Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minä saan aina kaiken kultalusikalla nenän eteen?

Vierailija
06.09.2018 |

Onko täällä muita oman elämänsä Hannu Hanhia?

Hyvä tuurini tuntuu välillä olevan ihan käsittämätöntä. Koko elämäni on mennyt ihan täysin lusmuilemalla ja näkemättä vaivaa minkään eteen, mutta silti kaikki on mennyt aivan kuin oppikirjassa.

Yläasteella en koskaan lukenut kokeisiin vaan vietin aikaa lähinnä kavereideni kanssa, mutta sain silti todella hyvät arvosanat ja pääsin lukioon. Sama linja jatkui lukiossa, en muista koska olisin lukiossa oikeasti kuunnellut tunnilla erityisemmin tai tehnyt läksyjä, mutta silti onnistuin aina saamaan kaikista aineista vähintään kiitettävän arvosanan ja lukion loputtua todistukseni olivat koulumme parhaat. Minulla oli ja on edelleen myös erittäin laaja kaveri- ja ystäväpiiri.

Lukion loputtua hain yliopistoon ja sain paikan koulusta, johon on kuulemma todella vaikea päästä sisään, käytännössä vain selailemalla kirjoja. Lykkäsin opiskelua vuodella koska halusin asua hetken ulkomailla. Tuohon aikaan se oli vielä mahdollista.

Hain yhteen ainoaan työpaikkaan, joka sopi välivuoteeni ja suunnitelmiini täydellisesti ja sain sen. Lukiossa olin myös kesätöissä ja sain aina valita mihin halusin mennä, koska minut haluttiin melkein jokaiseen hakemaani työpaikkaan. Välivuoteni oli upea ja palasin takaisin Suomeen koulun penkille ja tapasin nykyisen aviomieheni.

Päästyäni yliopistosta sain jälleen ensimmäisen työpaikan jota hain. Voitin pienen summan lotossa, jonka avulla ostimme mieheni kanssa talon. Nyt on suunnitelmissa lisääntyminen.

Kaikki muut ystäväni ovat taistelleet koulupaikoista, työpaikoista, rahan riittävyydestä ja jopa parisuhteen löytämisestä, mutta minulle tulee kaikki aina lusikalla nenän eteen ilman mitään vaivaa. Osa kavereistani on vuosien varrella jopa katkaissut välit minun kanssani tuon takia. Onko täällä muita, joilla on sama "ongelma"? Kaikki ihmiset, jotka minut tuntevat, ovat ihmetelleet että miten voin aina saada vain tyhjästä kaiken mitä haluan pikkuasioista isoihin.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olisi noun hyvä tuuri, niin pelkäisin kyllä koko ajan, että jossain vaiheessa tilit tasaantuvat. Että loppuelämä olis sitten pelkkää onnettomuutta. Mulla on taipumusta taikauskoon...

Vierailija
2/73 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla olisi noun hyvä tuuri, niin pelkäisin kyllä koko ajan, että jossain vaiheessa tilit tasaantuvat. Että loppuelämä olis sitten pelkkää onnettomuutta. Mulla on taipumusta taikauskoon...

Kyllä minä sitä pelkäänkin. En jotenkin voi uskoa, että tämmöinen jatkuisi koko elämäni. Olen melkein varma että sairastun johonkin kamalaan pitkäaikaissairauteen jo nuorena ja ettemme onnistu saamaan lapsia. Olen itsekin aika taikauskoinen, pakkohän tälle on joku syy olla. En tiedä ketään, jonka elämä olisi mennyt näin kevyesti. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä murehdi asiaa. Järjestä itsellesi varallisuus kuitenkin hyvin pahan päivän varalle, jos itsellesi tai tuleville lapsille käy jotain (avioero, sairastuminen tms.). Muutoin ei kannata murehtia. Toiset ovat onnekkaampia kuin toiset.

Vierailija
4/73 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tulisi varmaan vainoharhainen. Toisaalta vaikea kuvitella koska olen niitä ihmisiä joita elämä potkii takapuoleen jatkuvasti. Nauti nyt kun voit!

Vierailija
5/73 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vastaan, mut älä ylpisty. Nöyränä kestät sitte paremmin ne mahdolliset tulevat paskamyrskytkin.

Vierailija
6/73 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa huijarisyndroomalta.

Vierailija
7/73 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet selvästi tehnyt paljon töitä haluamiesi asioiden eteen. Ei tuollainen elämä olisi muuten mahdollinen.

Vierailija
8/73 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama latu ja olen jo keski-ikäinen. Terveet, menestyvät lapsetkin ovat pian aikuisia. Tyytyväinen täytyy olla. Ja hiljaa.

Vierailija
9/73 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös koulut, työpaikat, lapset, talot, mökit, veneet jne. Töitä näiden eteen olenkin saanut tehdä ja naisrintaman olen siirtänyt hamaan rulevaisuuteen.

Vierailija
10/73 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä närästi lukea ap.n kirjoitusta. T. Aku Ankka

Vierailija
11/73 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut koskaan harrastaa hyväntekeväisyyttä,esim.lahjoittaa joihinkin joulukeräyksiin kun sinulle menee noin hyvin?

Vai onko niin Suomessa ei maan tapana harrastaa sitä?

Tätä palstaa lukiessa sinulle varmaan selvinnyt osalle ei osunut yhtä hyvät kortit.

Vierailija
12/73 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Voitin pienen summan lotossa” tässä kohtaa meni viimeistään överiksi.

Vierailija
13/73 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntyminen vasta suunnitelmissa? Älä nyt vielä hehkuttaa, vaikka pidänkin sinulle peukkuja että sekin onnistuu hyvin. Itsellänikin on mennyt noin helposti ja hyvin (lottovoittoa lukuunottamatta) mutta tuntui että lisääntyminen on se jossa noppaa heitetään. Onneksi lapset tehty ja vieläkin menee tosi hyvin *koputan puuta*

Palstapaappa 39

Vierailija
14/73 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo että sinut halutaan kaikkiin työpaikkoihin mihin haet, tarkoittaa luultavasti vain sitä, että sinulla on mukava luonne. Tuskin arvosanatkaan pelkästä tuurista on kiinni, luultavasti vain opit helpommin kuin muut. Se että olet sosiaalinen ja sinulla on laaja ystäväpiiri auttaa myös paremmin jaksamaan koulussa eikä se tunnu niin raskaalta

Vierailija
15/73 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on että k-päillä menee jatkuvasti hyvin ja ne ahkerat ketkä yrittää ja tekee töitä asioiden eteen saavat paskaa palkaksi.

Millähän vuostuhannella muuten oot koulusi käynyt. Nykyään ei ole mahdollista lusmuilla lukiossa.

Eikä myöskään työpaikan saaminen muuten kuin suhteilla ole mahdollista. Tai sitten käytät naisena muita

keinoja.

Vierailija
16/73 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä pärjäsit esimerkiksi matematiikassa ja fysiikassa tekemättä koskaan läksyjä?

Vierailija
17/73 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama.

Tosin lotto- ja naisrintamalla ollut hiljaisempaa.

Vierailija
18/73 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinuu yrittää tuhota joku mitä ihmeellisimmillä kieroilla muuttuvilla juonilla ja tarinoilla. Siitä sitten tiedät, että sinua kadehditaan kovasti eli Onnesi on huomattu.

Vierailija
19/73 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän se on että k-päillä menee jatkuvasti hyvin ja ne ahkerat ketkä yrittää ja tekee töitä asioiden eteen saavat paskaa palkaksi.

Millähän vuostuhannella muuten oot koulusi käynyt. Nykyään ei ole mahdollista lusmuilla lukiossa.

Eikä myöskään työpaikan saaminen muuten kuin suhteilla ole mahdollista. Tai sitten käytät naisena muita

keinoja.

Niin mistä päättelit että aloittaja olisi kusipää?

Vierailija
20/73 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

TROL-LAL-LAL-LAA

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä