Nyt on Hesarissa iso juttu vaikeasta suhteesta appivanhempiin
Luulen, että täällä aktiivisena polveillut ketju on saman toimittajan aloittama ja hänen pohjustustaan Hesarin artikkeliaan varten.
Myös ET - lehdessä on ollut samantapainen aloitus tällä viikolla.
Molemmissa ketjuissa 'ap" on hakenut neuvoja samanlaiseen ihmissuhdekuvioon ja kirjoittanut ketjussa pitkiä, hyvin muodostettuja tarinoita, joissa on aina heittänyt lisää löylyä kiukaalle, jotta on saatu mammoilta lisää aineistoa.
Ei se mielestäni väärin ole, mutta hieman halpa tapa hankkia matskua artikkeliin. Vai onko?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Minusta tämä on hyvä ilmiö. Kerrotaan selkeästi, että näpit irti lapsen perheestä, et kuulu siihen.
Silloin voi näin isovanhempana todeta lastehoitajaa kyselevälle lapselle, että voi kuule, luin niin hyvän artikkelin siitä, miten täytyy ymmärtää antaa lasten hoitaa itse asiansa eikä tuppautua aina avuksi. Että se anopin hyväntahoisuus voi tuntua miniästä ja omasta lapsesta pahalta, mutta eivät kehtaa sitä sanoa. Siksi en nyt ota vuosilomapäivää ja tule hoitamaan sairasta lasta, joudutte ihan itse keksimään, miten tästä selvitään.
Marttyyrimummo oikein sanan varsinaisessa merkityksessä. Tuskin kukaan haluaa tuollaista sitruunaa hoitamaan sairasta lastaan.
Onneksi minulla on olleet aivan ihanat isovanhemmat. Ovat viettäneet aikaa meidän lastenlasten kanssa, hoitaneetkin, mutta eivät ole päsmäröineet tai martyyroineet. Lämpimiä muistoja <3
Mikset vaan voi sanoa, että et halua hoitaa? Ilman tuota artikkeliako kuvittelit oikeasti olevasi perhettä ja että sinulla olisi joku velvollisuus hoitaa lapsenlapsia? Ei sinun tietenkään tarvitse hoitaa jos et halua auttaa. Ihana, että vapauduit nyt tuosta velvollisuuden taakasta.