Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Maajussille morsian -sarjan morsianehdokas Sarita on tuomittu törkeästä pahoinpitelystä – löi ex-kumppaniaan keittiöveitsellä rintaan

Kommentit (575)

Vierailija
381/575 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lihavat maajussit saavat tuotanto kaudesta toiseen vähän kirjeitä?

Vierailija
382/575 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuuden nimessä: asiasta uutisoi ensin av!!!

Ei sentäs MV

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/575 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
384/575 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei MTV3-kanavalla esitetä patitteluohjelmaa, jossa normaalien ehdokkaiden joukossa olisi muutama elämäms makuinen psyko. Siinä olisi kiva jännittää kuka joutuu sitten silmittömän väkivallan kohteeksi. Väkivallanteot voitaisiin taltioida valvontakameroilla ja näyttää hidastettuina.

Ex on the psykobeach.

Vierailija
385/575 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaakohan hänen opiskelupaikalla olla jotain sanottavaa tähän...alkoholivaras opiskelee tarjoilijaksi...hmm...

Vierailija
386/575 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi hylätä ohjelmasta, on aika vastuutonta lähteä noilla taustoilla antamaan mitään suosituksia hyväksi kumppaniksi, kuitenkin kyseessä on formaatti, jonka tarkoituksena on saada aikaan toimiva parisuhde.

Puhutko Ensitreffit alttarilla - ohjelmasta?

Vierailija
387/575 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lihavat maajussit saavat tuotanto kaudesta toiseen vähän kirjeitä?

Se Aatu olisi ollut söpö.

Vierailija
388/575 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku syy siihen on ollut että aiempi lapsi on lähtenyt huostaan. Ei niitä ihan pienillä virheillä niitä lapsia viedä

Vierailija
389/575 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luin tästä ensimmäisen kerran jo 1984 Jallun lukijankirjeissä.

Vierailija
390/575 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko moisiin ohjelmiin osallistuminen enää kovin järkevää? Tiedä mihin soppaan lusikkansa vahingossa pistää.

No, tuotannolta oli varmaan aika vaikeaa arvata, että tuomittu väkivaltarikollinen kirjoittaa kirjeen MAAJUSSILLE MORSIAN- ohjelmaan. Didn’t see it coming, vai miten se menikään.

Vierailija
391/575 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarita ja Teuvo H

Tasapainoinen pari.

Viina virtaa.

Vierailija
392/575 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tuota Maunon dissaamista. Mies toivoi normaalipainoista naista - voi kauheaa, onko hirveämpää ikinä kuultu?? Olisiko pitänyt valehdella. Naisilla on käytännössä aina, siis aina, pidempi vaatimuslista kumppanin suhteen kuin miehillä. Tekopyhyys tai vaikeneminen ei asiaa muuksi muuta.

Mauno ei tietenkään voinut tietää Saritan taustoja. Tällaiset naiset voivat olla hetken aikaa hyvinkin miellyttäviä. Mitäs jos asia olisi ollut toisin päin, maajussinainen (joita ei nyt ollut) ihastunut rikostaustaiseen mieheen? Keskustelun sävy arvon naisilla tod. hyvin toisenlainen. Ja miehen ulkonäön haukkuminen, siihen kuuluu muuten myös pukeutuminen, on ihan peruskauraa, ei maininnan arvoista.

Olis kyllä kuvitellut, että tuotantoyhtiö selvittää taustat. Onhan näitä ollut tuolla missipuolellakin. Toisaalta, ei kai rikolliselta voi evätä rakkautta tai mahdollisuutta etsiä sitä - rehellisyys on tietysti aina hyvästä.

Olihan tuolla naispuolisiakin maajusseja mutta eivät päässeet jatkoon. Oliko heillä sitten miten paljon pahemmat ulkonäkökriteerit kuin Maunolla, kun eivät saaneet kirjeitä tarpeeksi?

Vierailija
393/575 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, minäkin toivon normaalipainoista miestä. Muutaman kilon ylipaino ei luultavasti haittaa...mutta lihavuus ei. Olen aikaisemmin seurustellut normaalipainoisten kanssa ja itsekin olen sitä.

Ulkonainen olemus kertoo myös sisäisestä olemuksesta monessa asiassa, ei pelkästään ole painosta kysymys.

Mauno olisi ehkä voinut sanoa kauniimmin asian, mutta hyvä kun sanoi ja pitää siitä kiinni. Kyllä hän varmasti löytää normaalipainoisen naisen.

Vierailija
394/575 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, minäkin toivon normaalipainoista miestä. Muutaman kilon ylipaino ei luultavasti haittaa...mutta lihavuus ei. Olen aikaisemmin seurustellut normaalipainoisten kanssa ja itsekin olen sitä.

Ulkonainen olemus kertoo myös sisäisestä olemuksesta monessa asiassa, ei pelkästään ole painosta kysymys.

Mauno olisi ehkä voinut sanoa kauniimmin asian, mutta hyvä kun sanoi ja pitää siitä kiinni. Kyllä hän varmasti löytää normaalipainoisen naisen.

Mutta Maunohan on jo löytänyt, kun ainoa kriteeri on paino, tuossa on lopputulos. Vakka on tosiaan kantensa valinnut.

Vierailija
395/575 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Maunohan on jo löytänyt, kun ainoa kriteeri on paino, tuossa on lopputulos. Vakka on tosiaan kantensa valinnut.

Enpä usko, että kenenkään ainoa kriteeri on paino, ei Maunon eikä minun. Se on yksi monista. 

Vierailija
396/575 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kävi Maunoa sääliksi. Kivan ja hauskan tuntuinen tyyppi se oli klippien perusteella, energinen ja aikaansaava. Eikä ratsastus ole ikinä ainakaan miinus miehelle. Joo, siltä lipsahti paha sammakko, mutta toisaalta se sanoi vain ääneen sen, mitä kaikki miehet ajattelee (koska oikeasti - ajatteleehan ne).

Ne sen naiset oli aivan ala-arvoisia. Siis aivan. Ei niistä kenenkään kanssa voi saada mitään vakavaa aikaan, joten melko paskamaista Maunolle, että piti ne nyt sitten kotiinsa kuvausten takia ottaa ja majoittaa.

Ja vielä kun yksi on oikein väkivaltarikollinenkin... niin eiköhän voi antaa jätkälle armoa ja unohtaa sen tyhmän heiton painosta.

Vierailija
397/575 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä olette saaneet päähänne, että paino olisi ollut Maunon ainoa kriteeri? Olihan hänellä muitakin toiveita tulevalle kumppanille.

Alkaa näin jo sivustaseuraajanakin ärsyttää tällainen väkisin negatiivisemmaksi vääntäminen ja joukkolynkkays.

Vierailija
398/575 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä olette saaneet päähänne, että paino olisi ollut Maunon ainoa kriteeri? Olihan hänellä muitakin toiveita tulevalle kumppanille.

Alkaa näin jo sivustaseuraajanakin ärsyttää tällainen väkisin negatiivisemmaksi vääntäminen ja joukkolynkkays.

Koska Instant Karma on vain hauskaa. Maukka kutsui luokseen ja sai juuri sitä, mitä tilasi. Ja minusta näytti siltä, että hän kovasti nautti, oli iloinen ja onnellisen oloinen naistensa kanssa. Ja me täällä saamme iloita samasta asiasta, mutta vain toisenlaisesta näkökulmasta.

Vierailija
399/575 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän vaiheessa Maunolle on selvinnyt tämän Saritan taustat? Mietin vaan.

Vierailija
400/575 |
07.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko muut huomanneet, mutta usein nämä ylipainoisia välttelevät miehet ovat itse aika ei-komeita. :D Tämä Mauno on hyvä esimerkki siitä, samoin Ensitreffien Eetu... kapeahartiaisia ja pienikokoisia miehiä ovat itse. Ne miehet myös Tinderissä joita tapasin ja jotka jaksoivat jauhaa siitä miten kiva on kun en ole läski, niin olivat itse aika feminiinisiä kropaltaan, hartiattomia pullonkauloja.

Itse S-kokoisena en kyllä yhtään viehäty miehistä jotka haluavat hoikan naisen. He saavat samanlaisia läskirasistinaisia deiteikseen ja sitten ihmettelevät, että miksi se muija onkin niin pinnallinen ja tyhmä.

Peiliin vaan kannattais katsoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi