Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Maajussille morsian -sarjan morsianehdokas Sarita on tuomittu törkeästä pahoinpitelystä – löi ex-kumppaniaan keittiöveitsellä rintaan...

nojustjoo
05.09.2018 |

Iltalehden ja MTV:n mukaan Maajussille morsian -sarjassa nähtävällä morsianehdokas Saritalla on väkivaltarikostaustaa. Iltalehden mukaan Sarita Eklund on saanut tuomion törkeästä pahoinpitelystä, joka tapahtui kesällä 2016 Loimaalla. Asiasta kertoi ensimmäisenä MTV.

Iltalehden mukaan Varsinais-Suomen käräjäoikeuden tuomiolauselmasta käy ilmi, että Eklund on pahoinpidellyt ex-kumppaniaan lyömällä tätä kerran keittiöveitsellä rintaan. Kaksi kuukautta myöhemmin Eklund pahoinpiteli kumppaniaan lyömällä tätä nyrkillä ja avokämmenellä ja raapimalla.

MTV:n mukaan Sarita on valehdellut Maajussille morsian -sarjan tuotannolle taustastaan. MTV kertoo käräjäoikeuden vahvistaneen, että Sarita on tuomittu vuonna 2017 kahdesta pahoinpitelystä 10 kuukauden ehdolliseen vankeuteen ja 30 tunnin yhdyskuntapalvelukseen. Vuonna 2013 hän sai MTV:n mukaan tuomion lievästä pahoinpitelystä.

MTV:n mukaan Sarita kertoo, että pahoinpitelyt ovat kohdistuneet hänen kahteen entiseen kumppaniinsa. Nainen ei ole MTV:n mukaan kertonut rikostaustastaan aiemmin, sillä hän ei käsittänyt menneiden asioiden olevan merkityksellisiä tv-sarjaa tehdessä.

Sarita on Maajussille morsian -sarjassa yksi kasvinviljelijä Maunon morsianehdokkaista. Sarjan tämän viikon jaksossa nähtiin, miten Mauno tapasi morsianehdokkaansa ensi kertaa. Mauno ja Sarita viettivät jaksossa pikatreffejä Naantalista.

Mauno valitsi 26-vuotiaan Saritan jatkoon viiden morsianehdokkaansa joukosta. Sarjan tulevassa jaksossa nähdään, kun maajussi tutustuu valitsemiinsa neljään naiseen paremmin.

Sarita vaikutti pikatreffeillä kiinnostuneelta Maunosta. Hän kehui miehen ääntä ja kertoi myöhemmin juontaja Vappu Pimiälle, että oli päässyt tekemään lähempää tuttavuutta Maunon kanssa.

-----

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoinkin iltapäivälehtien sivuilta, että näyttää aika wt:ltä koko muija.

Vierailija
42/108 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huppistakeikkaa. Onneksi on kuitenkin hoikka.

Tällähän kehotettiin antamaan toinen mahdollisuus elinkautisvangille, miksei sitten Saritallekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kyllä naurata. Maunolla on kuitenkin lapsia, niin tuskin ensimmäisenä haluaisi väkivaltarikollista tilalleen.

Vierailija
44/108 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Heippa kaikki ystävät, kaverit, sukulaiset ja tutut!

Mtv3 on julkaissut musta asioita joita on menneinä vuosina tapahtunut, koska en ole lukenut sopimusehtoja kunnolla kun olen suostunut lähtemään ohjelmaan ja kertonut taustoistani. Itselläni on ollut menneinä vuosina vaikeaa ja olen tehnyt vääriä valintoja. Olen kumminkin jo muutaman vuoden ollut oikealla hyvällä tiellä elämässäni ja katson tulevaisuuteen. Toivottavasti ymmärrätte edes hieman. Kiitos." -facebook, Sarita Eklund

Lapsesta kertoi kumminkin ja ihan valetta ettei lukenut kaikkea kunnolla. Siinä paperissa on hänen allekirjoitus.

Ihmettelen että tuotanto otti hänet koska lapsi huostaanotettu, harva haluaa sellaisen naisen.

Vierailija
45/108 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P s y k o - m t - puu kottaja morsiankisassa. Tää on oikeesti hyvä!

Alan nyt seuraamaan ohjelmaa. Ainakin katsojaluvut nousee.

Vierailija
46/108 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa tuotantoyhtiö on tiennyt, mutta haluaa draamaa ohjelmaan? Mauno parka.

Vähän outoa, ettei taustoja ole tsekattu?

Vierailija
47/108 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MTV3:n vastaavan tuottaja Jasmi Kuusiston asian tiimoilta. Kuusisto kertoi tuotantoyhtiön tienneen Eklundin taustoista

- Meillähän on niin, että osallistujat allekirjoittavat sopimuksen tuotantoyhtiön kanssa. Sen yhteydessä ilmoitetaan, jos on ollut jotain tuomioita, tai jos on vireillä oikeudellisia toimia tai seikkoja, joilla voisi olla vaikutusta ohjelmaan valituksi tulemiseen, Kuusisto toteaa.

- On ollut tiedossa, että hänellä on ollut vähän risaisempaa menneisyyttä. Tarkemmin emme tiedä tapahtumien yksityiskohtia. Olemme tavanneet henkilön ja hän vaikuttaa kunnolliselta, sen tarkemmin en osaa ottaa kantaa sen tapahtuman taustoihin, Kuusisto jatkaa.

Näittekö estettä Eklundin ohjelmaan osallistumiselle?

- Emme. Ja se on lähinnä tuotantoyhtiö, joka on tehnyt osallistujien kanssa sopimuksen näistä asioista ja vireillä ei ole ollut oikeusjuttuja. Ja kun rikoksesta tuomitaan, niin ainahan jossain vaiheessa on kärsitty se tuomio, Kuusisto sanoo.

Näin Iltalehdessä. Vähän risainen menneisyys juu...

Vierailija
48/108 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua kyllä naurata. Maunolla on kuitenkin lapsia, niin tuskin ensimmäisenä haluaisi väkivaltarikollista tilalleen.

Olen vahingoniloinen Maunon prioriteettien vuoksi, mutta olen nyt hiukan huolissani myös kanssakilpailijoista. Parisuhdeväkivallassa on usein taustalla sairaalloinen mustasukkaisuus, tuollainen avoin kilpailuasetelma ei varmaan tee hyvää.

En ole katsonut ohjelmaa koskaan kuin ihan klippeinä, millaiset kuvausaikataulut noissa on, kuinka reaaliajassa tuo tulee ulos?

Vierailija
49/108 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MTV3-kanavalla nähtävästi kaikki on sallittu. Eli mikä on Maunon oikeusturva? Nyt Mauno on sekaantunut ties mihin.

Vierailija
50/108 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus parantaa 😂 ja julkisuus.

Vierailija
51/108 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MTV3-kanavalla nähtävästi kaikki on sallittu. Eli mikä on Maunon oikeusturva? Nyt Mauno on sekaantunut ties mihin.

Nyt kiinnostaa tuliko Saritan menneisyys ilmi tapaamisten aikana tai vähintään ennen loppupeliä kun maajussi valitsee kokelaat maatilalleen?

Tässä vaiheessa kaikilla asianosaisilla lienee puhe ja ilmaisukielto kun ohjelma on vasta alussa telkussa.

Vierailija
52/108 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkee nyt..... kaikkihan sitä vähän mokaa joskus.

Vierailija
53/108 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi pystyyn vanhemmat, monelleko teistä kelpaisi kumppaniehdokas, jolta on oma lapsi otettu huostaan? Olen lapseton itse, enkä ollenkaan pidä lapsista, mutta kyllä tuo olisi deal breaker. Ilmeisesti tuotanto on tiennyt asiasta ja minusta jo se on törkeää.

Vierailija
54/108 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

V. 2012 huostaanotto. Puukotustuomio v. 2013. Onneksi ei kumminkaan ”tapon yritys”.

Jos tilanne olisi parantunut niin lapsi varmaan olisi äidillä.

Voihan ihminen tehdä parannuksen ja toivotaan, että näin on.

Mikä muuten Sarita on koulutukseltaan?

Vierailija
55/108 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kiinnostaa tuliko Saritan menneisyys ilmi tapaamisten aikana tai vähintään ennen loppupeliä kun maajussi valitsee kokelaat maatilalleen?

Tässä vaiheessa kaikilla asianosaisilla lienee puhe ja ilmaisukielto kun ohjelma on vasta alussa telkussa.

Tuskin on tullut ilmi missään vaiheessa.

Vierailija
56/108 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mauno halusi ja saakin jännänaisen. Ei kelpaa kaltaiseni kiltti kaksoisleukainen av-mamma, yhyy. Huuleni suutelevat päärynäsiideritölkin kylmää suuta.

😂😂 Olet ihan paras!

M39

Vierailija
57/108 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsi pystyyn vanhemmat, monelleko teistä kelpaisi kumppaniehdokas, jolta on oma lapsi otettu huostaan? Olen lapseton itse, enkä ollenkaan pidä lapsista, mutta kyllä tuo olisi deal breaker. Ilmeisesti tuotanto on tiennyt asiasta ja minusta jo se on törkeää.

Tuotantoa kiinnostaa ohjelman saama julkisuus ja katsojaluvut, eiköhän tämä ole ihan laskelmoidusti ajateltu. Nehän luultavasti alkoi panikoida kun kirjeitä ei vaan tippunut alkuvuosien malliin (hyvä kun yhtään), joten tällaiset pikku skandaalit tulevat tuotannolle kuin kuu taivaalta.

PS. Itse kysymykseesi, ei kukaan terve ottaisi huostaanotetun lapsen vanhempaa

Vierailija
58/108 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V. 2012 huostaanotto. Puukotustuomio v. 2013. Onneksi ei kumminkaan ”tapon yritys”.

Arvauksena heittäisin lähihoitajan

Vierailija
59/108 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

V-13 oli lievä pahoinpitely ja ilm. eri mies kohteena silloin, puukon kanssa riehunut kesällä 2016. Ja jos lapsi on otettu huostaan vuonna -12 niin ongelmia on ollut jo ennen sitä. Eli koko ajan pahempaan suuntaan.

Vierailija
60/108 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarita laskettelee lööperiä ihan huolella edelleen: "Itselläni on ollut menneinä vuosina vaikeaa ja olen tehnyt vääriä valintoja. Olen kumminkin jo muutaman vuoden ollut oikealla hyvällä tiellä elämässäni ja katson tulevaisuuteen.", runoilee hän facessa.

Pahoinpitelytuomio on ihan tuore juttu, viime syksyltä eli vuodelta 2017.

Ketju on lukittu.