Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toskat kesällä

18.07.2008 |

Laitetaan uusi pino, toukokuun on kuitenkin jo ohi.. ;) Koitetaan linkkiä.. [http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WA...|http://www.vauva.fi/…]

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti löysi minut sitten lauantai aamuna ja ai että kun teköö kipiää. Ihan kauheat menkka kivut ja vuotaa enemmän kuin härkkää tapettas.. Mutta huojentunut olen että ne vihdoin alko ja pääsee kunnon yrityskiekalle :)

Viipuli tuu kertoon mikä tilanne sulla on. Auttoiko se lääke?

Beijipille onnittelut uudesta työstä!! Meinaatteko nyt silti aloittaa yrityksen?

Ja muutkin tulkaapa kertoilemaan kuulumisia!

Terveisin Hermione kp 4/31 yk 1 tuulimunan jälkeen

Vierailija
22/33 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vaihtui kp ykköseksi eilen, eli kolmas kierros pyörähti sitten käyntiin. Vähän ehti jo toiveet nousta kun parina päivänä oli vähän pahaa oloa ja sellaista, mutta taisi sitten johtua jostakin muusta. Plää. Tämäkin kierto jäi sitten lyhyeksi (26) verrattuna niihin yli kolmenkympin kiertoihin mitä minulla oli silloin ensimmäistä yritettäessä. Mahtaakohan olla vielä hormonit vähän sekaisin vai olisko ne ihan oikeasti lyhentyneet? Se olis kyllä ihan kiva! Vaikka oon tainnut jostain lukea että kovin lyhyessä kierrossa ei välttämättä ehtisi tapahtua ovulaatiota ollenkaan... Onhan nämä pari ensimmäistä saattaneet sellaisiakin olla.

Hermionenkin näköjään myös täti yllättänyt. Mullakin on muuten nyt raskauden jälkeen ollut kivuliaammat ja runsaammat menkat kuin ennen! Kaikkea se teettää...

Faylle: Toisaalta kyllä ihana kuuloista tuo teidän nukkuminen samassa sängyssä lähekkäin! Meillä on tyttö nukkunut alusta asti omassa sängyssä ja nelikuisesta omassa huoneessa. Minä olen niin levoton nukkuja ja vaihdan asentoa koko ajan että en olisi varmasti saanut unta vauvan vieressä. Ja tyttö tuntuu olevan samanlainen unissaan pyöriskelijä. Nykyäänkin kun esim. mökillä nukutaan samassa huoneessa niin tuntuu että me molemmat häiritään toisiamme kauhealla peittojen kahinalla :)

Mikäs Viipulin tilanne on? Ja mitä kuuluu Bejpille?

T: Meriheppa (kp2)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tänne mitään erikoista, odottelua vain. :)

Merihepalle onnea uuteen kiertoon. Tuosta kierron lyhentymisestä en osaa sanoa, kun mulla se on tainnu pidentyä. Tai sitten on hormonit vielä sekaisin pillereiden jälkeen..

Illalla mietin että mun on pakko tehdä tesi ens pe, kun ollaan menossa silloin meidän kotipaikkakunnalle ja olis tarkoitus jättää Eve mummon ja ukin luokse nukkumaan et päästäis pitkästä aikaa kahdestaan ulos. Silloin on jo kuitenkin kp29, mikä on vanha kierron pituus. Ja eikös se Early Detection lupaa että voi tehdä kolme päivää ennen..? Sillä olis mahikset jo nähdä tulos..

Oon tosiaan taas vissiin kehitelly itelle kaikenlaisia oireita. Tuntuu että nälkä tulee aikaisimmin päivällä kuin ennen, muka jotain huonoa oloa välillä ja rinnoissa tuntuu oudoille. No, saa nähdä.. :)

Mut nyt siivoamaan (taas), Even kummitättä tuli yllätys yökylään eilen, just saatoin sen asemalle, sitten mun veljenpoika tulee tänä iltana meille ja mun mummo tulee sitten huomenna meidän kummitytön nimiäisten jälkeen yöksi. Ei se toi tättä ja serkku vielä mitään, mutta mummo arveluttaa, tää meidän kämppä kun ei ole koskaan siisti..

Bejpi kp 22/29-33

Vierailija
24/33 |
20.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäs tonskat luuraa? :)

Tätihän se tuli eilen vierailulle, eli yk 2 alkoi. Greippimehua alkoi kulumaan samalla. ;)

Mut mitäs muille kuuluu?

Bejpi kp 2/29-33 yk2

Vierailija
25/33 |
21.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas pitkästä, pitkästä aikaa kirjoittelis.

Joskus tuossa kesemmällä etsin tätä ketjua, mutten sit löytänyt mistään mutta nyt löytyikin.

Omaa napaa sen verran, että ajatukset raskautumisesta ovat aika tavalla vähäiset. Tai siis raskauden mahdollisuudesta. Ei näet olla miehen kanssa nähty oikeastaan kuin kerran kuussa siten, että hempeitäkin hetkiä olisi voinut viettää. Ja ne harvat kerrat on olleet kyllä ihan väärään aikaan. :-(

Toisekseen oma kierto on mennyt aivan sekaisin keväällä. Kiertopäivät vaihtelee 14 ja 35 välillä..Että ota tästä kropasta sitten selvä.

Mutta plussatuulia kaikille. Ja josko sitä vähän ahkerammin tännekin kirjoittelis. =)

-Ninca 32/14-35?-

Vierailija
26/33 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla Nincankin kuulumisia! Harmillinen tilanne kyllä teillä. Mutta ehkä joku tapaaminen sattuisi osumaan ihan kohdalleenkin joskus!

Omaa napaa: ovisaika taisi olla ja mennä. Yhtenä päivänä oli sellaista menkkakivun tyyppistä juilintaa, eli ehkä oviskipuja. Hassua kun ei mulla ole koskaan ennen sellaista ollut. Mutta kivahan se olisi jos pystyisi tunnistamaan oviksen ilman testejä tms. Tuo juilimispäivä sopisi aika hyvin vielä näihin minun viimeaikaisiin kierronpituuksiinkin. Eli nyt sitten odotellaan tätiä/testausta joskus reilun viikon päästä! Tällä kertaa pitäisi olla simpatkin laitettuna kytikselle ihan oikeaan aikaan :) Jos muuten nyt tärppäisi niin LA tulisi tosi lähelle meidän tytön synttäreitä!

Bejpi oli ottanut greippimehut käyttöön! Niin ja harmi tietysti että täti yllätti... Minä oon vähän harkinnut että testaisin taas kiinnittymispunkkuja :) Viimeksi tärppikierrossa se konsti oli nimittäin käytössä!

Kivaa viikonloppua tonskille!

T: Meriheppa kp 17/24-26, yk3

Vierailija
27/33 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näköjään heti joutuu syömään puheensa. Ilmeisesti olemme jotenkin onnistuneetkin miehen kanssa henmpeilemään oikeaan aikaan..

Eilen alkoi olla samantyyppisiä oireita kuin pikku jätkää odottaessa ja tänään aamusta kun heräsin niin oli etova olo. Kaapissa oli kesemmällä ostettu apteekin testi, joka jäi tuolloin tädin ilmaannuttua käyttämättä. Nyt siis aamusta testasin ja plussahan siihen tuli alle kymmenessä minuutissa. Viiva oli jopa vahvempi kuin testiviiva..

Eli kait se pikku tonska ainakin yrittää aloitella kasvuaan..

Nyt alamme tehdä lähtöä häihin.

- Ninca rv ?, yk:sta 8? (tai jotakin sinne päin..)

Vierailija
28/33 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea Ninca! On tosiaan tainnut sittenkin ajoitus osua ihan kohdalleen! Toivottavasti kaikki menee hyvin! Teillä taitaa sitten tulla lasten synttärit aika lähekkäin, vai muistanko ihan väärin...?

Tänne ei kuulu sen kummempaa kuin viimeksi kirjoitellessa. Ei ainakaan vielä mitään oireita. Ehkä ennen viikonloppua pitäisi tehdä testi että voi sitten hyvillä mielin ottaa perjantaisiiderit... Saa nyt nähdä. Punkut jäi ottamatta mutta eiköhän se ilmankin kiinnity ;)

T: Meriheppa kp 20/24-26, yk 3

Vierailija
29/33 |
28.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meriheppa ja Fay. Toivotaan vain, että tonska pysyy kyydissä.

Ja Meriheppa muistit oikein. LA (siis jonka laskuri antaa) ja pikku jätkän synttäripäivä ovat hyvin lähekkäin.

Voinnissa ei erikoista. Pientä etomista aika ajoin ja välillä huimailee. Palelu on kyllä valtavaa. Ja muistelen Jätkää odottaessanikin vetäneeni villapaitaa päälle vaikka ulkona oli parikymmentä lämmintä.

Plussatuulia teille kaikille +++++

-Ninca 5+4-

Vierailija
30/33 |
30.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen aamulla tein varmuuden vuoksi testin, kun aikomuksena oli ottaa vähäsen alkoholia illalla. Negahan sieltä pätkähti, ja oikeastaan sitä odotinkin kun ei ole minkäänlaisia oireita ollut. Onhan se tietysti mahdollista että testasin liian aikaisin, mutta en nyt kauheita toiveita enää kumminkaan elättele. Tätiä odottelen päivän parin päästä jos ne mun "ovisoireet" piti paikkansa.

Fay, minä kanssa kuvittelin vähän väliä raskausoireita silloin ennen kuin menkat taas alkoi. Aika monta testiäkin meni... Sillai helpompaa nyt kun ei tartte piinailla kun kerran kuussa vaan ;) Mutta siis onhan se ihan mahdollista että tärppi siitä ekasta kierrosta jo tulisi! Että tsemppiä vaan!

T:Meriheppa kp 25/24-26, yk 3

Vierailija
31/33 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostellaanpas pinoa ja kerrotaan samalla meidän kuulumiset.

Eli aloitin opiskelut ja samalla piti olla yötä pois kotoa (opinnot suoritetaan pääsääntöisesti kotoa käsin, mutta 2-3 viikon välein on lähiopetusta ja silloin pitää olla kotoa yötä pois). Tissittelyt tuli sitten lopetettua samalla kertaa. Eka yönä Anni oli itkenyt isin (ja mummun) kanssa. Tokana yönä itkettiin (äidin ja isin kanssa) vähemmän. Ja kolmantena yönä Anni nukahti itse, tosin itkeskellen (ei siis syliin) meidän sänkyyn ja nukkui elämänsä ensimmäisen kerran kuusi tuntia putkeen. Eli nukahti puolilta öin ja kitisi (ei siis edes kunnolla herännyt) kuuden aikoini. Tassuttelemalla nukahti uudestaan ja nukkui puoli kymmeneen...

Jos nukkuminen jatkuu näin hyvin, niin vieroitus tapahtui helposti. Minun tissit sitten taas ovat eri mieltä, eli ovat kipeät. (Lypsämällä helpottaa).

Eli jospa ne menkat sitten minullakin alkaisivat. Tai siis toivottavasti eivät alakkaan... Ja elokuun lopussa tein testin, joten imetys ainakin minulla on loistava ehkäisykeino :) .

T:Fay ja Anni

Vierailija
32/33 |
07.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kanssa kp 3 meneillään. Täti oli tällä kertaa huimat 4 päivää myöhässä ja olin jo melkein varma että olen raskaana koska mulla ei ole koskaan ollut menkat myöhässä muutakun jos olen ollut raskaana. Mutta testiin pärähti puhdas nega ja täti teki kunnon ryntäyksen kylään perjantaina. Blaaah!!! No toivottasti ens kierto olisi vähän normaalimpi. Onhan tämä vasta toinen kierto sen tuulimunan tyhjennyksen jälkeen ettei sitä kai hirveästi voi toivoakaan että kaikki olisi jo täysin normaalia.

Jeps, mutta uuteen kiertoon ja uusiin kujeisiin ;)

Hermione kp 3/31-34 ja yritystä tulee ensi kuussa täyteen vuosi :(

Vierailija
33/33 |
27.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja peukut pystyssä merihepalle.

Tänne ei ihmeitä kuulu. Välillä on luulotautia ilmassa ja kaiken maailman oireita muka olisi, mutta kun on jo niin monta kertaa pettynyt, niin ei viitsisi tehdä testiä. (Kk eivät ole vielä alkaneet synnytyksen jälkeen).

T:Fay