Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fazerin turkinpippurisuklaa: voiko olla mitään näin pahaa?

Vierailija
05.09.2018 |

Saakelin pahaa. Ikinä ennen ei ole jäänyt tältä herkkuperseeltä mitään syömättä, mutta taidan vielä kohta roskien mukana ulos.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nyt pahaa ollut, muttei se toimi tuommoisia kovina murusina suklaan joukossa.

Voin kertoa, että mikä vaan Maraboun tuote on kamalampaan kuin tuo. Maraboulla on niin perhanan makiat "suklaat".

Vierailija
22/40 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dominosuklaa oli kyllä kamalaa, mielestäni pahin suklaa koskaan, mitä olen maistanut.

Mikä siinä oli kamalaa? Olisiko pitänyt olla Oreota, niin olisi ollut heti parempaa?

Ohis vastaa, että ne keksin murut. Se ja sama onko oreota tai dominoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedätteks te joka päivä suklaata?

Joo. Mulla on Taloussuklaa levy ja duunin jälkeen sallin itselleni yhden rivin kahvin kanssa per päivä. Tänään söin rivin turkinpippurilevystä, joka oli virhe. Huomenna palaan takaisin Taloussuklaaseen ja heitän ohikulkijoita tuolla turkkinpippurilevyllä.

Vierailija
24/40 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu, ite jotenki odotin että se turkinpippuri olis siellä maistunu voimakkaammin kun sen suuri ystävä olen, mutta on tuo kummiskin hyvää. Tykkään siitä että salmiakki on jälkimakuna ja pikkuset palaset poksuvat suussa, vähemmän hyvää ois esim sellanen jossa salmiakki sulaisi suussa suklaan tavoin.

Vierailija
25/40 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaapa "liian lämpöisenä", oki jäänyt pöydälle aurinkoon, maku parani. Tosin tykkäsin muutenkin.

Vierailija
26/40 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tykkää siitä salmiakki-suklaalevystä taas yhtään mutta tuo turkinpippuri kyllä toimii!

Tykkään nimenomaan siitä kovan turkinpippurirouheen ja pehmeän suklaan yhdistelmästä.

Niin ne vaan on makuasioita..

Ihan samaa mieltä! Ja turkinpippurisuklan syön totta kai niin että imeskelen ensin suklaat turkinpippurirouheen päältä ja joko ilmeskelen rouheetkin tai rouskuttelen menemään kun suklaa on päältä jo syötynä :D

Vierailija
27/40 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistui täsmälleen siltä mitä arvelinkin.

Ei erityisen hyvää, eikä erityisen pahaa.

Vierailija
28/40 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun lempparia, mutta ihan ok.

Vierailija
29/40 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaa on. Seuraava maku, kiitos.

Vierailija
30/40 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dominosuklaa on ihan mielettömän hyvää!

Vierailija
31/40 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti popsittuna ei mitään ihmeellistä, mutta kun antaa palan sulaa suussa niin johan paranee. Ensin makea suklaa ja lopuksi jää kielelle suolaiset turkinpippuripalat ♡

Vierailija
32/40 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksivuotiaani vetäisi vaikka koko levyn naamariin jos vaan saisi 😂😂

Vierailija
33/40 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkö hampaisiin? Kuvittelisin niiden turkinpippuripalasten olevan tahmeita.

Vierailija
34/40 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi just tänään maistoin, hyvää on. Mutta mä tykkään vielä enemmän siitä salmiakkisuklaasta, jossa salmiakki on pehmeää siellä suklaan sisällä. Tässä pikkasen häiritsi ne kovat palaset, mutta toki sekin maistui. :)

Vierailija
35/40 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikaupassani on tarjous 4 levyä €5:lla. No, siinähän kävi sitten sulo vilenit..

Vierailija
36/40 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähikaupassani on tarjous 4 levyä €5:lla. No, siinähän kävi sitten sulo vilenit..

Viittitkö kertoa missä päin/mikä kauppa? 

Mä tykkäsin, aioin ostaa uudestaankin.

Vierailija
37/40 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin samaa mieltä! Mies toi innoissaan mulle kaupasta levyn koska tietää kuinka paljon rakastan suklaata ja teki oikeen pahaa sanoa että en tykkää yhtään...

Vierailija
38/40 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä sekä Fazerin suklaista että Turkinpippureista, mutta yhden turkinpippurisuklaalevyn nauttiminen ei jättänyt oikeastaan lainkaan muistijälkeä. Eli jatkan edelleen Fazer-suosikkieni sinisen, hasselpähkinän ja lontoonrakeen parissa.

Vierailija
39/40 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöööök! Tänään juuri ostin ja mikä pettymys😩

Ihan kamalaa ja mulle menee normaalisti ihan mikä suklaa vaan. Pari riviä söin ja loppu menee roskiin.

Vierailija
40/40 |
12.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaan maku jää täysin niin kivikovien turkinpippurihaulien alle.

Turkinpippurijauhetta suklaassa ei ole ollenkaan, pelkästään sitä kovaa ulkokuorta.

Ei todellakaan jatkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi