kun muutkin esiintyjät tajuaisivat olla enemmän Pepejä! Siis tyyliin mä vaan laulan ja kuulija analysoi tai itkee tai nauraa, ei esiintyjä.

Tällaiset ellinoorat - tulee mieleen jokin Fast Shown sketsi, jossa itsensä äärimmäisen vakavasti ja ihan tosissaan  ottava daideilija tai The Artist tai Le Artiste ensin analysoi, pohtii, nauraa, itkee ja pieree tunteitaan, tulkitsee sanallisesti omaa biisiänsä - ja katsoja sitten odottaa, että sieltähän tulee nyt varmaan jotain toooodella syvällistä ja taiteellisesti kunnianhimoista - ja sitten se daideilija vetää jonkun renkutuksen, jossa on muutama yksittäinen lause sieltä täältä ja korvamadoksi tarttuva kertosäe tyyliin 'siis mä pukkaan sua niin et sä halkeet' .  Ennen näitä kututtiin tosiaan renkutuksiksi, päiväperhosiksi, poplauluiksi, iskelmiksi, päivän hiteiksi, eikä niiden tarkoituskaan ollut olla muuta. EIkä niissä ollut sen kummempaa änälysöimistä. 

Ja siis noiden muiden daideilijoiden nyökyttely noiden esiintymisten aikana. Ne ilmeet! Että näytänkö nyt tarpeeksi syvälliseltä ja myötäelävältä ja eihän vain edes mikroilmeenä vilahda kateus tai mikään muukaan negatiivisuus, vaikka koko ajan vtuttaa että toi hro vie pskoilla biiseillään näin paljon aikaa, ja kuzettaa hvtisti, ja on muuten hirvee nälkäkin, kun kuvaukset kestää ja toi ruoka lautasilla on jäähtynyt ja pahaa...

Vierailija
887/1839 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi Pyhimys on aika kova.

Molemmat vedot ollu ihan kärkiluokkaa.

Vierailija
888/1839 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tykännyt Rasmuksesta valtavasti, mutta Lauri on nyt näiden kahden nähdyn jakson perusteella (en ole vielä katsonut Anne Mattilan päivää Ruudusta)...jotenkin feikin oloinen. Jotenkin... juuri niin kuin voi kuvitella tyypin, joka on jättänyt lukionkin käymättä ja tehnyt sitten sen verran  keikkaa Alice Coopperin ja Metallican kanssa, että pääsee sanomaan siitä muisteluksia. Vedetään enkuksi hei.

Pyhimyksestä en ole koskaan kuullutkaan ennen tätä, mutta hän on ylittänyt odotukset, kuten kaikki räppärit tähän saakka. 

Vierailija
889/1839 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuo Lauri jossain flunssassa, kun sen puheäänikin tuntuu ihan kummalle, erilaiselle kuin aiemmin? 

On kyllä ollut paha virhe ottaa Evelina tälle kaudelle. Eikö oikeasti mukamas ole parempia naisartisteja enää suomessa? Mitä ihmettä... 

Ei ilmeisesti ole. Evelina valittiin Emmagaalassa vuoden 2018 Naisartistiksi. Siis valittu parhaaksi naislaulajaksi Suomessa!

Striimisuosio toi Evelinalle pystin.

Mun mielestä tää on niin kyseenalaista koska striimejä voi ostaa samalla tavalla kuin instaseuraajia ja youtuben katselukertojakin.

Vierailija
890/1839 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku ystävällisesti spoilata Annen päivän biisit?

Vierailija
891/1839 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

okei, laulan ne korvakuulolta ja lataan youtubeen, en siis osaa laulaa ollenkaan...

Vierailija
892/1839 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks nää käännetty sanasta sanaan... :O

Aikalailla. Youtubessa olevasta videosta saa paljon paremmin sanoistakin selvää.

Vierailija
893/1839 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusilmällä tässä katselen ko. ohjelmaa, ja taas ajattelen samaa kuin ennenkin - mä olen totaalisesti pudonnut ns. kyydistä, en käsitä miten ihmiset pitää tästä jutusta, mulle tämä ohjelmaformaatti nimittäin aiheuttaa vain melkoista kiusaantuneisuutta ja jotain ikävää ei myötä- vaan jotain muuta häpeää. Voi kun muutkin esiintyjät tajuaisivat olla enemmän Pepejä! Siis tyyliin mä vaan laulan ja kuulija analysoi tai itkee tai nauraa, ei esiintyjä.

Tällaiset ellinoorat - tulee mieleen jokin Fast Shown sketsi, jossa itsensä äärimmäisen vakavasti ja ihan tosissaan  ottava daideilija tai The Artist tai Le Artiste ensin analysoi, pohtii, nauraa, itkee ja pieree tunteitaan, tulkitsee sanallisesti omaa biisiänsä - ja katsoja sitten odottaa, että sieltähän tulee nyt varmaan jotain toooodella syvällistä ja taiteellisesti kunnianhimoista - ja sitten se daideilija vetää jonkun renkutuksen, jossa on muutama yksittäinen lause sieltä täältä ja korvamadoksi tarttuva kertosäe tyyliin 'siis mä pukkaan sua niin et sä halkeet' .  Ennen näitä kututtiin tosiaan renkutuksiksi, päiväperhosiksi, poplauluiksi, iskelmiksi, päivän hiteiksi, eikä niiden tarkoituskaan ollut olla muuta. EIkä niissä ollut sen kummempaa änälysöimistä. 

Ja siis noiden muiden daideilijoiden nyökyttely noiden esiintymisten aikana. Ne ilmeet! Että näytänkö nyt tarpeeksi syvälliseltä ja myötäelävältä ja eihän vain edes mikroilmeenä vilahda kateus tai mikään muukaan negatiivisuus, vaikka koko ajan vtuttaa että toi hro vie pskoilla biiseillään näin paljon aikaa, ja kuzettaa hvtisti, ja on muuten hirvee nälkäkin, kun kuvaukset kestää ja toi ruoka lautasilla on jäähtynyt ja pahaa...

Miten jotkut jaksaa olla näin negatiivisia

Vierailija
894/1839 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pepe - Kevät

Tuure - Rakkauden roinaa

Evelina - Asfalttiviidakko

Ellinoora - Vielä yksi elämä

Pyhimys - Perutaan häät

Lauri - Taivaan kartta

Vierailija
895/1839 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jäätävää toi Laurin honotus, suonet pullistuu naamasta kun on vetävinään niin tunteella, sanoista vaan ei saa MITÄÄN selvää! Ei näin.

Vierailija
896/1839 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pepe - Kevät

Tuure - Rakkauden roinaa

Evelina - Asfalttiviidakko

Ellinoora - Vielä yksi elämä

Pyhimys - Perutaan häät

Lauri - Taivaan kartta

Eihän Kevät edes ole Annen biisi.

Vierailija
897/1839 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa Lauri lyhyt! Ja pienikokoinen. Mahtoiko tulla ero vaimostakin ihan vaan  tuon takia?

Vierailija
898/1839 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei täällä ei niin yleinen mielipide Ellinooran jaksosta, kertokaa jos muilla edes vähän samanlaisia mielipiteitä. Hymyilin koko jakson, en tiedä johtuiko Ellinooran omasta persoonasta vai mistä, mutta jotenkin todella ihana tunnelma välittyi jaksosta. Jakso oli rauhallinen ja positiivinen, ja esimerkiksi viime kauteen verrattuna niin paljon miellyttävämpää katsottavaa. Kaikkien esittämät biisit sopivat heille äärimmäisen hyvin enkä osaa ollenkaan päättää mikä esityksistä oli oma lemppari. Annen ääni kuulosti todella hyvältä, Pepen biisi oli kuin hänelle tehty, Pyhimyksellä kantaaottava teksti joka oli mielestäni niin hyvin kirjoitettu, Eveliinakin oli muokannut tekstistä omannäköisensä, Tuuren kappaleen aikana rentouduin todella paljon oli jotenkin niin hyvä biisi ja Rasmuksenkin veto kuulosti ihan heidän omalta 2000-luvun alkupuolen biisiltä. 

Vierailija
899/1839 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan jäätävää toi Laurin honotus, suonet pullistuu naamasta kun on vetävinään niin tunteella, sanoista vaan ei saa MITÄÄN selvää! Ei näin.

Missä jaksossa? Itse ainakin sain selvää Ellinooran päivän biisistä kun koneelta kuuntelee. Tosin kenellekään ei pitäisi kovinkaan suurena yllätyksenä tulla, että Lauri ei ole mikään maailman puhtain ja teknisin laulaja. Yllätyin vähän, että lähti ohjelmaan, koska Suomessa hänestä ei oikein tunnuta muutenkaan pidettävän ja nyt on koko kansan edessä laulamassa omalla ei niin puhtaalla tyylillään. Eipä tuossa ole oikeastaan mitään hävittävää kun se fanikunta on pääosin ulkomailla ja Suomessa ei pidetä oikeastaan enää minään.

Vierailija
900/1839 |
15.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh joo Lauri ei ole mikään laulajavirtuoosi kaukana siitä. Tarpeeksi taitava kuitenkin ollakseen alalla, bändin keulakuvalta kun ei usein ihan puhdasta livelaulantaa vaadita. Persoonallinen se ääni kuitenkin on, vaikka kuulostaa usein siltä, että joutuisi tekemään valtavasti töitä sen eteen. Sekä livenä että levyllä. Itsekin yllätyin, että lähti ohjelmaan. Selvästi rohkaistunut nyt viime vuosina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän