Vain elämää 2018
Kommentit (1839)
Mäkin haluaisin tollasen vaahtokarkkikruunun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyhimys on paras ja vähiten arvostettu suomiräppäri. Kaikki aina hehkuttavat Mikael Gabrielia jne vaikka esim. sanoittamisessa ei ole toista yhtä hyvää kuin pyhimys.
No nuo cheekit ja gabrielit on kaupallista pelleilyräppiä.
Heikki Kuula, Pyhimys ja Paperi-T tekevät juttunsa aidoista lähtökohdista ja älyllä.
Urpointa mitä räppipiireissä on, on nää tyypit jotka kokee oikeudekseen määrittää räppärit ja heidän juttunsa oikeisiin ja vääriin. Jokainen räppää tyylillään, eikä ole yhtä ja ainoaa oikeaa lähtökohtaa kirjoittaa tekstejä.
Ja mitä tulee kaupalliseen pelleilyräppiin, niin ihan siihen samaan se kuuluu myös Pyhimys. Ei se tuolla muuten olisi.
Älä nyt hermostu. Se oli vain minun mielipide. Silloin kun muut hehkutti cheekiä, minä kuuntelin esim Kuulaa, josta monikaan ei ollut vielä edes kuullut.
Älykkäät ja monimerkitykselliset lyriikat vetoavat minuun.
Oi, oletpa sinä uniikki! Nostan hattua ja arvostan suuresti.
Miksi ihmeessä hengailet vauvapalstalla?
Vierailija kirjoitti:
Mitä biisejä Ellinoora on tehnyt Lauri Tähkälle ja Kaija Koolle?
Tähkälle mä en pelkää ja Kaijan sinun naisesi levylle 4 biisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evelina on kyllä tosi kaunis ja söpön oloinen tyttö mutta herranjumala sen artikulaatio on huonoa :( Ei meinaa saada selvää oikee mitä se puhuu
Kaunis :D
https://www.iltamakasiini.fi/sites/default/files/styles/article/public/…
Ihan toista verrattuna vaikka Sanniin, joka on raskaan meikinkin alla oikeasti kaunis:
https://im.mtv.fi/image/5126730/portrait/368/614/4b5c26f0524d4f9606fd1f…
/
Kauniimpihan Evelina on tuollaisessa luonnollisessa lookissa, ei nuo nykymuodin mukaiset contour-sotamaalaukset pue ketään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä biisejä Ellinoora on tehnyt Lauri Tähkälle ja Kaija Koolle?
Lauri Tähkälle ainakin sen uusimman sinkun Mä en pelkää. On siis yksi tekijöistä. Kaija Koosta en jaksanut googlettaa. Löytyy varmaan kun laittaa pelkästään nimet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evelina on kyllä tosi kaunis ja söpön oloinen tyttö mutta herranjumala sen artikulaatio on huonoa :( Ei meinaa saada selvää oikee mitä se puhuu
Kaunis :D
https://www.iltamakasiini.fi/sites/default/files/styles/article/public/…
Ihan toista verrattuna vaikka Sanniin, joka on raskaan meikinkin alla oikeasti kaunis:
https://im.mtv.fi/image/5126730/portrait/368/614/4b5c26f0524d4f9606fd1f…
/
Kauniita nuoria naisiahan nuo on molemmat. Mikä teitä vaivaa?
N47Eveliina on hyvin tavallisen näköinen, ei kyllä voi sanoa kauniiksi tai edes nätiksi. Koko naama on maalattu uusiksi kulmakarvoista lähtien.
Ruma tai kaunis, keskityttäiskö muihin kuin ulkonäöllisiin asioihin? Miten Evelinan tai kenenkään muunkaan ulkonäkö on edes tullut puheeksi
Naisartisteista ei voi puhua, ellei ruodi ensin ulkonäköä. Etkö tiennyt?
Miksi ihmeessä pitää täällä arvostella ja vertailla joidenkin ulkonäköä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyhimys on paras ja vähiten arvostettu suomiräppäri. Kaikki aina hehkuttavat Mikael Gabrielia jne vaikka esim. sanoittamisessa ei ole toista yhtä hyvää kuin pyhimys.
Heikki Kuula, Pyhimys ja Paperi-T tekevät juttunsa aidoista lähtökohdista ja älyllä.
Urpointa mitä räppipiireissä on, on nää tyypit jotka kokee oikeudekseen määrittää räppärit ja heidän juttunsa oikeisiin ja vääriin. Jokainen räppää tyylillään, eikä ole yhtä ja ainoaa oikeaa lähtökohtaa kirjoittaa tekstejä.
Ja mitä tulee kaupalliseen pelleilyräppiin, niin ihan siihen samaan se kuuluu myös Pyhimys. Ei se tuolla muuten olisi.
Esim JVG on pelleilyräppiä, ei edes itse tee kaikkia räppejään. Ja jos sun mielestä Pyhimys on kaupallista pelleilyräppiä niin et räpistä selkeästi mitään tiedä :D
Tätä mä just tarkoitin. Sinäkö sen sanelet mikä on oikea mielipide ja mikä ei? Anna jokaisen digata siitä mistä haluaa, ei se Pyhimys ole yhtään sen oikeampaa räppiä kuin vaikka mainitsemasi JVG. Kuten jo sanoin, jokainen tekee tyylillään ja se on ihan yhtä oikein silti.
En nyt tiedä kelle puhut. Minä kirjoitin vain tuon aloitusviestin. Ja kyllä, JVG tekee hyvää työtä ja heillekin löytyy kuuntelijoita. Joskus minäkin. :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitää täällä arvostella ja vertailla joidenkin ulkonäköä?
Koska he ovat NAISartisteja. Se kuuluu asiaan. Naisten kohdalla pitää aina arvostella myös ulkonäkö. Näin se vain menee.
Ellinoora on vanha sielu. Niin uskottava ja luonteva. Upea nuori nainen. :)
Rakastan Ellinooran sanotuksia.
Tuure saa kaikki biisit kuulostamaan omiltaan.
Räjäyttääkö Lauri tänään pajatson?
Vierailija kirjoitti:
Ellinoora on vanha sielu. Niin uskottava ja luonteva. Upea nuori nainen. :)
Samaa mietin jo kun katsoin jakson ruudusta etukäteen viime pe ja nyt uudelleen. Hurmaava nuori nainen, ei mikään tyhjäpää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt hermostu. Se oli vain minun mielipide. Silloin kun muut hehkutti cheekiä, minä kuuntelin esim Kuulaa, josta monikaan ei ollut vielä edes kuullut.
Älykkäät ja monimerkitykselliset lyriikat vetoavat minuun.
Oi, oletpa sinä uniikki! Nostan hattua ja arvostan suuresti.
Miksi ihmeessä hengailet vauvapalstalla?
Luultavasti en ole ainoa, joka tekee valintansa itsenäisesti. Meitä on onneksi paljon.
Miten vauvapalsta tähän liittyy? Luulitko sinä, että tänne ei saa kirjoitella ellei pidä Cheekistä?
Kenen päivä ensi viikolla? Jos Tuuren, pitää ehkä ostaa Ruutu+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim JVG on pelleilyräppiä, ei edes itse tee kaikkia räppejään. Ja jos sun mielestä Pyhimys on kaupallista pelleilyräppiä niin et räpistä selkeästi mitään tiedä :D
Tätä mä just tarkoitin. Sinäkö sen sanelet mikä on oikea mielipide ja mikä ei? Anna jokaisen digata siitä mistä haluaa, ei se Pyhimys ole yhtään sen oikeampaa räppiä kuin vaikka mainitsemasi JVG. Kuten jo sanoin, jokainen tekee tyylillään ja se on ihan yhtä oikein silti.
En nyt tiedä kelle puhut. Minä kirjoitin vain tuon aloitusviestin. Ja kyllä, JVG tekee hyvää työtä ja heillekin löytyy kuuntelijoita. Joskus minäkin. :)
Korjaan. Minä kirjoitin tuon kakkosviestin.
Kaijalle tehnyt ainakin ison läjän biisejä muiden biisintekijöiden kanssa.