Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

90-luvun Kauniit ja Rohkeat, muistaako vielä kukaan?

Vierailija
07.09.2018 |

Olen ollut vähän nostalgisella päällä viime aikoina ja muistellut kaikkia vanhoja sarjoja, jota tuli lapsena ja teininä katsottua. Kauniit ja rohkeat oli suosikkini,kun sitä alettiin esittämään Suomessa,taisi olla vuosi 1992. Voi niitä aikoja ja voi kyseistä sarjaa!😁 Monet hyvät muistot jäänyt ko. sarjasta. Miten teillä, minkälaisia muistoja sarja herättää? Nykyisinhän se taitaa olla aikamoista kuraa,en ole kylläkään katsonut sitä aikoihin.

Kommentit (499)

Vierailija
321/499 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua, että Ronn Moss oli jo 35-vuotias sarjan alkaessa. Katherine Kelly Lang 26-vuotias. Eikös nuo esittänyt juuri ja juuri teini-iän ylittäneitä sarjan alussa, vai oliko tarkoituskin että hahmot ovat kolmekymppisiä?

Mielestäsi siis 35-vuotias on vanha?!

Mahdoitko lukea viestiä ollenkaan? Tarkoitan tietysti sitä, että siihen nähden että he esittävät sarjan alussa parikymppisiä, on 35-vuotias vanha, vaikka Moss näyttikin nuorelta.

En ole sama, mutta tuosta tulee mieleen se kun ne Beverly Hills 90210-näyttelijät olivat paljon vanhempia, mm. se nörtti-Andrea oli 36 mutta esitti 16-vuotiasta :D

Ainoat näyttelijät jotka oli oikeasti alle kakskymppisiä tuossa sarjassa, olivat David Silver ja Donna Martin.

Oikeastiko Andrean näyttelijä oli 36? :O

Sori, oli siis 29-36 vuotias sarjan aikana, ja nyt hän on 57-vuotias :) Oli valehdellut ikänsä 21:een kun haki sarjaan.

Vierailija
322/499 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mainittiinko jo mutta se ensimmäinen Kristen-sisko eli Teri Ann Linn on nykyään vanhalla kotiseudullaan Hawaijilla kiinteistövälittäjänä :)

https://wiseintro.co/teriannlinnanderson

Ottaisko yhteyttä ja puhuttaisiin vähän sarjasta😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/499 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan kasarisarjat Falcon Crest (viinitila), Dallas ja Dynastia paljon parempia ja isommalla budjetilla tehtyjä kuin tämä :)

Miksi vertaat näitä ja Kaunareita keskenään, kun nuo kolme tulivat tietyn ajanjakson vuodessa KERRAN VIIKOSSA, kun taas Kauniit ja rohkeat on päivittäissarja? Ei päivittäissarjoja voi tietenkään tehdä yhtä suurella budjetilla, joten on todella irrelevanttia verrata noita keskenään.

Vierailija
324/499 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brooke’s Bedroomin ensimmäinen lanseeraus, huippupätkä :D

-

Vierailija
325/499 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse sarjan tapahtumia en muista, mutta mieleeni jäi, kun olin muutaman kerran koulukaverini seurana, kun hän nauhoitti sarjaa äidilleen vhs:lle tv:n ääressä istuen ja mainokset piti jättää pois, ettei kasetit ja nauhuri kuluisi turhaan.

Minä olen myös nauhoittanut anopille vuonna 1992, kun hän oli viikon matkoilla. Kaikki piti nähdä, ei tullut uusintoja eikä ollut Areenaa! Periaatteessa oli kyllä ajastus päällä joka päiväksi, mutta jos vaan ehdittiin, niin istuttiin siinä ja pätkittiin mainosajat pois.

Vierailija
326/499 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua, että Ronn Moss oli jo 35-vuotias sarjan alkaessa. Katherine Kelly Lang 26-vuotias. Eikös nuo esittänyt juuri ja juuri teini-iän ylittäneitä sarjan alussa, vai oliko tarkoituskin että hahmot ovat kolmekymppisiä?

Mahdoitko lukea viestiä ollenkaan? Tarkoitan tietysti sitä, että siihen nähden että he esittävät sarjan alussa parikymppisiä, on 35-vuotias vanha, vaikka Moss näyttikin nuorelta.

En ole sama, mutta tuosta tulee mieleen se kun ne Beverly Hills 90210-näyttelijät olivat paljon vanhempia, mm. se nörtti-Andrea oli 36 mutta esitti 16-vuotiasta :D

Ainoat näyttelijät jotka oli oikeasti alle kakskymppisiä tuossa sarjassa, olivat David Silver ja Donna Martin.

Sori, oli siis 29-36 vuotias sarjan aikana, ja nyt hän on 57-vuotias :) Oli valehdellut ikänsä 21:een kun haki sarjaan.

Jännä juttu miten tuon Gabielle Carteriksen ikää aina paheksuttiin jo tuolloin ja kukaan ei kommentoinut että saman sarjan Ian Ziering oli s. 1964 ja esitti teiniä

Vierailija
327/499 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, muistan kun Brooke ajoi vaaleansinisellä kuplavolkkarillaan Forresterien kartanon pihaan ja Ridge antoi tälle talon avaimet :)

Vierailija
328/499 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse sarjan tapahtumia en muista, mutta mieleeni jäi, kun olin muutaman kerran koulukaverini seurana, kun hän nauhoitti sarjaa äidilleen vhs:lle tv:n ääressä istuen ja mainokset piti jättää pois, ettei kasetit ja nauhuri kuluisi turhaan.

Minä olen myös nauhoittanut anopille vuonna 1992, kun hän oli viikon matkoilla. Kaikki piti nähdä, ei tullut uusintoja eikä ollut Areenaa! Periaatteessa oli kyllä ajastus päällä joka päiväksi, mutta jos vaan ehdittiin, niin istuttiin siinä ja pätkittiin mainosajat pois.

Ei Kaunarit ole Ylen ohjelma

Vierailija
329/499 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan, miten Clarken naama ärsytti minua tosi paljon ja ärsyttää vieläkin Sitten oli joku poliisimies, joku tutkija, johon olin ihastunut. Muistaako joku? Olisin kiitollinen näyttelijän nimestä.

Vierailija
330/499 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Angela" pelotti minua jostain syystä ihan hirveästi. Ja se palanut Deveney Dixon vielä enemmän.

Vierailija
331/499 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju:)

Vierailija
332/499 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susan Flannery vieraili Dallasissa noin 10 jakson verran

Vierailija
333/499 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu miten tuon Gabielle Carteriksen ikää aina paheksuttiin jo tuolloin ja kukaan ei kommentoinut että saman sarjan Ian Ziering oli s. 1964 ja esitti teiniä

Varmaan siksi kun tuo Carteris valehteli ikänsä, mutta Ziering ei :D

Jamesdeanimainen Dylanikin oii vähän keskivertoa vanhempi (1966).

Vierailija
334/499 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Brookella ollut kaksi siskoa? Toinen oli se Donna (Carrie Mitchum, joka ryhtyi ravintolakokiksi myöhemmin) ja sitten vielä yksi nuorempi.

Vierailija
335/499 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siksi kun tuo Carteris valehteli ikänsä, mutta Ziering ei :D

Jamesdeanimainen Dylanikin oii vähän keskivertoa vanhempi (1966).

Jos oikein muistan sarjan aikana Zieringin syntymävuosi oli 1973 mutta sen jälkeen 1964. Kumma ......

Vierailija
336/499 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtoikohan mainosten pätkiminen pidentää nauhurin käyttöikää.

Vierailija
337/499 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan aina sen näyttelijän Bobbi Eakesin joka oli kantrimuusikko. Näytteli Sallyn tytärtä ysärin alussa.

Minä luulin joskus että Kaunareiden Bobbi Eakes ja Cashmere Mafia-sarjan Frances O'Connor ovat sama näyttelijä, ja että tuo Bobbi meni Cashmere Mafiaan vuosikymmenen jälkeen kun en vielä tiennyt tuon Cashmeren näyttelijän oikeaa nimeä. Katsokaa vaikka

Bobbi:

https://vignette.wikia.nocookie.net/theboldandthebeautiful/images/f/f8/…

Frances:

http://i5.lisimg.com/11639375/280full.jpg

Vierailija
338/499 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan aina sen näyttelijän Bobbi Eakesin joka oli kantrimuusikko. Näytteli Sallyn tytärtä ysärin alussa.

Minä luulin joskus että Kaunareiden Bobbi Eakes ja Cashmere Mafia-sarjan Frances O'Connor ovat sama näyttelijä, ja että tuo Bobbi meni Cashmere Mafiaan vuosikymmenen jälkeen kun en vielä tiennyt tuon Cashmeren näyttelijän oikeaa nimeä. Katsokaa vaikka

Bobbi:

https://vignette.wikia.nocookie.net/theboldandthebeautiful/images/f/f8/…

Frances:

http://i5.lisimg.com/11639375/280full.jpg

Eikö toi Frances ole aivan Mary- Louise Parkerin kaksoisolento:O Siis sen Weedsin Nancyn. Ovatkohan sukua?

Vierailija
339/499 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susan Flannery vieraili Dallasissa noin 10 jakson verran

Ja oli todella kaunis nuorena! 

Vierailija
340/499 |
09.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistanko väärin, että alkuaikoina vihjailtiin, jotta Brooke voisi olla Ericin tytär?

Ainakin Ericillä ja Beth Loganilla oli ollut suhde.

Sitä juonta suunniteltiin, mutta jopa käsikirjoittajat myönsivät, että oli liian yliampuva juonenkäänne eikä sitä koskaan toteutettu.

Meillä päin tämä huhu jatkui vielä niin, että tästä syystä Brooken odottama lapsi (Rick) syntyisi vammaisena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme