90-luvun Kauniit ja Rohkeat, muistaako vielä kukaan?
Olen ollut vähän nostalgisella päällä viime aikoina ja muistellut kaikkia vanhoja sarjoja, jota tuli lapsena ja teininä katsottua. Kauniit ja rohkeat oli suosikkini,kun sitä alettiin esittämään Suomessa,taisi olla vuosi 1992. Voi niitä aikoja ja voi kyseistä sarjaa!😁 Monet hyvät muistot jäänyt ko. sarjasta. Miten teillä, minkälaisia muistoja sarja herättää? Nykyisinhän se taitaa olla aikamoista kuraa,en ole kylläkään katsonut sitä aikoihin.
Kommentit (499)
Yksi hurja juonikuvio joka jäi mieleeni oli kun Eric ja Lauren Fenmore olivat matkalla Italiasta losiin ja tekivät pakkolaskun Grönlannin erämaahan. Siellä oli joku himokas erakko joka iski silmänsä Laureniin ja seurasi tätä losiin. Erakolla oli myös joku kaksoisveli jonka kanssa vaihtoi paikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Oi se oli illan kohokohta! Mun suosikki oli kun Taylor oli Prinssi Omarin vankina. Sheilan juonittelut oli hyviä myös. Brookea inhosin ja iloitsin aina kun Ridge oli Taylorin kanssa ja Brooke itki...
Minä taas pidin Brooken puolia. Ridgen ja Brooken välillä oli intohimoa, kun taas Taylor tuo Stephanien unelmaminiä oli liian tasainen, ja turvallinen valinta Ridgelle. Kaipaan Macya, ja "äitiään" Sally Spectraa. Stephanien ja Sallyn tukkanuottaset oli ihan parasta sarjan viihdettä. : )Nykyisin sarja on ihan valju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi se oli illan kohokohta! Mun suosikki oli kun Taylor oli Prinssi Omarin vankina. Sheilan juonittelut oli hyviä myös. Brookea inhosin ja iloitsin aina kun Ridge oli Taylorin kanssa ja Brooke itki...
Minä taas pidin Brooken puolia. Ridgen ja Brooken välillä oli intohimoa, kun taas Taylor tuo Stephanien unelmaminiä oli liian tasainen, ja turvallinen valinta Ridgelle. Kaipaan Macya, ja "äitiään" Sally Spectraa. Stephanien ja Sallyn tukkanuottaset oli ihan parasta sarjan viihdettä. : )Nykyisin sarja on ihan valju.
Miksi tuo ’äitiään’ on lainausmerkeissä?
Vierailija kirjoitti:
Kuka on darla?
Sally Spectran höpsö blondi sihteeri, joka iski silmänsä Thorneen ja Thorne Darlaan, menivät naimisiin, saivat tyttären ja Darla sairastui syöpään ja kuoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo ’äitiään’ on lainausmerkeissä?
Joo sori, ei ollut tarkoitus. Olihan Sally Macyn äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on darla?
Sally Spectran höpsö blondi sihteeri, joka iski silmänsä Thorneen ja Thorne Darlaan, menivät naimisiin, saivat tyttären ja Darla sairastui syöpään ja kuoli.
Darla ei kuollut syöpään vaan Taylor ajoi känässä sen päältä.
Sally Spectra on huippu! Stephanie myös mahtava matriarkka, hienot roolit veti nämä rouvat.
Ridgen charmia en koskaan ymmärtänyt.
Katsoin vuonna -93 ennen englannin kirjoituksia myöhäistä Kaunarit-uusintaa kieletaidon virittämiseksi. Kirjoitin englannista laudaturin 😊 selvä yhteys tällä.
Minua aina nauratti, miten Los Angelesissä tuntui asuvan vain n. 10 ihmistä ja ilmeisesti vain 2 sukua.
Ajattelin aina nuorena(n.12 v.) minkälaista olisi elämä Forresterien perheessä ja haaveilin siitä. Carolinen olisin halunnut ystäväksi.
Hassua, että Ronn Moss oli jo 35-vuotias sarjan alkaessa. Katherine Kelly Lang 26-vuotias. Eikös nuo esittänyt juuri ja juuri teini-iän ylittäneitä sarjan alussa, vai oliko tarkoituskin että hahmot ovat kolmekymppisiä?
Nuori Ronn Moss oli kyllä uskomattoman komea.
En ole koskaan katsonut sarjaa, koska en kestä superlähikuvia (siis sen verran vilkaisin, että silmiin ja aivoihin sattui). Sen kuitenkin muistan ysäriltä, että työkaveri soitti joka ikinen päivä eläkkeellä olevalle miehelleen, että tämä nauhoittaisi KR:n. Siis soitti, ei ilmeisesti osannut itse ajastaa videonauhuria.
Laskeskelin että jos alkaisi katsomana Kauniita ja rohkeita ensimmäisestä jaksosta nykyisiin jaksoihin non-stoppina, niin siinä menisi 110 vuorokautta.
Vierailija kirjoitti:
Hassua, että Ronn Moss oli jo 35-vuotias sarjan alkaessa. Katherine Kelly Lang 26-vuotias. Eikös nuo esittänyt juuri ja juuri teini-iän ylittäneitä sarjan alussa, vai oliko tarkoituskin että hahmot ovat kolmekymppisiä?
Brooken hahmo oli sarjan alussa 20. Ridgen hahmon mielsin n.27-29-vuotiaaks.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäsi siis 35-vuotias on vanha?!
Ridgen ja Brooken monet häät, joiden lopputulos oli ettei liitto ollut pätevä. Taylor heräsi kuolleista kaksi kertaa.
Ikinä en tajunnut, mitä Taylor ja Brooke näkivät kahden naisen väliä ja vähän muidenkin kanssa soutavassa Ridgessä. Olen seonnut jo Ridgen naimisiinmenojen määrässä.
Vanhoja jaksoja Youtubessa nostalgianälkäisille.
Alkuperäisen Rigden ja Ericin näyttelijöiden ikäero on vain 8 vuotta, mutta sarjassa he esittivät isää ja poikaa ihan sujuvasti. :) Se oli Kaunareissa hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Perheessämme sitä kutsuttiin "dillet ja dallet " niin älytön kun se oli😝 se hyvä puoli sarjassa oli : se oli hyvä aika käydä kaupassa kassajonoja ei ollut. Niin suosittu sr oli.
Meillä se oli "Kauheet ja surkeet", mutta koko perhe oli tikkana tvn ääressä, kun se tuli.
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäisen Rigden ja Ericin näyttelijöiden ikäero on vain 8 vuotta, mutta sarjassa he esittivät isää ja poikaa ihan sujuvasti. :) Se oli Kaunareissa hienoa.
John McCook joutuikin värjäämään hiuksensa harmaiksi.
Ei kai 1992 nettiä ollut ylipäätään olemassa?