Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

puhelimeni kuuntelee minua

apua
07.09.2018 |

puhelimeni siis antaa minulla mainoksia joista puhun. Olen tullut todella vainoharhaiseksi ja minua pelottaa, että minua tarkkaillaan puhelimen etukamerasta. Olen peittänyt etukameran teipillä. onko jollain muullla käynyt? pelkääkö joku muukin? Saanko apua?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen puhelin kuuntelee. Etukamera ottaa myös kuvia sinusta tietyin väliajoin. Tämä ei ole vitsi, vaan ihan puhelimen ominaisuuksia.

Mihin ne kameran kuvat sitten menee? Voiko niitä löytää jostakin?

Ne menee pimeitten ihmisten nettiin eli darkinterwebbiin. Siellä kaikki ped arit ja muut hullut wänkkäilee sun etukamera kuville

Vierailija
42/48 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumakin on ihan todellinen asia, ja loppujen lopuksi aika vähän on aiheita, joista ei mainosta ole , ja joskus se sattuu tulemaan juuri siitä aiheesta mitä on ajatellut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jammeri auttaa. Niitä saa ostetuksi laillisesti, mutta ovat laittomia käyttää. Tosin virkavallan on vaikea löytää niitä. Eli jos esim haluat, ettei kännykkäsi kautta nähdä missä kuljet autollasi, liitä jammer tupakansytyttimeen. Tosin sen kantoalue häiritsee myös muita ihmisiä.

Tavallisella ihmisellä ei ole niin salaisia tai rikollisia asioita puhuttavaksi, että pitäisi tuollaisiin toimenpiteisiin ryhtyä.

Vierailija
44/48 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen puhelin kuuntelee. Etukamera ottaa myös kuvia sinusta tietyin väliajoin. Tämä ei ole vitsi, vaan ihan puhelimen ominaisuuksia.

Mites puhelin voi tietää, että asettelen kuukupin vessassa pesukoneen päälle? Kännykkäkamerani on peitetty teipillä ja kännykkä toisessa huoneessa.

Entäs miten puhelin voi tietää, että tanssin olohuoneessa siniset housut jalassa? Kännykän molemmat kamerat on peitetty.

Entä miten kännykkä voi tietää, että avasin uunin alla olevan laatikon kun kamerat on peitetty?

Vierailija
45/48 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jammeri auttaa. Niitä saa ostetuksi laillisesti, mutta ovat laittomia käyttää. Tosin virkavallan on vaikea löytää niitä. Eli jos esim haluat, ettei kännykkäsi kautta nähdä missä kuljet autollasi, liitä jammer tupakansytyttimeen. Tosin sen kantoalue häiritsee myös muita ihmisiä.

Tavallisella ihmisellä ei ole niin salaisia tai rikollisia asioita puhuttavaksi, että pitäisi tuollaisiin toimenpiteisiin ryhtyä.

Mutta olen tavallinen ihminen eikä minulla ole salaisuuksia. Rikollinen en ole eikä minulla ole rikosrekisteriä. En ole myöskään toimittaja, aktivisti, poliitikko, kirjeenvaihtaja, kenenkään assistentti tms. 

Vierailija
46/48 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne menee pimeitten ihmisten nettiin eli darkinterwebbiin. Siellä kaikki ped arit ja muut hullut wänkkäilee sun etukamera kuville

Mutta kun molemmat kamerat kännykästä on peitetty vai väitätkö, että teipit kameran päällä ei auta vaan kamera kuvaa teippien läpi? Tämä siis tarkoittaa, että asuntoihin on asennettu salaa piilokameroita.

Siitå on ihan kirjakin kirjoitettu. Kun hotellin omistaja on asentanut kaikkiin hotellihuoneisiin piilokamerat ja tarkkailee niistä hotellissa asujia. Tätähän voi soveltaa vaikkapa tavallisiin vuokra-asuntoihin. 

Vierailija
47/48 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin on koneestaan mahdollista kieltää kaikki  mainonta ym. Eipä sitten enää jää paljon sivustoja, millä voisi käydä asioita ihmettelemästä. Oikein mihinkään sivuille ei pääse enää hyväksymättä evästeitä.

Joku maksaa ja tuottaa ne "ilmaiset" iltalehdetkin ja mainoksillahan ne maksetaan. Tai sitten voi käyttää puhelintaan pelkkiin puheluihin ja pysyä poissa esim tältä palstalta.

Hyvin monella someyhteisöllä on mahdillista maksaa kuukausimaksua mainoksettomuudesta. Esim Facebookissa jne.

Ei täällä vauvalla näy yhtään mainosta kun on mainostenesto päällä, mutta silti toimii sivusto normaalisti.

Myös erilaisia seurantamenetelmiä on mahdollista torjua monin tavoin. Evästeet ovat vain yksi niistä.

Vierailija
48/48 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senkun tietäisi. Todennäköisesti tekoäly tallentaa ne kuvat, joissa teet jotain huomiota herättävää ja niitä sitten hillotaan johonkin. Eletään valvontamaailmassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi