Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisen "aloite" seksiin.

tasapuolisuus
05.09.2018 |

tasapuolisuus
klo 19:12 | 5.9.2018

Olen jo unohtanut miltä tuntuu olla haluttu sängyssä.
Itse hyväilen, suutelen, nuolen ja teen kaiken mitä vain voi, että nainen nauttisi mutta vastaavaa ei itselle tule ikinä.

Esimerkkinä edellinen kerta kun vaimoni "teki aloitteen".
Tämä siis tapahtuu ehkä kerran kahdessa kuussa ja aina samalla tavalla.

Kun naisen tekee mieli ja olemme sängyssä alkamassa nukkumaan.
Nainen sanoo "yynh".
ja jos en siihen reagoi sanoo nainen "Ynh, YYnh"
Tällöin siis pitää naista alkaa hyväilemään ja koskettelemaan ja mielellään myös suuseksiä antamaan.

No, viime kerralla tein testin. Päätin että pidän naistani hyvänä jos hän edes hiukan koskettaisi minua tai yrittäisi saada minun halut heräämään.
En siis reagoinut kahteen "Yynh´-ynähdykseen vaan esitin nukkuvaa. Ja jäin odottamaan jos nainen edes hiukan yrittäisi herätellä minunkin halujani.
Seuraavaksi nainen sanoi "yyngh yyngh", jo hiukan kovempaa. En reagoinut.

Sitten nainen alkoi masturboimaan välillä ynähdellen että heräisin ja huomaisin että naiseni tekee mieli seksiä.
Koko aikana en siis ollut saanut minkäänlaista kosketusta tai edes kuiskausta haluista.
Lopulta nainen vei käteni pillulleen. Tässä vaiheessa otin käteni pois ja käänsin kylkeä.
Naisen reaktio tilanteeseen oli kysymys "mikä sulla on kun et halua?"

Onko tuollainen käytös kovinkin yleistä naisilla?

Kyse ei ole siitä etten olisi kertonut mistä pidän ja millaisesta aloitteesta pitäisin. Ne eivät vain ikinä toteudu.
En myöskään ole ruma. Kehun vaimoani ja autan kotitöissä.

Seksin huonous syö parisuhdetta todella rankasti. Tai oikeastaan se että en tunne itseäni millään tavalla seksuaalisesti haluttavaksi vaimoni silmissä tuntuu kaikista pahimmalta.

Kommentit (76)

61/76 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...Puhekyky on hieno asia, käyttäkää toki sitä!...

Tuossahan se tuli oleellisin.

Puhuminen saattaa mahdollistaa paljon, puhumattomuus ei.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
62/76 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso D kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä neuvo on hyvä mutta ei päde kaikkiin. Esim oma vaimo lukittuu täysin jos yrittää puhua seksistä. Niin outoa kuin se onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/76 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso D kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä neuvo on hyvä mutta ei päde kaikkiin. Esim oma vaimo lukittuu täysin jos yrittää puhua seksistä. Niin outoa kuin se onkin.

Tiedän tuon kyllä vallan hyvin, on kokemusta tuostakin :(

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
64/76 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ap hyvin samankaltainen tilanne. Seksi lienee vaimon mielestä oikein hyvää, mutta omasta mielestäni ei ollenkaan kummoista.

Omalla kohdalla olen miettinyt vaihtoehtoa, olisiko vaimon hoitoalalla työskentely vaikuttanut siihen, ettei hän minuun paljoa koske. Kun usein kaluja pesee ja katedroi niin ei välttämättä välitä kotona enää ukkonsakaan mulkkua hypistellä suihinotosta puhumattakaan. Minkähänlaista seksi on miesgynekologien vaimoilla..?

Vierailija
65/76 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä keskustella asiasta vaimosi kanssa. Valitettavan monet naiset eivät vielä ole uskaltaneet vapautua oman seksuaalisuutensa kanssa, asia on ollut niin pitkään tabu. Naiset ovat kasvaneet siihen käsitykseen, että aloitteellisuus, lupa koskea toista ja oman halun näyttäminen on väärin ja jotain sellaista mikä miehen on tehtävä. Rohkaise vaimoasi ja ehkä löydätte toisenne vielä uudella tavalla.

Miten te onnistutte aina kääntämään asian niin, että nainen on jonkin sortin uhri, kun ap selvästi ja nimenomaan tilittää vain naisen itsekkyydestä...

Näitä naisia on kyllä pilvin pimein, jotka itse haluavat hellyyttä ja huomiota, mutteivät ole valmiit tekemään mitään miehen miellyttämiseksi.

Tämä on niin totta, etteivät naiset edes usko sitä. Hyvin harvoin miehet saavat hellyyttä osakseen. Minä ehdin keski-ikään, ennen kuin löysin ensimmäisen naisen, jolta saan myös hellyyttä ja syliä ja seksikin on molemminpuolista.

Tämä varmaan on totta, ja naisilla peiliin katsomisen paikka. Aloittaja kertoikin kertoneensa naiselleen mistä pitää, hyvä niin! Mun täytyy näin 20 vuoden yhdessäolon jälkeen sanoa että mulle on edelleen vähän mysteeri missä muodossa puolisoni toivoisi että hänelle hellyyttä, rakkautta ja välittämistä viestin. Kun ei se sano, edes kysyttäessä! Seksissä luulen tietäväni mistä se tykkää (sekin on ollut melkoisen lypsyn takana, tulkintaa miten haluatte), mutta kun kauniisiin sanoihin, kiinnostuksen osoituksiin, suukkoon, halaukseen ja silitykseen saa kaikkeen yhtä laimean reaktion niin on ihan järjettömän vaikea tietää, mistä tuolle miehelle tulee hellitty, välitetty ja rakapstettu olo. Tai kaipaako hän sellaista. Yritetty on! Viimeksi tiistaina laitoin miehelle viestin töihin että muistaako miten joskus nuorempana silitteli mua yhdellä tietyllä tavalla, se oli ihanaa ja siitä on lämpimiä muistoja, ja onko hänellä mielessä jotain vanhaa tai uutta tapaa tulla hellityksi josta nauttii. Sain vastaukseksi "Sori, ei ehdi vastailla, töitä, ostatko limpparia."

Tämä. Mun mies on samanlainen. Mitään keskustelua seksistä ei hänen kanssaan voi käydä, koska hän ei halua ja kiusaantuu selkeästi. Käyttäytymisestä ei voi päätellä mistä hän erityisesti pitää. Tuskin meidän seksi hänestä kovin huonoakaan on, koskapa innokkaasti ja määrätietoisesti sitä suunnilleen joka toinen päivä haluaa. Siitä vaan ei puhuta. Olen tilanteeseen tyytynyt, sillä hänelle ei näytä olevan ongelmia viedä siellä sängyssä miten haluaa ja itsekkin siitä aina nautin.

Vierailija
66/76 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Mun mies on samanlainen. Mitään keskustelua seksistä ei hänen kanssaan voi käydä, koska hän ei halua ja kiusaantuu selkeästi.

Sama mun vaimolla. Ei kyllä puhu itsestään koskaan muutenkaan, kaikesta muusta toki. Ja täysin mahdoton tehtävä sanoa, mitä haluaisi seksiltä. Ja vielä mahdottomampi pukeutua mihinkään tuhmaan vaatekappaleeseen. Joskus ostin yhden hyvän, eikä jäänyt epäselväksi, ettei kannata toiste vaivautua. (ei sitäkään toki sanoa voinut :) )

Yleensä kyllä lämpenee viesteistä, jos sellaisia lähetän, mutta vastauksena tulee "jaa", "vais niin" tai "en tiedä". Lämpenevyys on sitten ainakin toisinaan todennettavissa illalla lisääntyneinä haluina. Eipä noita silti viitsi enää lähetellä, kun on kuin automaatin kanssa viestittelisi.

Vierailija
67/76 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritä keskustella asiasta vaimosi kanssa. Valitettavan monet naiset eivät vielä ole uskaltaneet vapautua oman seksuaalisuutensa kanssa, asia on ollut niin pitkään tabu. Naiset ovat kasvaneet siihen käsitykseen, että aloitteellisuus, lupa koskea toista ja oman halun näyttäminen on väärin ja jotain sellaista mikä miehen on tehtävä. Rohkaise vaimoasi ja ehkä löydätte toisenne vielä uudella tavalla.

Miten te onnistutte aina kääntämään asian niin, että nainen on jonkin sortin uhri, kun ap selvästi ja nimenomaan tilittää vain naisen itsekkyydestä...

Näitä naisia on kyllä pilvin pimein, jotka itse haluavat hellyyttä ja huomiota, mutteivät ole valmiit tekemään mitään miehen miellyttämiseksi.

Tämä on niin totta, etteivät naiset edes us

Kyllähän sen ymmärtää jos miehellä on kiire töissä. Mutta jos hän on vähänkään järkimiestä niin hän kyllä ilmoittaisi heti halukkuutensa keskustella asiasta ensimmäisessä sopivassa rauhallisessa tilanteessa. 

Vierailija
68/76 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Mun mies on samanlainen. Mitään keskustelua seksistä ei hänen kanssaan voi käydä, koska hän ei halua ja kiusaantuu selkeästi.

Sama mun vaimolla. Ei kyllä puhu itsestään koskaan muutenkaan, kaikesta muusta toki. Ja täysin mahdoton tehtävä sanoa, mitä haluaisi seksiltä. Ja vielä mahdottomampi pukeutua mihinkään tuhmaan vaatekappaleeseen. Joskus ostin yhden hyvän, eikä jäänyt epäselväksi, ettei kannata toiste vaivautua. (ei sitäkään toki sanoa voinut :) )

Yleensä kyllä lämpenee viesteistä, jos sellaisia lähetän, mutta vastauksena tulee "jaa", "vais niin" tai "en tiedä". Lämpenevyys on sitten ainakin toisinaan todennettavissa illalla lisääntyneinä haluina. Eipä noita silti viitsi enää lähetellä, kun on kuin automaatin kanssa viestittelisi.

Tuntuu karmaisevalta ajatella jos mahdollisessa tulevassa parisuhteessa kumppani olisi intiimiasioista vaikeneva, keskustelematon (ei ehkä jatkuvasti näistä asioista poriseva papupatakaan mukava olisi mutta se lienee aika harvinaista kun ei sellaisesta ole juuri valiteltu). 

Mutta, miten sitä päädytään yksiin vaikenevien kanssa? Eikö sitä olisi syytä avata riittävästi näkemyksiä ja mielipiteitä jo sitä ennen. 

Vierailija
69/76 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

' yyyh yhyyh.. ' (On oikein hyvä seksiinalustelu naisilta aina.)

Kun otat sen vaan niin mut älä ressaa kun sun nainen on mikä on .. niin anna sen olla se vaan.

Kyllä se hyvin seksiin riittää.

Vierailija
70/76 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki täällä painottaa puhumisen puolesta, niin minäkin, mutta ei se yksistään riitä. Onko näissä ongelmallisissa seksi suhteissa muuta koskettelua? Pussailuja, hyvänyön suukkoja? Halauksia? Silittelyä? Kyllä muakin vähän ahdistaisi jos fyysinen puoli on pelkkää seksiä, mutta muuten ei juuri kosketella. Ja jos näitä kosketteluja tekee vain mies niin sit pitää puhua.

Ja tehkää joku suunnitelma koskettelun lisäämiseksi. Aloittakaa vaikka hyvänyön pusuista, et joka ilta pussataan ennen kuin mennään nukkumaan. Ja nimenomaan niin, että nainen tulee ja pussaa.

Vaikeita juttuja nämä on, kun ei halut kohtaa.

Vierailija
71/76 |
01.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

' yyyh yhyyh.. ' (On oikein hyvä seksiinalustelu naisilta aina.)

Kun otat sen vaan niin mut älä ressaa kun sun nainen on mikä on .. niin anna sen olla se vaan.

Kyllä se hyvin seksiin riittää.

Voi olla että joillekin riittää mutta mulle ei riitä se jos ei myös puhumalla vaihdeta mielipiteitä, näkemyksiä, sitä mitä koetaan. 

Vierailija
72/76 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksiterapiaan.

Tarvitsette ulkopuolisen auttamaan, koska olette ihan eri aaltopituudella.

Onnea matkaan.

Seksiterapiaa en suosittele tässä tilanteessa. Seksiterapeutti yleensä suosittelee, kaikkeen pitää suostua, kaikkeen sanotaan kyllä. Tuo nainenhan menee ihan lukkoon tämän jälkeen eikä suostu enää mihinkään. Mieluummin juttelette ihan vaan kahdestaan. Ole rehellinen. 

Vierailija
73/76 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä se taas menee niin, että mies väittää haluavansa seksiä joka päivä, mutta mistään sitä ei huomaa (paitsi mökötyksestä, jos ei vaikka kolmeen neljään päivään ole mitään tehty). Yritän leikkimielisillä jutuilla saada miehen tekemään aloitteen, mutta ei tartu niihin. Minun pitää aina ottaa suihin, muuten hommat ei lähde rullaamaan. Ärsyttävää.

Hyi en suostuis. Jos tuo aina tarvitaan niin ei sitä oikeasti paneta. Ihan kauheaa jos seksi on naiselle vain jotain että yritetään saada pystyyn lerppamunaa ja sitten säilymään se oikea kondis. Pelkkää keskittymistä miehen ejakuloimiseen, että se joskus tapahtuu... Tuo ei ole muuta kuin työtä.

74/76 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meillä on toisinpäin...

minä olen vaimo

Sama täällä. 

Vierailija
75/76 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mitä aloituksessa kuvattiin on muuten hyvin tyypillistä itsekään miehen käytöstä sängyssä! Että tästä voitte te miehetkin vähän saada käsitystä siitä, miltä teidän oma toimintanne usein naisesta tuntuu... Kun olen päästänyt mieheni tottumaan liian hyvälle, niin hänenkin aloitteensa seksiin saattaa olla juuri sitä että hän vie käteni munallensa 😳🙄 se on sen merkki että nyt tarvitaan kylmää kalkkunaa. 

Vierailija
76/76 |
02.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahalta kuulostaa :( 

Tietenkään kenenkään ei tarvi tehdä mitä ei halua (esim peppuseksiä vaan toista miellyttääkseen) mutta suuseksiä vois antaa. Ite tykkään antaa suuseksiä, mut aika nopeesti leuka väsyy. Jatkan siitä huolimatta, koska haluan antaa miehelleni nautintoa, vaikka oma leuka sattuu jo siinä vaiheessa. Kyl miehelläkin varmaan kieli tai niska väsyy mua nuollessa, mut nuolee niin kauan kunnes saan.