Kuinka monta miestä on nähnyt sinut alasti?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Varmaan tuhannet. Olin potilaana yliopistosairaalan naistentautien osastolla. Se on opetussairaala. Koskaan ei tiennyt etukäteen, kuka lykkää sormet pimssuun.
Ai kokonaan? Ei aavistustakaan. Jotenkin keskityin tuohon intiimeimpään osaan, kun muu alastomuus ei ole niin järisyttävää.
Mutta olit kuitenkin tietoinen siitä että olisit voinut kieltää nuo harjoittelijat?
Lääketeollisuudessa ei todellakaan mainosteta sitä, että sielä ei ole pakko suostua yhtään mihinkään. Ovat kuin pahimpia lapsenr aiskaajia, penetroidutaan äkkiä ennen kuin asiakas oppii oikeutensa. Ovat penetroituneet aika helvetin moneen suomalaiseen jo.
Vierailija kirjoitti:
Entinen poikaystävä ja nykyinen mieheni. En laske gynee enkä lapsuudessa uimisia missä on vaarit sun muut ollut läsnä. Minulla on ollut vain kaksi miestä elämässäni. Olen 41v
Oletko alasti gynellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Varmaan tuhannet. Olin potilaana yliopistosairaalan naistentautien osastolla. Se on opetussairaala. Koskaan ei tiennyt etukäteen, kuka lykkää sormet pimssuun.
Ai kokonaan? Ei aavistustakaan. Jotenkin keskityin tuohon intiimeimpään osaan, kun muu alastomuus ei ole niin järisyttävää.
Mutta olit kuitenkin tietoinen siitä että olisit voinut kieltää nuo harjoittelijat?
Lääketeollisuudessa ei todellakaan mainosteta sitä, että sielä ei ole pakko suostua yhtään mihinkään. Ovat kuin pahimpia lapsenr aiskaajia, penetroidutaan äkkiä ennen kuin asiakas oppii oikeutensa. Ovat penetroituneet aika helvetin moneen suomalaiseen jo.
Että oikein lääketeollisuudessa penetroidutaan? Ja foliohatustaankin saa pitää koko ajan kiinni, ettei sitä varasteta.
Sanoisin miljoonat. Alasti kuvani ovat netissä olleet jo vuosia netissä.
Varmaan sadat miehet. Tulee mieleen intti, uimahallien saunat jne.
Näkivät kikkelin. hihi. tirsk
Noin 10. Hitsi, niin moni on nähnyt kauniin vartaloni. Tajusivatko onneaan.
En ole kokenut tässä oikeastaan mitään ongelmaa ennen kuin olen kuullut miesten juttuja aiheesta. Itselleni alastomuus, oma tai miehen, ei ole mitenkään kieroutunut tai seksuaalinen juttu, vaan osa normaalia elämää. Tai oli. Sitten kun kuulin miesten seksualisoivan ja arvostelevan naisten alastomia ruumiita ensimmäisen kerran, lopetin alasti olemisen.
Oikeastaan pidän aika surullisena tuollaista käytöstä. Ei itselläni ole ollut mitään tarvetta arvostella isoja, pieniä, karvaisia, karvattomia, lihaksikkaita, lihaksettomia, ym. miehiä tai tehdä heidän vartaloistaan puheenaihetta. Tai fantasioida heistä. Jotenkin säälittävää tuollainen.