Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koetko olevasi hyvä työssäsi?

Vierailija
06.09.2018 |

Tuli vaan tämä mieleen, kun en itse koe olevani mitenkään erityisen hyvä työssäni, mutta sain tänään esimieheltä kehuja. Sanoi myös, että kollegojen mielestä teen työni erinomaisesti.

Mistähän huonosta itsetunnosta tämä johtuu, että vähättelee itseään ja osaamistaan..

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen lahjaton ja huono, mutta pärjään tekemällä työtä kahta kauheammin sitten. ELi teen käytännössä ilmaiseksi ylitöitä vapaa-ajallani kompensoidakseni lahjojen ja kykyjen púutteitani. Olen tehnyt tätä jo 20 vuotta. Näin tehden olen mielestäni keskitasoinen, ilman ilmaista ylityötä olisin liian hidas ja saisin kenkää.

Vierailija
2/22 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Olen lahjaton ja huono, mutta pärjään tekemällä työtä kahta kauheammin sitten. ELi teen käytännössä ilmaiseksi ylitöitä vapaa-ajallani kompensoidakseni lahjojen ja kykyjen púutteitani. Olen tehnyt tätä jo 20 vuotta. Näin tehden olen mielestäni keskitasoinen, ilman ilmaista ylityötä olisin liian hidas ja saisin kenkää.

Etkä muuten ole ainoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen olevani hyvä työssäni.

Periaatteeni on, että kun työn ottaa tehdäkseen, sen tekee hyvin. En siedä puolitiehen jäämistä ja pinnausta.

Olen saanut tunnustusta esimieheltä, ja se kannustaa eteenpäin. 

Vierailija
4/22 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olin viimeisimmässä työssäni hyvä, ja sain kehuja myös työtodistukseen. Olisivat halunneet pitää minut siellä töissä, mutta taloudelliset asiat pakotti laittamaan määräaikaisia pois.

Se mua eniten vituttaa tässä työttömyydessä että minä olisin hyvä työntekijä mutta mua ei oteta töihin, kun taas työpaikoilla on paljon minua huononpia jotka saa olla töissä, se on epäreilua.

Vierailija
5/22 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liiankin hyvä. Tekisin ja teenkin työt parissa tunnissa mitä suurin osa kollegoistani ei saa edes 8 h aikana tehtyä. Ja palkka on sama.

Vierailija
6/22 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suhteellisen hyvä, mutta olen vasta työurani alkupuolella, joten parannettavaakin riittää. Edellisestä työstä sain hyvää palautetta sekä asiakkailta että esimiehiltä, toivottavasti pärjään yhtä hyvin nyt uudessa, pidemmässä työssäkin.

Vierailija
7/22 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä olin viimeisimmässä työssäni hyvä, ja sain kehuja myös työtodistukseen. Olisivat halunneet pitää minut siellä töissä, mutta taloudelliset asiat pakotti laittamaan määräaikaisia pois.

Se mua eniten vituttaa tässä työttömyydessä että minä olisin hyvä työntekijä mutta mua ei oteta töihin, kun taas työpaikoilla on paljon minua huononpia jotka saa olla töissä, se on epäreilua.

Välillä toivon että muutama työkaveri lähtisi menemään kun heitä ei kerran kiinnosta. Ymmärrän nykyisin onnistuneen rekryn arvon. Valitettavan vähän kiinnitetään oikeisiin asioihin huomiota.

Vierailija
8/22 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Tästä on ihan faktaakin, jos katsotaan esim. käsiteltyjen laskujen määrää, virheiden määrää, työskentelynopeutta, sekä asioiden yleistä järjestelmällisyyttä. Minun portfolioni on ylivoimaisesti siisteimmässä kunnossa ja maksut aina ajallaan.

Tämähän ei mitenkään tietenkään näy esim. palkassa tai arvostuksessa. Päinvastoin - jos tekee työnsä todella hyvin, saa vain lisää töitä tehtäväkseen samassa ajassa kuin muut vääntävät perushommia kahdeksan tuntia päivässä ja kyselevät tyhmiä.

Vierailija
9/22 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisen hyvä mutta teen työni rennosti ja siten että se sujuu ihan ok. En enempää viitsi panostaakaan sillä palkkakaan ei ole hyvä (20brutto2000-2200€/kk).

Vierailija
10/22 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Olen ollut yrittäjänä nyt kymmenisen vuotta ja asiakkaat eivät halua edes ajatella vaihtavansa toiseen. Olen hyvä, ammattitaitoinen, monipuolinen, nopea ja tarkka. Rakastan työtäni.

Vierailija
11/22 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä työssäni, mutta menen silti aina hämilleni kun joku kehuu.

Vierailija
12/22 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin nopean työntekijän maineessa. Innostuneena tästä päätin ylisuorittaa oikein kunnolla.

Pomo yllättyi tehokkuudesta ja esitti toiveen, että yrittäisin olla 20% nopeampi seuraavalla kerralla.

Vähän lässähti motivaatio..

Vierailija
13/22 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseekin oliin liikaa hida muttta olin oposkelluut kyseistää alaa vain vuooden ja yli 20 vuooden masennusputtkii takana jaa useitaa psykoosijaksojaa.

Vierailija
14/22 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Työni on moraalitonta kusettamista. Haluaisin lyödä hanskat tiskiin. En vain ole muuta työtä löytänyt.

Vierailija
15/22 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä...tai siis olen ollut ahkera ja oma-aloitteinen.

Nyt en enää viitsi, ikää tullut, motivaatio mennyt.

Vierailija
16/22 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
17/22 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseekin oliin liikaa hida muttta olin oposkelluut kyseistää alaa vain vuooden ja yli 20 vuooden masennusputtkii takana jaa useitaa psykoosijaksojaa.

Varmaaan masennuksesssa varmsaan selviytymiisapunaa osaltaan see että jalkapaallo alkoi 5 vuootiaana, jäääkiräekkko 8-9 vuotiaana sitten olii baseballia ja sählyää.

Vierailija
18/22 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaaan masennuksesssa varmsaan selviytymiisapunaa osaltaan see että jalkapaallo alkoi 5 vuootiaana, jäääkiräekkko 8-9 vuotiaana sitten olii baseballia ja sählyää.

Jaa kavereittten kanssa juurii muuta tehtykäään kuin pelattiin pihalla ja puistosssa ko lajeja.

Vierailija
19/22 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Aika huonosti olisi asiat jos en oltuani 20 alalla voisi kokea olevani hyvä työssäni.

Vierailija
20/22 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä työssäni, mutta meilläkin siitä palkitaan antamalla lisää töitä, joten olen alkanut kieltäytymään muiden auttamisesta. En ota lisää hommia, en auta ketään ja haen työpaikkaa, joka arvostaa osaamistani. Suosittelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän