Kuinka monta miestä on nähnyt sinut alasti?
Siis täysin alasti.
Kommentit (67)
En ole ihan varma, ehkä noin kymmenen. Kaksi seksikumppania ja loput saunassa.
Entinen poikaystävä ja nykyinen mieheni. En laske gynee enkä lapsuudessa uimisia missä on vaarit sun muut ollut läsnä. Minulla on ollut vain kaksi miestä elämässäni. Olen 41v
Aika moni, en pysty edes arviolta sanomaan. Voi olla tuhansia. Olen jo vuosia käynyt säännöllisesti uimahallissa, ja suihkun ja saunan yhteydessä ihmiset ovat voineet katsoa vahingossa, tai puolivahingossa.
Jaa, varmaan kymmenet. Seksiä on kyllä ollut vain yhden kanssa, mutta harrastan erästä urheilulajia missä joutuu vaihtamaan vaatteitaan ties missä saariston silokalliolla. Joten kaikki harrastuspiirini miehet on varmasti nähneet minut alasti jos ovat viitsineet katsoa.
Vaihdan myös uimarannalla uikkarit pois ja vaatteet päälle menemättä pukukoppiin. En jaksa uskoa että on sukupuolisiveellisyyttä loukkaavaa käytöstä jos tissini ovat paljaani sen 2 sekuntia minkä paidan vetäminen pään yli kestää.
En tiedä. Varmaan tuhannet. Olin potilaana yliopistosairaalan naistentautien osastolla. Se on opetussairaala. Koskaan ei tiennyt etukäteen, kuka lykkää sormet pimssuun.
Ai kokonaan? Ei aavistustakaan. Jotenkin keskityin tuohon intiimeimpään osaan, kun muu alastomuus ei ole niin järisyttävää.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Varmaan tuhannet. Olin potilaana yliopistosairaalan naistentautien osastolla. Se on opetussairaala. Koskaan ei tiennyt etukäteen, kuka lykkää sormet pimssuun.
Ai kokonaan? Ei aavistustakaan. Jotenkin keskityin tuohon intiimeimpään osaan, kun muu alastomuus ei ole niin järisyttävää.
Mutta olit kuitenkin tietoinen siitä että olisit voinut kieltää nuo harjoittelijat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta olit kuitenkin tietoinen siitä että olisit voinut kieltää nuo harjoittelijat?
Miksi sitä pitää toitottaa että voit kieltää jne., kun käyttää kerran julkista terveydenhuoltoa minkä veronmaksajat maksaa niin luulisi ettei siinä sitä päätäntävaltaa voi niin hirveästi olla. Jos on tarkoituksenmukaista että mukana on harjoittelijoita opettelemassa asioita niin sitten on, jos ei kelpaa niin yksityiseltä saa rahalla juuri sellaista hoitoa kuin haluaa. Monethan kieltää ihan kieltämisen ilosta kun kerran on "oikeus".
Nyt pistit pahan. Melko varmasti tuhannet koska uimahallissa tulee yhdellä käynnillä kymmeniä. Armeijassa ehkä vain pari sataa.
M40
Luulen että aika moni, koska olen tehnyt yhden aikuisille suunnatun elokuvan.
20 seksikumppania ja sitten suurin osa kaverimiehistä on nähnyt saunassa.
Lapsena isä, aikuisena 17 seksikymppania ja mahdollisesti jokunen lääkäri/hoitsu, en tiedä olinko leikkauksen aikana täysin nakuna.
N. 35 seksikumppania, jokunen kaveri, isä ja isoisä, varovaisuuden periaatetta noudattaen sanoisin noin 40.