Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain elämää 2018

Vierailija
07.09.2018 |

Alkaa tänään Laurin päivällä.

Kommentit (1839)

Vierailija
821/1839 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Lauri laulaa silmät kiinni eli itselleen.

Nasaali saundi, eikä sanoista saa selvää.

Mutta parempi kuin Eveliina?

Vierailija
822/1839 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

The Rasmuksen rumpali... uuuhhh... enpä ole ennen kiinnittänyt huomiota. Ihana 😍😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
823/1839 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ylivoimaisesti huonoin kausi. Mulla on telkkari auki, mutta katse koko ajan läppärissä. Välillä vähän vilkaisen telkkaria hetken, kun joku laulaa. Nämä ihmiset eivät kiinnosta minua yhtään, ja suurimman osan musiikki on kauheaa. Anne Mattilalla on upea ääni, Pepe Willberg on suuri taiteilija, ja Ellinoora on lahjakas. Mutta siinä se sitten onkin.

Vierailija
824/1839 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyhimys on paras ja vähiten arvostettu suomiräppäri. Kaikki aina hehkuttavat Mikael Gabrielia jne vaikka esim. sanoittamisessa ei ole toista yhtä hyvää kuin pyhimys.

No nuo cheekit ja gabrielit on kaupallista pelleilyräppiä.

Heikki Kuula, Pyhimys ja Paperi-T tekevät juttunsa aidoista lähtökohdista ja älyllä.

Urpointa mitä räppipiireissä on, on nää tyypit jotka kokee oikeudekseen määrittää räppärit ja heidän juttunsa oikeisiin ja vääriin. Jokainen räppää tyylillään, eikä ole yhtä ja ainoaa oikeaa lähtökohtaa kirjoittaa tekstejä. 

Ja mitä tulee kaupalliseen pelleilyräppiin, niin ihan siihen samaan se kuuluu myös Pyhimys. Ei se tuolla muuten olisi. 

Älä nyt hermostu. Se oli vain minun mielipide. Silloin kun muut hehkutti cheekiä, minä kuuntelin esim Kuulaa, josta monikaan ei ollut vielä edes kuullut.

Älykkäät ja monimerkitykselliset lyriikat vetoavat minuun.

Oi, oletpa sinä uniikki! Nostan hattua ja arvostan suuresti.

Miksi ihmeessä hengailet vauvapalstalla?

Luultavasti en ole ainoa, joka tekee valintansa itsenäisesti. Meitä on onneksi paljon.

Miten vauvapalsta tähän liittyy? Luulitko sinä, että tänne ei saa kirjoitella ellei pidä Cheekistä?

Luulis ettei noin älykäs ja tiedostava ihminen jaksa hengata jossain vauvapalstalla. Kai sitä ois älykkäämpääkin tekemistä perjantai-iltaisin. 

Vierailija
825/1839 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan säkeistön kohdalla ajattelin että ei toimi. Sit loppua kohden aloinki olla että jes. Lauri ei oikein osaa (enää?) laulaa hiljaa ja selvästi, menee vähän muminaksi. Sit kun saa vetää kovaa niin ääni toimii.

Vierailija
826/1839 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks nää käännetty sanasta sanaan... :O

Vaikea sanoa, kun ei saanu mitään selvää.

Vierailija
827/1839 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ylivoimaisesti huonoin kausi. Mulla on telkkari auki, mutta katse koko ajan läppärissä. Välillä vähän vilkaisen telkkaria hetken, kun joku laulaa. Nämä ihmiset eivät kiinnosta minua yhtään, ja suurimman osan musiikki on kauheaa. Anne Mattilalla on upea ääni, Pepe Willberg on suuri taiteilija, ja Ellinoora on lahjakas. Mutta siinä se sitten onkin.

Mun mielestä viime kausi oli kaikista surkein :D

Vierailija
828/1839 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa Lauri laulanut suomeksi... Hyvä versio muuten!

Vierailija
829/1839 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa mukavaa katseltavaa tämä jakso. :) Päälimmäisenä mieleen jäi Ellinooran aitous ja luontevuus. Ei yhtään vaivaannuttavaa hetkeä. :)

Vierailija
830/1839 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen, oliko Pyhimys lainkaan tos illallisella?

Vierailija
831/1839 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

The Rasmuksen rumpali... uuuhhh... enpä ole ennen kiinnittänyt huomiota. Ihana 😍😍

Ai tuo man bun?

Vierailija
832/1839 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se onkin parasta tuossa bändissä. 

Vierailija
833/1839 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasmuksen Eero on aina yhtä komea <3 Teininä olin tosin rakastunut Rasmuksen rumpaliin.

Vierailija
834/1839 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Evelina on kyllä tosi kaunis ja söpön oloinen tyttö mutta herranjumala sen artikulaatio on huonoa :( Ei meinaa saada selvää oikee mitä se puhuu

Kaunis :D

https://www.iltamakasiini.fi/sites/default/files/styles/article/public/…

Ihan toista verrattuna vaikka Sanniin, joka on raskaan meikinkin alla oikeasti kaunis:

https://im.mtv.fi/image/5126730/portrait/368/614/4b5c26f0524d4f9606fd1f…

/

Kauniita nuoria naisiahan nuo on molemmat. Mikä teitä vaivaa?

N47

Eveliina on hyvin tavallisen näköinen, ei kyllä voi sanoa kauniiksi tai edes nätiksi. Koko naama on maalattu uusiksi kulmakarvoista lähtien.

Ruma tai kaunis, keskityttäiskö muihin kuin ulkonäöllisiin asioihin? Miten Evelinan tai kenenkään muunkaan ulkonäkö on edes tullut puheeksi

Joku kehui kauniiksi, kai toisenlainenkin näkemys on sallittu?

Mitäpä jos jatkossa seuraisit vain missikisoja?

Eli saa kehua kauniiksi muttei olla siinä eri mieltä? Ihan yhtä lailla molemmissa arvostellaan ulkonäköä.

Vierailija
835/1839 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä viime kausi oli kaikista surkein :D

Totta, mut tää tulee hyvänä kakkosena. 

Vierailija
836/1839 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ne festarit oli kivat! Mukavaa pientä puuhastelua ja bändikin pääsi mukaan. :)

Vierailija
837/1839 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi huono tää Ellinoora. Ei kyl ansaitse olla tuolla.

Et oo tosissas? Jos tonne on päässyt kaiken maailman paskat Evelinat ja Nikke Ankarat niin eiköhän sinne yks Ellinoorakin mahdu.

Nikke Ankaralla on hyviä kappaleita ja on myös omaperäinen, ”laahaava” räppityyli.

Vierailija
838/1839 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen, oliko Pyhimys lainkaan tos illallisella?

Laita lasit päähän, niin näät paremmin.

Vierailija
839/1839 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se onkin parasta tuossa bändissä. 

Vuodet on kyllä kohdellu Akia hyvin :)

Vierailija
840/1839 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi huono tää Ellinoora. Ei kyl ansaitse olla tuolla.

Et oo tosissas? Jos tonne on päässyt kaiken maailman paskat Evelinat ja Nikke Ankarat niin eiköhän sinne yks Ellinoorakin mahdu.

Nikke Ankaralla on hyviä kappaleita ja on myös omaperäinen, ”laahaava” räppityyli.

Odotan edelleen Raappanaa. Se pyyhkis omalla tyylillään muilla pöydän!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän