Kysymys kaikille jotka ovat olleet saman kumppanin kanssa ilman sivusuhteita yli 10 vuotta ja lapsia on
Montako kertaa olet harrastanut seksiä kuluvan vuoden aikana, siis vuoden 2018 aikana? Sooloseksiä ei lasketa.
Kommentit (91)
522901663925412946552914403736 kertaa
Vierailija kirjoitti:
Keskimäärin 52 kertaa.
Äh, siis 38 kertaa, vai mones viikko on menossa?
Vierailija kirjoitti:
8
Sama numero. Koetko suhteen olevan pahasti kriisiytynyt mikä selittää tätä?
2. kertaa viikossa keskimäärin. Paljon se nyt sitten tekee....?
En nyt varmasti muista, mutta ehkä 5. Meillä on seksiä aina kun puoliso vaan haluaa, mutta myös vain kun puoliso haluaa.
Vierailija kirjoitti:
En nyt varmasti muista, mutta ehkä 5. Meillä on seksiä aina kun puoliso vaan haluaa, mutta myös vain kun puoliso haluaa.
Sama täällä, siis mies = puoliso
T se jolla 8
Saako kysyä nollan tai alle 10 vastanneilta että mikä on syy siihen että ei ole seksiä?
Ihan mielenkiinnosta kun itsellä usein haluttomuutta ja harrastan sitten velvollisuuden tunteen takia/:
Ehkä 20, en laske. Ollaan oltu naimisissa siitä, kun oltiin 18 ja nyt ollaan 45 eli kohta 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Saako kysyä nollan tai alle 10 vastanneilta että mikä on syy siihen että ei ole seksiä?
Ihan mielenkiinnosta kun itsellä usein haluttomuutta ja harrastan sitten velvollisuuden tunteen takia/:
Syy on se että miestä ei seksi kanssani useammin kiinnosta enkä halua itse enää edes tehdä aloitteita koska pakit tuli 80% kerroista viime vuosina.
T 8 kertaa
1-2 krt/vk, en nyt jaksa laskea paljonko siitä tulee.
16 jatkaa: ja omalta osaltani olen päättänyt kestää tällaista tilannetta korkeintaan siihen saakka kunnes nuorin lapsi on kouluikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syy on se että miestä ei seksi kanssani useammin kiinnosta enkä halua itse enää edes tehdä aloitteita koska pakit tuli 80% kerroista viime vuosina.
T 8 kertaa
Sen kun tietäisin, olen kaikkea kokeillut, mutta ei vaimoa kiinnosta useammin. En itse enää viitsi edes ehdottaa kun joku aika sitten tuli pakit aina.
T se jolla 5 kertaa aina vain kun puoliso haluaa
0