Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerronpa teille, miksi vaihdevuosi-ikäiset akat on yleensä kärttyisiä

Vierailija
06.09.2018 |

Minähän en tietenkään ole, vaikka ketuttaakin. Mulla alkoi hikoilu ja kuukautisten sooloilu jo neljä vuotta sitten. Nyt on ollut kuukautiset nelisen kuukautta pois enkä ole enää hikoillut. Ylläri ylläri, tänään alkoi taas ihan reipas vuoto. Tämä tietää sitä, että hikoilu alkaa taas, kuten joka kerta kun kuukautiset päättävät, että vielä me täältä kerran tullaan. Hitto vie, mulla alkoi kuukautiset 12-vuotiaana, vaikka olin ihan kirpun kokoinen ja nyt olen 54, eikä loppua taida tulla ikinä. Ei tätä normaalijärkinen jaksa, minä onneksi olen hullu ja jaksan, vaikka ottaakin päähän. Ehkäisyäkin pitää käyttää vuosi kuukautisten loppumisen jälkeen, joten se tietää jatkoa sillekin. Ja joo, me mummelitkin harrastetaan seksiä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mikä mua v-tutti vaihdevuosien aikana oli läheisyyden ja seksin vähyys:D Ja edelleenkin.

Muuten oli/on tosi paljon parempi mieli kaikin puolin

Vierailija
2/13 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuo rumba on vasta alussa. Olen 49v. Kierto heittelee ja menkat ovat runsaammat kuin ennen.

Pissalla saa juosta useammin. Yläpää on jo kuiva eli hiukset ja kasvojen iho. Mutta alapää ei vielä ;)

Öisin on kuuma mutta vielä ei ole hiki. Nukun myös huonommin kuin ennen. Välillä ahdistaa.

Onneksi en ole kuitenkaan masentunut tai itke kaikesta niinkuin ystäväni.

Toivottavasti pääsisin helpolla jatkossa koska en voi käyttää hormonikorvaushoitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin puute. 53 eikä mitään vaihdevuosioireita. Pimssu pelaa kuin 17-vuotiaalla vaan kun nuo sinkkumiehet eivät anna ottaa kiinni. (UKKOMIEHIÄ ON JONOSSA, vaan kun en huoli toisen omaa).Taso-Laasanen on psyykannut ne juoksemaan karkuun himokasta naista.

Vierailija
4/13 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikille ei edes tule vaihdevuosioireita. Menkat vaan jää pois jossain vaiheessa. Monilla 5kymppisillä on vielä hormonikierukka niin sekin vaikuttaa.

Vierailija
5/13 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä kerron, miksi olen huonotuulinen. Mies ei anna seksiä. Sitä on todella harvoin nykyään. Nytkin olin ollut puutteessa vaikka kuinka kauan ja VIHDOIN mies lupasi päivällä, että tänään pannaan. Oli oikein seksihepenet kuvioissa juhlan kunniaksi. Arvatkaa mitä v%$#ua tapahti. Meillä on siis yleensäkin ensin suuseksiä, mutta nyt se kuulemma tuntuikin niin hyvälle, että mies pani loåpuun asti suuhin ja tuli sinne. Ei siis saat@*^$a tullut yhdyntää ollenkaan. Ehdotti juuri, että katsotaanko loppuilta tekevisiota! Olen jo kertaalleen itsetyydyttänyt tänään, mutta se ei tunnu läheskään samalta kuin yhdyntä. Olen oikeasti niin pettynyt, sekä edelleen puutteessa, että jopa hetken itkin. Pitäisikö hankkia rakastaja?

N52

Vierailija
6/13 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 5...ei se mies sitten voinut nuolla sulle orkkua? Osta seksileluja! Joku "iso mela" :)

Vierailija
7/13 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. No minä olen tasaisen kärttyinen ollut aina ja seksiäkin on ollut aina tarjolla viimeiset 32 vuotta.

Vierailija
8/13 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ken pohtii, niin hormonikorvaushoitoa. Itsestäni tuli jälleen normaali ihminen.

Kaikkihan sitä eivät toki halua, mutta minut se pelasti.

T 55 vee

Vierailija
9/13 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole harrastanut seksiä yli kymmeneen vuoteen. Enkä aio harrastaakaan enää.

Vielä ei ole verikekkereissä ollut mitään epänormaalia, ovat aina tarkat kuin kello 28 päivän välein.

Mutta nyt olen alkanut iltaisin hikoilla, huomannut tämän vasta, joten en ole varma onko tämä nyt vaihdevuosien alkua. Onhan mulla kaikenlaisia outoja oireita muitakin välillä. Kyllähän keho on alkanut jo muuttua "talvihorros"asentoon, siis kääntyä ehtoopuolelle, hiuksiakaan ei paljon enää ole, eikä hampaita, kaikki rapistuu pois.

Vaihdevuosinaisten sekoilu ei kyllä johdu mistään menkoista, vaan siitä että aivot ja keho on samanlaisessa muutostilassa kuin teineinä. Muistan äitini olleen aivan sekopäinen ja kamala 5kymppisenä jonkun aikaa. Haki jonkun lääkityksen itselleen, ei ollut enää oma itsensä ja käyttäytyi holtittomasti.

Toivottavasti minä pääsen vähemmällä, en ole koskaan syönyt e-pillereitä tai muita hormoneita, en haluais alottaa 5kymppisenäkään.

46v

Vierailija
10/13 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. No minä olen tasaisen kärttyinen ollut aina ja seksiäkin on ollut aina tarjolla viimeiset 32 vuotta.

Sait hymyn huulille! Kiitos

Vierailija
11/13 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin tietää miksi niin moni mies on jatkuvasti kärttyinen? Mikä hormonitoiminta siinä on taustalla?

Vierailija
12/13 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minähän en tietenkään ole, vaikka ketuttaakin. Mulla alkoi hikoilu ja kuukautisten sooloilu jo neljä vuotta sitten. Nyt on ollut kuukautiset nelisen kuukautta pois enkä ole enää hikoillut. Ylläri ylläri, tänään alkoi taas ihan reipas vuoto. Tämä tietää sitä, että hikoilu alkaa taas, kuten joka kerta kun kuukautiset päättävät, että vielä me täältä kerran tullaan. Hitto vie, mulla alkoi kuukautiset 12-vuotiaana, vaikka olin ihan kirpun kokoinen ja nyt olen 54, eikä loppua taida tulla ikinä. Ei tätä normaalijärkinen jaksa, minä onneksi olen hullu ja jaksan, vaikka ottaakin päähän. Ehkäisyäkin pitää käyttää vuosi kuukautisten loppumisen jälkeen, joten se tietää jatkoa sillekin. Ja joo, me mummelitkin harrastetaan seksiä.

Ei 54-vuotiaan tarvitse käyttää ehkäisyä. Hae hormonikovaushoitopillerit. 

Vierailija
13/13 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi käydä vaikka jossain pari/seksiterapiassa jos miehen haluttomuus tuntuu sinusta kidutukselta. Ei se täällä avautumalla muutu eikä rakastajallakaan. Oli kyllä k-päisesti tehty, mutta miksi mies ei välitä seksistä? 50 v alkaa yleensä testosteronitasot laskea, toinen syy miehen haluttomuuteen voi olla stressi työssä/parisuhteessa tms. masennus? Ei se yleensä sitä halutonta osapuolta tietenkään haittaa, mutta jos ei sinua usko, niin valittaminen ja painostaminen ei auta varsinkaan jos ihan miehen biologia alkaa vaan muuttua. Yritä tehdä jotain asialle. ja "iso mela"... ei kenenkään haluja pidemmän päälle tyydytetä pelkällä masturboinnilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän