Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys kaikille jotka ovat olleet saman kumppanin kanssa ilman sivusuhteita yli 10 vuotta ja lapsia on

Vierailija
06.09.2018 |

Montako kertaa olet harrastanut seksiä kuluvan vuoden aikana, siis vuoden 2018 aikana? Sooloseksiä ei lasketa.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 5 kertaa, en tiedä onko tää mikään selitys, mut ollaan saatu lapsi tänä vuonna. Suurempi syy on pääasiassa miehen väsymys.

Vierailija
82/91 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran tänä vuonna. Vaimon aloitteesta. Itse en ole aloitteita enää tehnyt kun viimeisen 10 vuoden ajan vaimo on aina kieltäytynyt mikäli olen aloitteen tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran tänä vuonna. Vaimon aloitteesta. Itse en ole aloitteita enää tehnyt kun viimeisen 10 vuoden ajan vaimo on aina kieltäytynyt mikäli olen aloitteen tehnyt.

Miksette ole eronneet?

Vierailija
84/91 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0

Vierailija
85/91 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka näitä kertoja oikein laskee? Plus 50 kertaa varmaankin. Pienet lapset hidastavat menoa.

Olipa ylimielinen vastaus. Kertoja laskevat varmasti kaikki jotka ovat vuosia joutuneet elämään puutteessa puolison haluttomuuden takia.

Mikseivät laita puolisoa vaihtoon? Elämä on lyhyt.

Vierailija
86/91 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksette ole eronneet?

Koska vaimo teki ehkä keskimäärin kerran viikossa aloitteen niin kauan kun ei ollut lapsia ja lasten syntymän jälkeen, heidän hyvinvointi menee oman hyvinvoinnin edelle.

Vierailija
87/91 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksette ole eronneet?

Koska vaimo teki ehkä keskimäärin kerran viikossa aloitteen niin kauan kun ei ollut lapsia ja lasten syntymän jälkeen, heidän hyvinvointi menee oman hyvinvoinnin edelle.

Voivatko lapset muka hyvin kiukkuisen, puutteessa kärvistelevän vanhemman seurassa? Aika huonon parisuhteen mallin annatte heille.

Vierailija
88/91 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
89/91 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittävästi. Seksiä olis vaikka kuinka paljon jos olis kahdenkeskeistä aikaa.

Vierailija
90/91 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran tai pari viikossa. Eli n. 52-100 kertaa.

Kerran viikossa tekee 36 kertaa (nyt on vko 36), kahdesti viikossa 72 kertaa.

Vierailija
91/91 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksette ole eronneet?

Voivatko lapset muka hyvin kiukkuisen, puutteessa kärvistelevän vanhemman seurassa? Aika huonon parisuhteen mallin annatte heille.

En ole kiukkuinen puuteen takia, pikemminkin vain surullinen. Eikä sitä surua ole pakko näyttää lapsille.

Vaikka uskonkin että todennälöisyys sille että vaimon halut palaisivat on hyvin pieni, uskon että se on silti todennäköisempää kuin että löytäisin ketään toista joka haluaisi minua ja jota itse haluaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän