Tahaton puolierektio toisten miesten nähden
On sulla koskaan ottanut eteen jossain normitilanteessa toisten miesten kesken? Esim. suihtutilat, saunat, naku-uinti tms. Huomasiko muut? Miten muut reagoi? Mulla on tosi herkkä peli ja joskus vähän jännittää, että alkaa tahattomasti kasvamaan tai jopa nousemaan.
Kommentit (11)
Ainakin minulla kullin koko vaihtelee velttonakin ympäristön, lämpötilan, väsymyksen jne. mukaan. Eli velttonakin se voi olla aika iso, ilman että edes varsinaisesti nousee. Minulle on ihan sama, jos jollakin heiluu mainituissa paikoissa vähän kankeampana. Näkeehän noita.
Itellä heiluu miten milloinkin. Turha huoli ja tärkeintä, että toimii.
Piilohomo täytyy olla, että äijien kanssa seisoskelee.
Meidän kaveriporukasta yksi on homo ja sillä ottaa joskus eteen, kun ollaan jossain alasti, kuten saunomassa, suihkutiloissa tms. Muutamat kerrat on nähty niin osittaisia kuin täysiäkin seisokkeja ja se on kaikille ihan ok. Helppohan tuo on ymmärtää. Eikä näihin tilanteisiin kuitenkaan muuten mitään seksuaalista liity.
Vierailija kirjoitti:
Meidän kaveriporukasta yksi on homo ja sillä ottaa joskus eteen, kun ollaan jossain alasti, kuten saunomassa, suihkutiloissa tms. Muutamat kerrat on nähty niin osittaisia kuin täysiäkin seisokkeja ja se on kaikille ihan ok. Helppohan tuo on ymmärtää. Eikä näihin tilanteisiin kuitenkaan muuten mitään seksuaalista liity.
Miksiköhän se seisoo, jos ei ole seksuaalista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän se seisoo, jos ei ole seksuaalista...
Eikä näihin tilanteisiin kuitenkaan _muuten_ mitään seksuaalista liity. Olennainen sana on MUUTEN. Eli sen homon erektio todennäköisesti on seksuaalista hänelle, mutta tilanne ei muuten ole seksuaalinen. Kellään muulla ei siis ole tilanteessa sellaisia fiiliksiä.
Vierailija kirjoitti:
Eikä näihin tilanteisiin kuitenkaan _muuten_ mitään seksuaalista liity. Olennainen sana on MUUTEN. Eli sen homon erektio todennäköisesti on seksuaalista hänelle, mutta tilanne ei muuten ole seksuaalinen. Kellään muulla ei siis ole tilanteessa sellaisia fiiliksiä.
Voikohan tollanen joku homo mitenkään parantua?
Vierailija kirjoitti:
Hieno meininki ja fiksua porukkaa. :)
Olen huomannut, että varmaan puolet miehistä vilkuilee mun varustuksia. Kai se melko iso ja komea onkin. Joskus sopivassa tilanteessa olen kiusannut vilkuilijaa puoliheijarilla ja sen jälkeen tyypit ei saa silmiään irti mun vehkeistä. :D
Ei oo käynyt kun en oo homppeli.