IL: Maajussille morsian -sarjan morsianehdokas Sarita on tuomittu törkeästä pahoinpitelystä – löi ex-kumppaniaan keittiöveitsellä rintaan
Kommentit (575)
Ou nou. Elämämskoulupsyko voisi sitten kertoa oman näkemyksensä tapahtumista, vääriä valintoja, askelia oikeaan suuntaan, käpy paloi, puhtaalta pöydältä jne.
Myös syyt skitson ohjelmaan osallistumiseen voisi esitellä tässä yhteydessä. Mielellään omin sanoin: Tein sen lapseni/äitini/isäni vuoksi, toivoa paremmasta ja haluaa näiden olevan ylpeä jostain, paranin syövästä/skitsofreniasta/päihderiippuvuudesta ja sitten puolilähikuva kostuvista silmistä ja leuan väpättämisestä.
Siis miten lähtee tuollaisella taustalla tällaiseen ohjelmaan? Ihanko ajatteli, ettei hänen taustansa tule julki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kävi Maunoa sääliksi. Kivan ja hauskan tuntuinen tyyppi se oli klippien perusteella, energinen ja aikaansaava. Eikä ratsastus ole ikinä ainakaan miinus miehelle. Joo, siltä lipsahti paha sammakko, mutta toisaalta se sanoi vain ääneen sen, mitä kaikki miehet ajattelee (koska oikeasti - ajatteleehan ne).
Ne sen naiset oli aivan ala-arvoisia. Siis aivan. Ei niistä kenenkään kanssa voi saada mitään vakavaa aikaan, joten melko paskamaista Maunolle, että piti ne nyt sitten kotiinsa kuvausten takia ottaa ja majoittaa.
Ja vielä kun yksi on oikein väkivaltarikollinenkin... niin eiköhän voi antaa jätkälle armoa ja unohtaa sen tyhmän heiton painosta.
Täältä tulee yksi sammakko lisää --- olen aina (hiljaa mielessäni) ajatellut, että pinnalliset ihmiset ovat usein sosiaalisesti sieltä tyhmimmästä päästä. Ja Moukka ja Moukan puolustajat vain vahvistavat tätä kuvaa.
Ilmeisesti tällaisten moukkien ajatusmaailma menee näin...sanon ääneen sen mitä mielestäni kaikki miehet ajattelee, eli normaalipainoisia naisia kiitos. Ja sitten ne läskit tietysti ottaa nokkiinsa, mutta mitä siitä, hyvä että pysyvät poissa, mutta ne normaalipainoiset huutavat ihastuksesta, että oi mikä saalis ja kilvan minulle kirjoittavat.
Ehhee, mulle tulee tällaisista tyypeistä aina mieleen Absolutely Fabulousin piukeankireä, poliittisesti aina korrekti, terveynatsi ja -fasisti Saffy (huithapeli-äitinsä takia liian aikaisin aikuisten ja vastuun maailmaan joutunut, ja siitä pahoin oireileva tytär), joka samanhenkisten kaveriensa kanssa menee intopinkeänä trendikkääseen, elämää kuhisevaan, jännittävään yliopisto-baariin. Pöytään asetuttuaan Saffy huomauttaa eräille nuorille, ettei täällä saa polttaa, ja näyttää kädellään kieltotaulua. Tupakoitsijat lähtevät pois baarista - ja heidän mukanaan suurin osa kahvilan asiakkaista (tupakoitsijoiden ystäviä, tuttavia, opiskelutovereita). Lopulta hiljaisessa, tylsässä kahvilassa on vain Saffy ystävineen. Istumassa hiljaa ja lipittämässä teetä, mutta ainakaan ei ole tupakansavua. Heh.
Vierailija kirjoitti:
Myös syyt skitson ohjelmaan osallistumiseen voisi esitellä tässä yhteydessä. Mielellään omin sanoin: Tein sen lapseni/äitini/isäni vuoksi, toivoa paremmasta ja haluaa näiden olevan ylpeä jostain, paranin syövästä/skitsofreniasta/päihderiippuvuudesta ja sitten puolilähikuva kostuvista silmistä ja leuan väpättämisestä.
Tän kirjoittajalla on Saritaa pahempia ongelmia.
Kaverini tarjosi p i l l u a saritalta, en muista oliko se kimppaa vai hmm... kyllä se taisi olla kimppaa... jooooo eiii kyllä kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Johan tämä oli täällä tiedossa jo maanantaina: huostaanotettu lapsi sekä pahoinpitelyt, myös puukotus. Sens-uuri vaan oli gylläpidon osalta aika kovaa, viestit hävisi vikkelään. Ni, totuus tuli ilmi.
Voi lapsiparkaa, kun äitinä tuollainen väkivaltainen kaheli... Toivottavasti sitä lasta ei ole palautettu äidilleen. Onko tästä mitään tietoa?
Olen katsonut noita Katsomosta koko päivän uudestaan ja uudestaan. Ilman MTV3n mediakampanjaa Sarita elämämskoululaisen risaisesta menneisyydestään en olisi vaivautunut. Ohjelmaan osallistuvan henkilön sosiaaliset ja muut ongelmat ovat aivan loistavia markkinointityökaluja muuten täysin mitäänsanomattoman ohjelman myymiseksi mainostajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko muut huomanneet, mutta usein nämä ylipainoisia välttelevät miehet ovat itse aika ei-komeita. :D Tämä Mauno on hyvä esimerkki siitä, samoin Ensitreffien Eetu... kapeahartiaisia ja pienikokoisia miehiä ovat itse. Ne miehet myös Tinderissä joita tapasin ja jotka jaksoivat jauhaa siitä miten kiva on kun en ole läski, niin olivat itse aika feminiinisiä kropaltaan, hartiattomia pullonkauloja.
Itse S-kokoisena en kyllä yhtään viehäty miehistä jotka haluavat hoikan naisen. He saavat samanlaisia läskirasistinaisia deiteikseen ja sitten ihmettelevät, että miksi se muija onkin niin pinnallinen ja tyhmä.
Peiliin vaan kannattais katsoa.
Naulan kantaan, ollaan itse liian hentoja ja muutenkin turhan feminiinisiä miehiä, ja oma ongelma kaadetaan normaalipainoisten naisten ongelmaksi.
Kun se kehon muokkaaminen kerran on niin kivaa ja helppoa, hankkisivat itse lisää kokoa, ihan yhtä helppoa on muokata vartaloa. Mutta ei, pistetään nainen muuttamaan omaansa, laihduttamaan alle normaalipainon.
Ja aina se sama ihmetys, kun pinnalliselta bimbolta näyttävä nainen osoittautuu pinnalliseksi bimboksi, yllätys yllätys. Noille kelpaisi vaan älykäs ja todella hyvännäköinen, ilman että näillä miehillä itsellään on sen enempää älyä kuin ulkonäköäkään.
Mitään he eivät opi, vaan kun yhden nätin bimbon kanssa tulee ero, etsitän seuraava yhtä bimbo, ja taas yllätytään, kun se olikin bimbo, TAAS.
Onneksi ovat vähemmistönä miehistä, nämä tyypit kannattaa kiertää kaukaa.
Kätevästi kääntyi normaalipaino allipainoksi. Ja jos mies kehtaa odottaa normaalipainoista niin sen täytyy sitten juosta salilla kasvattamassa itselleen lihaksia. On taas loistavaa keskustelua.
Yksittäisten ihmisten vakavatkin ongelmat ovat rahastettavissa, jos niihin osaa suhtautua oikein.
MTV3 voisi kehittää myös muita ohjelmaformaatteja, siihen suuntaan että ne keskittyisivät puhtaasti ja estottomasti kanavan kohderyhmää kiihottavien aiheiden käsittelyyn ohjelmien kautta.
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut noita Katsomosta koko päivän uudestaan ja uudestaan. Ilman MTV3n mediakampanjaa Sarita elämämskoululaisen risaisesta menneisyydestään en olisi vaivautunut. Ohjelmaan osallistuvan henkilön sosiaaliset ja muut ongelmat ovat aivan loistavia markkinointityökaluja muuten täysin mitäänsanomattoman ohjelman myymiseksi mainostajille.
Sama tilanne päällä! Kärki märkänä kuvitellut Saritaa tekemässä väkivaltaa Maunolle tai muille osallistujille.
Ei jestas, miksi kaikki kaimat jotka löytyy sosiaalisesta mediasta tai julkisuudesta, on tuollaisia sekopäitä.. 😒😫
Vierailija kirjoitti:
Mun kävi Maunoa sääliksi. Kivan ja hauskan tuntuinen tyyppi se oli klippien perusteella, energinen ja aikaansaava. Eikä ratsastus ole ikinä ainakaan miinus miehelle. Joo, siltä lipsahti paha sammakko, mutta toisaalta se sanoi vain ääneen sen, mitä kaikki miehet ajattelee (koska oikeasti - ajatteleehan ne).
Ne sen naiset oli aivan ala-arvoisia. Siis aivan. Ei niistä kenenkään kanssa voi saada mitään vakavaa aikaan, joten melko paskamaista Maunolle, että piti ne nyt sitten kotiinsa kuvausten takia ottaa ja majoittaa.
Ja vielä kun yksi on oikein väkivaltarikollinenkin... niin eiköhän voi antaa jätkälle armoa ja unohtaa sen tyhmän heiton painosta.
Mitä tyhmää siinä heitossa nyt oli, että haluaa normaalipainoisen?! Eikö tuo ole ihan kohtuullinen toive?
Loistava idea. Yksityishenkilön nostaminen julkisuuteen tämänkaltaisen ohjelman kautta mahdollistaa henkilön menneisyyden julkisen käsittelyn. Ihanasti venytetään sopivuuden rajoja ja saadaan siten nostettua katsojamääriä.
Tuli sellainen olo, et käviköhän tuossa nyt maikkarille vähän epäilyttävän hyvin loppujen lopuksi? Varmasti katsojia enemmän kuin koskaan, kun mukana on jännittävä, väkivaltainen nainen! Eiköhän ne tienneet koko ajan oikeesti taustasta. Toki aina pitää muistaa vähän järkyttyä yllätyksestä sen verran, ettei katsojat häviä. Näkyvyys taattu seuraaviksi viikoiksi!
Voi kun seuraavaan kauteen löytyisi joku perhesurmaaja.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun seuraavaan kauteen löytyisi joku perhesurmaaja.
Aivan.
Ei ainakaan oo lihava!
Karma is bitch!!!!!!!!
Sisäinen kauneus kunnian!!!!!!!
Muut osallistujat istuisivat iltanuotiolla ja kommentoisivat taltioituja väkivallantekoja makkarahuulia mutristaen ja välillä itkua tyrskien.