Vain elämää 2018
Kommentit (1839)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä kitinää. Minusta on kiva että on ns tuntemattomia artistejakin mukana. Ei kaikkia kiinnosta Loiri, Kaija Koo tai Cheek.
Ja minua ei kiinnosta nuo iänikuiset runonlausujat, jotka esiintyvät laulajina. Kuka tahansa osaa tehdä ja esittää minkä tahansa kappaleen ainoastaan puhumalla sen läpi.
Teeppä joutessasi pari kipaletta ja heitä tänne youtube-linkit?
Miksi tekisin? Luuletko, etten osaa kirjoittaa runoa ja sitten lukea sitä jonkin biitin tahtiin. Sellaista tuotosta en kuitenkaan koskaan kehtaisi esittää julkisesti. Eri asia, jos olisi hvä melodia ja lauluääni.
Justhan sä kirjoitit, että kuka tahansa pystyisi siihen, mutta nyt et itse sitten pystykään.
No... rehellisyyden nimissä Rasmuksella on vain kaksi hyvää biisiä: Falling ja In the shadows.
Vierailija kirjoitti:
Eikö "in the shadows " biisistä ole jo tehty suomenkielinen versio "haaveet kaatuu" , Annehan olisi voinut sitä sanoitusta käyttää.
No ei ole. :D Molemmat taisivat olla Pahat Pojat -elokuvassa, mutta "haaveet kaatuu" on kyllä biisistä "ingen vinnen".
No niin naiset; jos on pakko valita joku niin kenelle antaisitte pimppalooraa? Itse sanon Tuire Kilpi.
Vierailija kirjoitti:
Miks eveliina ei puhu mitään?
Aika vaikee on tunnelma edelleen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pepe on farkkumiehiä
Setäpeppu näyttää varmaan hyvältä niissä. :) Hänen mielestään.
Sähän hänen peppunsa puheeksi otit eli taitaa olla sun mieleen.
No en ole farkuissa nähnyt. Setäpeppu tuli tutuksi Tanssii tähtien kanssa -ohjelmasta.
Vierailija kirjoitti:
No niin naiset; jos on pakko valita joku niin kenelle antaisitte pimppalooraa? Itse sanon Tuire Kilpi.
Varmaan Rasmus Willberg. Se keltapaita.
Nää laulut on niin viimisen päälle käsitelty, että ohjelmalta putoaa pohja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä kitinää. Minusta on kiva että on ns tuntemattomia artistejakin mukana. Ei kaikkia kiinnosta Loiri, Kaija Koo tai Cheek.
Ja minua ei kiinnosta nuo iänikuiset runonlausujat, jotka esiintyvät laulajina. Kuka tahansa osaa tehdä ja esittää minkä tahansa kappaleen ainoastaan puhumalla sen läpi.
Teeppä joutessasi pari kipaletta ja heitä tänne youtube-linkit?
Miksi tekisin? Luuletko, etten osaa kirjoittaa runoa ja sitten lukea sitä jonkin biitin tahtiin. Sellaista tuotosta en kuitenkaan koskaan kehtaisi esittää julkisesti. Eri asia, jos olisi hvä melodia ja lauluääni.
Justhan sä kirjoitit, että kuka tahansa pystyisi siihen, mutta nyt et itse sitten pystykään.
Niin, tarkoitin ihan vain "biisin" tekemiseen pystymistä, en kehtaamista.
Laurilla on pändi ni ei se oo yksinäinen.