Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menis jo tämä kamala contour tms meikkimuoti ohitse

Vierailija
05.09.2018 |

Harmittaa katsoa nuorta sukulaistyttöä joka tuhrii naamansa raskaalla kardashian-meikillä tekoripsineen ja maalattuine kulmineen. Ilman meikkiä on tosi nätti ja raikas.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yliopistossa sitä ei näe kenelläkään.

Vierailija
2/11 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yliopistossa sitä ei näe kenelläkään.

Kyse onkin nuoremmasta tytöstä. Toivottavasti vähän järkevöityisi tuon meikkaamisen suhteen tuohon ikään mennessä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, että joku, joka meikkaa, valittaa siitä, kun joku toinen meikkaa.

Vierailija
4/11 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on sukulaistyttö teettänyt brazilian butt liftin?

Vierailija
5/11 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksut kulmakarvat ja tekoripset. Yök.

Vierailija
6/11 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei mene ohi, olen juuri oppinut täydellisen contourin salaisuuden.

Vierailija
7/11 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tytön meikata, sillä oppii. Se kuuluu vähän niinkuin ikään.

Ei nuoret ole "kääkiltä" ennenkään neuvoja kuunnellut. Vai kuuntelitko itse? Löytyykö nuoruuden ajoilta noloja meikki- ja hiusjuttuja? Niinpä. :D

ps. countour yms. on tullut dragqueeneilta muille, ei kardasseilta. Ehkä ovat muidenmuassa sitä sanomaan levittäneet.

Vierailija
8/11 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korealainen ihonhoito on ainakin kovasti tulossa suomeenkin. Toivottavasti myös sikäläinen meikkityyli, joka suosii luonnollisempaa ja raikkaampaa lookkia.

Vierailija
9/11 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nuoret ole "kääkiltä" ennenkään neuvoja kuunnellut. Vai kuuntelitko itse? Löytyykö nuoruuden ajoilta noloja meikki- ja hiusjuttuja? Niinpä. :D

ps. countour yms. on tullut dragqueeneilta muille, ei kardasseilta. Ehkä ovat muidenmuassa sitä sanomaan levittäneet.

Ihan sama keneltä on tullut, rumalta se kuitenkin näyttää nuorella.

Silläkin uhalla että kuulostan näiltä ”ei minun nuoruudessani”- ihmisiltä, täytyy kyllä sanoa että pahin meikkimoka oli varmaan silloin tällöin käyttämäni musta eyeliner ruskean sijasta ja punahennatut hiukset. Ei silloin ysärillä ollut tuollaisia meikkejä kenelläkään, ainakaan tuossa iässä. Mutta maailma kai muuttuu, eikä aina parempaan.

Ap

Vierailija
10/11 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silläkin uhalla että kuulostan näiltä ”ei minun nuoruudessani”- ihmisiltä, täytyy kyllä sanoa että pahin meikkimoka oli varmaan silloin tällöin käyttämäni musta eyeliner ruskean sijasta ja punahennatut hiukset. Ei silloin ysärillä ollut tuollaisia meikkejä kenelläkään, ainakaan tuossa iässä. Mutta maailma kai muuttuu, eikä aina parempaan.

Ap

:D Ei saakeli, että on totista tekstiä. Relaa vähän ja anna muiden tehdä mitä haluavat. Kyllähän sullakin on sukulaistäti hirvitellyt hennattuja hiuksia, nehän ei sovi kellekään. Nykyäänkään.

Vierailija
11/11 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

:D Ei saakeli, että on totista tekstiä. Relaa vähän ja anna muiden tehdä mitä haluavat. Kyllähän sullakin on sukulaistäti hirvitellyt hennattuja hiuksia, nehän ei sovi kellekään. Nykyäänkään.

Totinen on asiakin. 🙄 ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi