Koetko olevasi hyvä työssäsi?
Tuli vaan tämä mieleen, kun en itse koe olevani mitenkään erityisen hyvä työssäni, mutta sain tänään esimieheltä kehuja. Sanoi myös, että kollegojen mielestä teen työni erinomaisesti.
Mistähän huonosta itsetunnosta tämä johtuu, että vähättelee itseään ja osaamistaan..
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Olen lahjaton ja huono, mutta pärjään tekemällä työtä kahta kauheammin sitten. ELi teen käytännössä ilmaiseksi ylitöitä vapaa-ajallani kompensoidakseni lahjojen ja kykyjen púutteitani. Olen tehnyt tätä jo 20 vuotta. Näin tehden olen mielestäni keskitasoinen, ilman ilmaista ylityötä olisin liian hidas ja saisin kenkää.
Itseekin oliin liikaa hida muttta olin oposkelluut kyseistää alaa vain vuooden ja yli 20 vuooden masennusputtkii takana jaa useitaa psykoosijaksojaa.
Etttä jos itse saan joskuus penskoja niiin varmastii laitann urheilemaaan oli kyse jäääkiekosta taii baletistaa. Uskoon että nee on urheilijatt jos suhteutetaan sodan ajaan sukupolveeen niitää jotka pitäää maaan tolpilllaan joukkueeurheiluhengesssä suomenleiijona hengessä.
En. Olen korkeintaan keskinkertainen, ja siitä on ihan todisteitakin.
Yrittäjänä toimin ja ihan ok riittää hommaa. Hyvät verkostot kai sitten.