Naisen "aloite" seksiin.
tasapuolisuus
klo 19:12 | 5.9.2018
Olen jo unohtanut miltä tuntuu olla haluttu sängyssä.
Itse hyväilen, suutelen, nuolen ja teen kaiken mitä vain voi, että nainen nauttisi mutta vastaavaa ei itselle tule ikinä.
Esimerkkinä edellinen kerta kun vaimoni "teki aloitteen".
Tämä siis tapahtuu ehkä kerran kahdessa kuussa ja aina samalla tavalla.
Kun naisen tekee mieli ja olemme sängyssä alkamassa nukkumaan.
Nainen sanoo "yynh".
ja jos en siihen reagoi sanoo nainen "Ynh, YYnh"
Tällöin siis pitää naista alkaa hyväilemään ja koskettelemaan ja mielellään myös suuseksiä antamaan.
No, viime kerralla tein testin. Päätin että pidän naistani hyvänä jos hän edes hiukan koskettaisi minua tai yrittäisi saada minun halut heräämään.
En siis reagoinut kahteen "Yynh´-ynähdykseen vaan esitin nukkuvaa. Ja jäin odottamaan jos nainen edes hiukan yrittäisi herätellä minunkin halujani.
Seuraavaksi nainen sanoi "yyngh yyngh", jo hiukan kovempaa. En reagoinut.
Sitten nainen alkoi masturboimaan välillä ynähdellen että heräisin ja huomaisin että naiseni tekee mieli seksiä.
Koko aikana en siis ollut saanut minkäänlaista kosketusta tai edes kuiskausta haluista.
Lopulta nainen vei käteni pillulleen. Tässä vaiheessa otin käteni pois ja käänsin kylkeä.
Naisen reaktio tilanteeseen oli kysymys "mikä sulla on kun et halua?"
Onko tuollainen käytös kovinkin yleistä naisilla?
Kyse ei ole siitä etten olisi kertonut mistä pidän ja millaisesta aloitteesta pitäisin. Ne eivät vain ikinä toteudu.
En myöskään ole ruma. Kehun vaimoani ja autan kotitöissä.
Seksin huonous syö parisuhdetta todella rankasti. Tai oikeastaan se että en tunne itseäni millään tavalla seksuaalisesti haluttavaksi vaimoni silmissä tuntuu kaikista pahimmalta.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritä keskustella asiasta vaimosi kanssa. Valitettavan monet naiset eivät vielä ole uskaltaneet vapautua oman seksuaalisuutensa kanssa, asia on ollut niin pitkään tabu. Naiset ovat kasvaneet siihen käsitykseen, että aloitteellisuus, lupa koskea toista ja oman halun näyttäminen on väärin ja jotain sellaista mikä miehen on tehtävä. Rohkaise vaimoasi ja ehkä löydätte toisenne vielä uudella tavalla.
Miten te onnistutte aina kääntämään asian niin, että nainen on jonkin sortin uhri, kun ap selvästi ja nimenomaan tilittää vain naisen itsekkyydestä...
Näitä naisia on kyllä pilvin pimein, jotka itse haluavat hellyyttä ja huomiota, mutteivät ole valmiit tekemään mitään miehen miellyttämiseksi.
Tämä on niin totta, etteivät naiset edes usko sitä. Hyvin harvoin miehet saavat hellyyttä osakseen. Minä ehdin keski-ikään, ennen kuin löysin ensimmäisen naisen, jolta saan myös hellyyttä ja syliä ja seksikin on molemminpuolista.
Ap, oletpa saanut paljon tylyjä kommentteja... Mutta luulen myös, että ulkopuolinen apu vasta oikeasti saisi vaimosi tajuamaan, että sinun tarpeittesi arvostaminen on aivan yhtä tärkeää kuin hänen. Kuulostaa kurjalta, ettei hän näköjään edes yritä astua sen oman tutun ja turvallisen mukavuusalueensa ulkopuolelle. Koska aivan varmasti, jos ja kun hän uskaltaisi heittäytyä enemmän kokeilemaan ja "leikkimään", hänkin vapautuisi nauttimaan ihan uudella tavalla.
Eli uudestaan vaan puhumaan ja kerro kuinka tärkeästä asiasta on kyse.
N44, joka rakastaa antaa suihinottoja
Meillä se taas menee niin, että mies väittää haluavansa seksiä joka päivä, mutta mistään sitä ei huomaa (paitsi mökötyksestä, jos ei vaikka kolmeen neljään päivään ole mitään tehty). Yritän leikkimielisillä jutuilla saada miehen tekemään aloitteen, mutta ei tartu niihin. Minun pitää aina ottaa suihin, muuten hommat ei lähde rullaamaan. Ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Tasapuolisuus kirjoitti:
Ap tässä.
Kyllä olen kertonut mitä haluaisin ja mistä pidän. Ja miten sellainen aloite jossa toinen edes hiukan yrittäisi herätellä minunkin haluja on se mistä pitäisin.
Useasti kun olen kertonut millaisista asioista pidän, kuten suihin otto. on naisen vastaus ollut "ei sängyssä tarvitse tehdä mitään mistä ei pidä". Tottahan se on mutta itse ainakin teen asioita myös sen takia kun toinen niistä pitää vaikka itse ehkä haluaisi jo jotain muuta sillä hetkellä.
Suihinottoakaan siis ei ole kuin ehkä kerran vuodessa. Viimeksi sekin kesti alle20 sekunttia, satuin katsomaan kellosta. Tämän toimenpiteen jälkeen vaimo totesi että "no niin, nyt sait sitä" ja kun kerroin että aika vähän aikaa kesti alkoi mökötys kun "mikään ei riitä".
Ei siis pidä suihinotosta. ostin joskus makukondomeja ja ehdotin jos niillä ottaisi mutta ei kelpaa kun "ei halua tehdä sitä ja silloin ei tarvitse tehdä".
Tätä seksielämää kun tässä on tekstiksi muotoillut on tilanteen absurdius vain selkiytynyt. En tässä erotakaan halua mutta jokin ratkaisu olisi hyvä löytää vaikka vaimon mielestä seksielämämme on todella hyvää se ei sitä minun mielestä ole alkuunkaan.
Onko mielestäsi absurdia, että toinen kieltäytyy tekemästä asioita, joista ei pidä? Tää kertoo kyllä paljon enemmän susta kuin sun naisestasi. Joku yhteinen sävel täytyy toki makuuhuoneeseen saada, mutta ei se niinkään mene, että kun itse teet x, niin saat vaatia toiselta y, koska sinäkään et pitänyt x tekemisestä. Voi hyvä ihme.
No meillä ainakin sängyssä nautitaan myös toisen nautinnosta. Toisen nautinto tuottaa toisinaan jopa enemmän nautintoa, kuin oma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritä keskustella asiasta vaimosi kanssa. Valitettavan monet naiset eivät vielä ole uskaltaneet vapautua oman seksuaalisuutensa kanssa, asia on ollut niin pitkään tabu. Naiset ovat kasvaneet siihen käsitykseen, että aloitteellisuus, lupa koskea toista ja oman halun näyttäminen on väärin ja jotain sellaista mikä miehen on tehtävä. Rohkaise vaimoasi ja ehkä löydätte toisenne vielä uudella tavalla.
Miten te onnistutte aina kääntämään asian niin, että nainen on jonkin sortin uhri, kun ap selvästi ja nimenomaan tilittää vain naisen itsekkyydestä...
Näitä naisia on kyllä pilvin pimein, jotka itse haluavat hellyyttä ja huomiota, mutteivät ole valmiit tekemään mitään miehen miellyttämiseksi.
Tämä on niin totta, etteivät naiset edes usko sitä. Hyvin harvoin miehet saavat hellyyttä osakseen. Minä ehdin keski-ikään, ennen kuin löysin ensimmäisen naisen, jolta saan myös hellyyttä ja syliä ja seksikin on molemminpuolista.
Tämä varmaan on totta, ja naisilla peiliin katsomisen paikka. Aloittaja kertoikin kertoneensa naiselleen mistä pitää, hyvä niin! Mun täytyy näin 20 vuoden yhdessäolon jälkeen sanoa että mulle on edelleen vähän mysteeri missä muodossa puolisoni toivoisi että hänelle hellyyttä, rakkautta ja välittämistä viestin. Kun ei se sano, edes kysyttäessä! Seksissä luulen tietäväni mistä se tykkää (sekin on ollut melkoisen lypsyn takana, tulkintaa miten haluatte), mutta kun kauniisiin sanoihin, kiinnostuksen osoituksiin, suukkoon, halaukseen ja silitykseen saa kaikkeen yhtä laimean reaktion niin on ihan järjettömän vaikea tietää, mistä tuolle miehelle tulee hellitty, välitetty ja rakapstettu olo. Tai kaipaako hän sellaista. Yritetty on! Viimeksi tiistaina laitoin miehelle viestin töihin että muistaako miten joskus nuorempana silitteli mua yhdellä tietyllä tavalla, se oli ihanaa ja siitä on lämpimiä muistoja, ja onko hänellä mielessä jotain vanhaa tai uutta tapaa tulla hellityksi josta nauttii. Sain vastaukseksi "Sori, ei ehdi vastailla, töitä, ostatko limpparia."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasapuolisuus kirjoitti:
Ap tässä.
Kyllä olen kertonut mitä haluaisin ja mistä pidän. Ja miten sellainen aloite jossa toinen edes hiukan yrittäisi herätellä minunkin haluja on se mistä pitäisin.
Useasti kun olen kertonut millaisista asioista pidän, kuten suihin otto. on naisen vastaus ollut "ei sängyssä tarvitse tehdä mitään mistä ei pidä". Tottahan se on mutta itse ainakin teen asioita myös sen takia kun toinen niistä pitää vaikka itse ehkä haluaisi jo jotain muuta sillä hetkellä.
Suihinottoakaan siis ei ole kuin ehkä kerran vuodessa. Viimeksi sekin kesti alle20 sekunttia, satuin katsomaan kellosta. Tämän toimenpiteen jälkeen vaimo totesi että "no niin, nyt sait sitä" ja kun kerroin että aika vähän aikaa kesti alkoi mökötys kun "mikään ei riitä".
Ei siis pidä suihinotosta. ostin joskus makukondomeja ja ehdotin jos niillä ottaisi mutta ei kelpaa kun "ei halua tehdä sitä ja silloin ei tarvitse tehdä".
Tätä seksielämää kun tässä on tekstiksi muotoillut on tilanteen absurdius vain selkiytynyt. En tässä erotakaan halua mutta jokin ratkaisu olisi hyvä löytää vaikka vaimon mielestä seksielämämme on todella hyvää se ei sitä minun mielestä ole alkuunkaan.
Onko mielestäsi absurdia, että toinen kieltäytyy tekemästä asioita, joista ei pidä? Tää kertoo kyllä paljon enemmän susta kuin sun naisestasi. Joku yhteinen sävel täytyy toki makuuhuoneeseen saada, mutta ei se niinkään mene, että kun itse teet x, niin saat vaatia toiselta y, koska sinäkään et pitänyt x tekemisestä. Voi hyvä ihme.
No meillä ainakin sängyssä nautitaan myös toisen nautinnosta. Toisen nautinto tuottaa toisinaan jopa enemmän nautintoa, kuin oma.
Tietysti siitäkin nauttii, mutta jos vaikka se suihinotto on toiselle ehdoton ei, niin sitten se vaan on niin. Ei kenenkään pidä tulla painostetuksi tekemään asioita, joita ei missään nimessä halua tehdä. Sellaisen painostamalla saadun suorituksen ei pitäisi terveessä suhteessa olla mikään tavoitekaan. Jos vaikka tää suihinotto on parisuhteen miehen mielestä ehto hyvälle seksielämälle ja nainen ei sitä halua tehdä, niin käsillä on seksuaalisessa mielessä huonosti toisilleen sopiva pari, ei sen kummempaa. Turha siinä on lähteä vikaa etsimään kenestäkään.
Kuulehan seksi on pelkkä astuttamisrituaali joka tehdåån kerran vuodessa jos osutaan maaliin. Eli ei ne elåimetkååån pelehdi kuin KERRAN vuodessa . Olet prnoteollisuuden aivopesemä! Naisten ei oikeasti tee mieli seksitouhuja kuten filmteollisuus antaa sun ymmrtää- kapichi?!!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä varmaan on totta, ja naisilla peiliin katsomisen paikka. Aloittaja kertoikin kertoneensa naiselleen mistä pitää, hyvä niin! Mun täytyy näin 20 vuoden yhdessäolon jälkeen sanoa että mulle on edelleen vähän mysteeri missä muodossa puolisoni toivoisi että hänelle hellyyttä, rakkautta ja välittämistä viestin. Kun ei se sano, edes kysyttäessä! Seksissä luulen tietäväni mistä se tykkää (sekin on ollut melkoisen lypsyn takana, tulkintaa miten haluatte), mutta kun kauniisiin sanoihin, kiinnostuksen osoituksiin, suukkoon, halaukseen ja silitykseen saa kaikkeen yhtä laimean reaktion niin on ihan järjettömän vaikea tietää, mistä tuolle miehelle tulee hellitty, välitetty ja rakapstettu olo. Tai kaipaako hän sellaista. Yritetty on! Viimeksi tiistaina laitoin miehelle viestin töihin että muistaako miten joskus nuorempana silitteli mua yhdellä tietyllä tavalla, se oli ihanaa ja siitä on lämpimiä muistoja, ja onko hänellä mielessä jotain vanhaa tai uutta tapaa tulla hellityksi josta nauttii. Sain vastaukseksi "Sori, ei ehdi vastailla, töitä, ostatko limpparia."
Meillä sama mutta vaimon puolesta. Jos yrität virittää tunnelmaa esim. Iltaa varten jollain tuollaisella viestillä niin vastaus yleensä tyyliin, että pitäs ostaa villeveikolle uudet kurahanskat.
Ja tuohon apn ongelmaan liittyen samanlaista siinäkin, itse saa tehdä kaikkea mahdollista mutta ei vastapalveluksia. Suuseksiäkin saanu viimeksi kolme vuotta sitten, kohta muista edes miltä se tuntuu. Monesti miettiny että laittaisin hanskat naulaan mutta panetus tahtoo viedä aina voiton, sitten tyytyy paskaan seksiin.
XD Hauska toi aloitusjuttu. Eiku siis sori brother, naiset vaan nyt on tollasia, jaxuhali :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasapuolisuus kirjoitti:
Ap tässä.
Tietysti siitäkin nauttii, mutta jos vaikka se suihinotto on toiselle ehdoton ei, niin sitten se vaan on niin. Ei kenenkään pidä tulla painostetuksi tekemään asioita, joita ei missään nimessä halua tehdä. Sellaisen painostamalla saadun suorituksen ei pitäisi terveessä suhteessa olla mikään tavoitekaan. Jos vaikka tää suihinotto on parisuhteen miehen mielestä ehto hyvälle seksielämälle ja nainen ei sitä halua tehdä, niin käsillä on seksuaalisessa mielessä huonosti toisilleen sopiva pari, ei sen kummempaa. Turha siinä on lähteä vikaa etsimään kenestäkään.
Joillekin suihinotto on ei, ihan vaan sen takia että ne ei ole koskaan kokeillut, eikä uskalla kokeilla. Moni seksuaalinen esto katoaisi, jos vaan ihmiset uskaltaisivat jättää aivot narikkaan
No en jaksa uskoa. Minä teen miehelleni mitä vain, joka päivä, monta tuntia. Onko tuollaisia naisia muka olemassa? Alusta astiko olisi ollut tuommoinen? Olisit mennyt naimisiin miksi? N50+
Vierailija kirjoitti:
No en jaksa uskoa. Minä teen miehelleni mitä vain, joka päivä, monta tuntia. Onko tuollaisia naisia muka olemassa? Alusta astiko olisi ollut tuommoinen? Olisit mennyt naimisiin miksi? N50+
On niitä valitettavasti....
Tuttua huttua. Minä sain eilen esileikiksi kuivaa kättä ja sen jälkeen märkää pillua. Mistään suohinotosta on turha haaveillakaan, ellei sitten laske sellaiseksi sitä että ottaa naista tukasta kiinni ja panee mulkun suuhun kyselemättä. Kyllähän se sitten imee ja tuntuu jopa tykkäävän kun käsittely on hieman kovakouraista. Naisissa on outoja yksilöitä.
Mistä näitä naisia tulee? Meillä mies saa joka päivä hellyyttä ja minä teen aloitteen seksin harrastamiseen 2/3 kerroista. Rakastan antaa miehelleni suuseksiä, mutta hän ei voi sietää sitä. Olisipa mulla ap:n kaltainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Katson yleensä miestä silmiin, kysyn onko hän kovin väsynyt. Silittelen häntä alavatsasta ja kun hän sanoo, ettei väsytä yllättäen yhtään, otan suihin.
Toisaalta olenkin jo tällainen vanha ja ruppuinen 53-vuotias, joka ei kuvittele ihmisten lukevan toistensa ajatuksia vaan uskon suoraan puheeseen. Mutta aika hienosti 65-vuotias mies reagoi siihen, ettei tarvitse vongata! Luojani, miten antaumuksella hän osoittaa kiitollisuutensa!
Suosittelen kaikille. Kokeilkaa edes. Jörrikästäkin voi sukeutua kelpo rakastaja, kun sitä vähän silittelee ja paijaa.
Väsymisestä kysyminenkö on suoraa puhetta?
Vierailija kirjoitti:
Mulle on mies sanonut vähän samaa, että en tee tarpeeksi aloitetta ja hänkin haluaa kokea olevansa haluttu. Toivoo että aktiivisemmin osoittaisin hänelle kiihkeää kosketusta jne ja pitäisin hyvänä. Omalla kohdallani voin sanoa että pirun vaikeaa! Siinä vaiheessa kun haluaisin ja tiedän että pitäisi olla aktiivinen niin jämähdän ja menen melkeinpä paniikkiin kun tulee kaikki epävarmuudet pintaan ja no... se ei ole sitten kovin haluttavaa enää. :/ Kun sitten taas kiihottaa tosi paljon jos mies vie ja minä saan vikistä.
Kyse ei ole ettenkö haluaisi miestäni, mutta tosiaan tuo ahdistus vaivaa mikä tulee kun mieheni odottaa sitä aktiivisuutta. Oon tätä koittanut selittää ja päästä pienin askelin myös eteenpäin. Sun kannattaisi ehkä kertoa sille naisellesi ilman että oot vihainen tai turhautunut että mitä haluaisit ja kysyä mitä hän ajattelee sitten ja vaikka kysyä että miksi sinä teet aina aloitteen, kun haluaisit tasapuolisuutta?
Ja siis hyvässä hengessä jutella, koska ei voi tietää mitä siinä on takana. Tsemppiä!
Jos mies antaa epävarmuuksien vaikuttaa asiaan, niin häntä pidetään ihan tossuna. Ja jos mies haluaa sellaista seksiä mistä itse kiihottuu, mutta naiselle se ei ole niin hyvää, niin mies on itsekäs ja huono rakastaja. Naisten kohdalla näihin suhtaudutaan jotenkin paljon ymmärtäväisemmin. Miksi?
Kysyn, saanko seksiä. Ei ole vaikeeta. Useimmin en kylläkään ehdi kysyä kun toinen jo sanoo, että mennään sänkyyn. Puhekyky on hieno asia, käyttäkää toki sitä!
Joskus kyllä rupeen vain riisuun vauhdilla sängyn vieressä, sekin on kohtuuhyvä vinkki.
No. Mulla mies tietää, että oon aina valmis ja haluun joka päivä niin ei oo ongelmia seksihalujen kommunikoinnissa. N50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama vika. Yksi tyttöystävä aikanaan kännissä joskus uskaltautui, muut ei. Siksi menin naimisiinkin passiivisen naisen kanssa. En yksinkertaisesti uskonut muunlaisia olevankaan. Nyt liiton kariuduttua törmäsin yhteen naiseen, joka oli aloitteellinen ja avoin kokeiluille seksissä. Harmi, että ei muut asiat natsanneet.
Nuorempi ja innokkaampi nainen voisi olla ratkaisu, jos vaimo on suunnilleen samanikäinen (ts. Iän myötä tullut passiivisuus).