Kuinka monta miestä on nähnyt sinut alasti?
Kommentit (67)
Puoliso. Sen lisäks varmaan saunas muutama sukulaispoika, kun olin aikuinen ja kun olin lapsi, niin muutama sukulainen.
3 jos ei lasketa lapsuutta, lääkärikäyntejä yms.
Seksimielessä yksi.
Sitten varmaan vauvana/lapsena isä, veli, ukit, erinäiset lääkärit jne.
3 mullakin, jos ei lasketa lapsuutta, lääkärikäyntejä yms. Kaksi eksääni sekä nykyinen mieheni. Ikää 50v.
En oo edes laskenut, mutta varmaan jotain 40.
Vain puolisoni, jos ei lapsuuden saunomisia ja naku-uinteja lasketa.
Vain mieheni - yhdessä 47 vuotta.
7-10 seksikumppania, ml. aviomieheni
Vanhemmat, pikkuveli
Kaikki, joiden kanssa olen saunonut tässä 25 vuoden aikana
Kaikki, jotka ovat nähneet minut kuntosalin tai uimahallin suihkutiloissa, näitä jo on useita satoja koska harrastin 10 vuotta kilpaurheilua
Ehkä 10 terveydenhuollon henkilöä synnytyksen yhteydessä
Ehkä 50-100 henkilöä, kun riisuin kaiken fuksiaisten riisumistehtävässä 😀
Veikkaan, että noin 1000 ainakin kevyesti.
Eivätkö tähän ketjuun vastanneet ole esim. koskaan käyneet uimahallissa? 🙄
Jaa-a, Varmaan jotain 100 ja 150 väliltä. Meillä on kavereiden kesken ollut tapana sekasaunoa, kuten myöskin aiemman miesvoittoisen harrastusporukkani. Lisäksi uin alasti aina kun mahdollista, usein on ollut miespuolisia kavereita mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat, pikkuveli
Kaikki, jotka ovat nähneet minut kuntosalin tai uimahallin suihkutiloissa, näitä jo on useita satoja koska harrastin 10 vuotta kilpaurheilua
Veikkaan, että noin 1000 ainakin kevyestiEivätkö tähän ketjuun vastanneet ole esim. koskaan käyneet uimahallissa? 🙄
Usein tulee käytyä, mutta harvemmin sitä alasti eksyy yleisiin tiloihin tai miesten suihkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat, pikkuveli
Veikkaan, että noin 1000 ainakin kevyesti.Eivätkö tähän ketjuun vastanneet ole esim. koskaan käyneet uimahallissa? 🙄
Riisuitko siis täysin alasti fuksitehtävässä?
Minut on nähnyt alasti yli tuhat naista ja muutama sata miestä. Olen ollut alastonmallina ja kaikenlaisissa asennoissa siinä tehtävässä, jokainen kohta minusta on nähty. Normaalia alastomuus tuolla taide piireissä.
Vaikea sanoa, kun onhan tullut saunottua aika pitkään.
M -77
Mä jäin vaan miettimään, mitä ihmettä Ap tarvitsee tätä tietoa tuiki tuntemattomista?
Varmaan joku 50 ehkä. Intiimisuhteet ja nuorena tuli myös sekasaunottua.
Vierailija kirjoitti:
Mä jäin vaan miettimään, mitä ihmettä Ap tarvitsee tätä tietoa tuiki tuntemattomista?
Nämä tiedot liitetään perustettavan Suomen Siveyspoliisin, siis naisten osalta, tietenkin, arkistoihin seurattavat -kohtaan.
Olen seurustellut kahdesti.... Joten 2. Kun puhutaan täydestä alastomuudesta.