Vain elämää 2018
Kommentit (1839)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuo pöllönnäköinen mies on ihan kypsä! :D
Saisko vähän lisää tuntomerkkejä. Kuka noista muistuttaa pöllöä?
Onko Neumann taas mukana?
Vierailija kirjoitti:
Onko uusi rumpali?
Taitaa Risto olla isyyslomalla.
Ellinoora oli IHANA! Oli pakko laittaa oikei puhelin pois ja keskittyä vaan kuuntelemaan
Vierailija kirjoitti:
Lauri on varmaan kuitenkin ohjelman menestynein osallistuja. Kaikki kaudet huomioon ottaen.
No ylläri, Haberia lukuunottamatta muut osallistujat ei oo tainneet ees yrittää ulkomaille. Suomessa Rasmuksen menestys ei ole sitten alkuvuosien ollut kovinkaan huimaa, ulkomaillahan se on menestynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äitee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks toi Pepe kattoo niin kyllästyneenä?
Se on vanha. On varmaan jo aika myöhä tuolla.
Eikö ole jo lastenkin aika mennä nukkumaan? Äitee tulee peittelemään. Joten nukkumaan siitä.
Pepe on 4 vuotta nuorempi kuin Danny, ja Dannykin jaksoi ihan hyvin.
Danny on tottuneempi. Nuori morsio pitää virkeänä.
Danny on hyvin ulospäinsuuntautunut ihminen, joka haluaa jakaa itsestään ja osaamisestaan auliisti muille. Ja on vilpittömän kiinnostunut nuoremmista laulajista ja heidän urastaan. Auttaa, jos huomaa, että joku apua tarvitsee. Dannylle sopi se Grand Old Man -rooli, joka hänellä oli Vain elämää -ohjelmassa. Pepe on mieluummin enemmän syrjässä.
Vierailija kirjoitti:
Pepe on farkkumiehiä
Setäpeppu näyttää varmaan hyvältä niissä. :) Hänen mielestään.
Satulinnan kummitus vois esiintyä seuraavaksi. Olis takuulla sävähdyttävämpi kuin kukaan noista
Ellinooran kysymykset on kyllä niin perseestä. Minä vuonna, kuinka monta... KVG...
Vierailija kirjoitti:
Pepe saattaa vetää hyvinkin. Se kerää vaan voimiaan.
Mulla on sama kutina. Kohta räjähtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä kitinää. Minusta on kiva että on ns tuntemattomia artistejakin mukana. Ei kaikkia kiinnosta Loiri, Kaija Koo tai Cheek.
Ja minua ei kiinnosta nuo iänikuiset runonlausujat, jotka esiintyvät laulajina. Kuka tahansa osaa tehdä ja esittää minkä tahansa kappaleen ainoastaan puhumalla sen läpi.
Teeppä joutessasi pari kipaletta ja heitä tänne youtube-linkit?
Miksi tekisin? Luuletko, etten osaa kirjoittaa runoa ja sitten lukea sitä jonkin biitin tahtiin. Sellaista tuotosta en kuitenkaan koskaan kehtaisi esittää julkisesti. Eri asia, jos olisi hvä melodia ja lauluääni.
Eikö "in the shadows " biisistä ole jo tehty suomenkielinen versio "haaveet kaatuu" , Annehan olisi voinut sitä sanoitusta käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pepe on farkkumiehiä
Setäpeppu näyttää varmaan hyvältä niissä. :) Hänen mielestään.
Sähän hänen peppunsa puheeksi otit eli taitaa olla sun mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on kateissa, vauva nukkuu ja mä juttelen vauva palstalla vain elämää: stä. Taidan olla yksinäinen.
I feel you. Lapset on jo alakoulussa, lopulliset eropaperit vetämässä ja täällä vaan, hei.
Vierailija kirjoitti:
Herranjumala miten hyvin Ellinoora veti.
Tämä oli varmaan vitsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nyt tajusin että tää on se Elefantin painon alle jäänyt nainen!
Luulis, että elefantin alle jäänyt olis huonomman näköinen. Oliko se pienikokoinen elefantti?
Varmaan poikanen vasta. Ja tämä nainenhan on leijonakuningas. Saanut asemansa perusteella varmaan ihan huippuhoitoa.
Siksi koska he eivät halua kuulla rallienglantivittuilua.