Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytättekö primeria meikin alle, toimiiko oikeasti?

Vierailija
05.09.2018 |

Mä oon jotenki pitäny sitä ihan turhakkeena, mutta monet sanovat, että se on tosi tärkeä tuote.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositelkaa parasta rasvaisen ihon pohjustajaa? Kaikki hintaluokat käy. :)

Vierailija
42/55 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot ihohuokoset, joten pore fillerit tekee ihmeitä ihon tasaisuudelle. Pysyvyydessä en nää eroa tbh.

Mulla siis se NYXin valkoisessa tuubissa oleva. Mun kokemuksella paras Suomesta saatavista cruelty free -pohjustajista. Joskus aikoinaan Lorealilla oli joku vastaava pienessä purkissa, joka oli myös hyvä, mutta nykyään poistunut myynnistä. En kyllä muutenkaan enää sitä ostaisi, koska käytän eläinkokeetonta kosmetiikkaa niin pitkälle kuin mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö muka oikeaoppisesti laittaa ensin primeri, meikkivoide ja sitten vielä puuteria?

Itse laitan seerumi, kosteusvoide, primeri, meikkivoide, puuteri.

Ei helvetti pitäiskö mun muka ostaa noi kaikki että meikki onnistuu? Olen simppelin meikin ystävä ja tähän mennessä olen laittanut vaan meikkivoiteen ja ripsarin, mutta oon ruvennu miettimään että se on ehkä liian kiiltävä yksinään se meikkivoide että miten se sitten pitäisi oikeaoppisesti olla. Ärsyttää vaan kun yks tuote ei riitä vaan pitäis olla monta sekaisin että se näyttäisi hyvältä.

Vierailija
44/55 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö muka oikeaoppisesti laittaa ensin primeri, meikkivoide ja sitten vielä puuteria?

Itse laitan seerumi, kosteusvoide, primeri, meikkivoide, puuteri.

Ei helvetti pitäiskö mun muka ostaa noi kaikki että meikki onnistuu? Olen simppelin meikin ystävä ja tähän mennessä olen laittanut vaan meikkivoiteen ja ripsarin, mutta oon ruvennu miettimään että se on ehkä liian kiiltävä yksinään se meikkivoide että miten se sitten pitäisi oikeaoppisesti olla. Ärsyttää vaan kun yks tuote ei riitä vaan pitäis olla monta sekaisin että se näyttäisi hyvältä.

Osta meikkipuuteri ja alle primeri. Nopea ja pysyy.

Vierailija
45/55 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuva kertonee jo kaiken. Kannattaa käyttää

https://www.pinterest.com/amp/pin/84512930491049420/

Mulla kävi lumenen primerin kanssa tuo reikäinen appelsiini ja olin vähän järkyttynyt.. täysin päinvastainen vaikutus mitä luvattiin. Ilman primeria meikkivoide levittynyt aina ihan tasaisesti. Ilmeisesti lumene on sitten vain huono, ja täytyy kokeilla seuraavaksi jotain muuta

Vierailija
46/55 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se on suomeksi ja miksi sitä ei kutsuta sillä nimellä?

Lähdenkin tästä kauppaan ostamaan milkkiä ja coffeeta ja ehkä pari cookiesia.

On se primer nyt helpompi sana kuin meikinalusvoide, meikinpohjustaja, pohjustusvoide...

Onhan se lyhyempi sana, mutta suomenkieliselle hyvin sisällötön. Meikinpohjustusvoide taas kertoo täsmälleen mihin se on tarkoitettu. Jää varmaan monella kauppaan koko voide kun ei tiedä mikä kumma se on ja mihin tarkoitukseen. Tai kuinkahan moni keski-ikäinen perus-Irmeli tietää mikä on contour-aine eikä uskalla mokomaa kummajaista ostaa, mutta varjostuksen ehkä tietäisi. Kauppiaan mokahan tämä on tietysti.

Ja vielä asia erikseen että meillä on tosiaan tämä oma vallan mainio ja ihana kielemme ja se on käytettäväksi tarkoitettu.

47/55 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä suosittelisitte todella rasvoittuvalle iholle mineraalimeikin alle?

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
48/55 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikinkiinnityssuihke on tosiaan myös aivan loistava tuote!

Vierailija
49/55 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset maalaa kasvojaan?

Ei tekis pahaa miehillekään

Tekee erittäin pahaa luonnolle. Onko oma naama tärkeämpi kuin kaikkien yhteinen maapallon luonto?

Vierailija
50/55 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mineraalimeikkien ystäville suosittelen alima pure sarjan primereita, löytyy kahta lajia, nestemäistä sekä puuterimaista. Myydään ainakin keskustan stockmannlla. Toimii rasvoittuvalla iholla todella hyvin.

51/55 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myydäänkö Alimaa nykyään Stokkalla? Mahtavaa, täytyykin käydä katsomassa. On muuten ihan loistavat mineraalipohjat tällä sarjalla.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
52/55 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut paria kehuttua mainosten uhrina, en huomannut yhtään mitään eroa. En myöskään meikinkiinnityssuihkeella. Väitän että jos meikkivoide on oikeanlainen, ei lisätököttejä tarvitse.

Vierailija
53/55 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut paria kehuttua mainosten uhrina, en huomannut yhtään mitään eroa. En myöskään meikinkiinnityssuihkeella. Väitän että jos meikkivoide on oikeanlainen, ei lisätököttejä tarvitse.

No, kyllä minäkin nyt sinänsä ilman primeriakin ennen pärjäsin, kun valitsin rasvaiselle iholleni sopivan kosteusvoiteen ja pitkäkestoisen mattameikkivoiteen ja puuteroin tietysti. Mutta primer (mulla Rimmelin Stay matte) pitää nassun vielä paremmin kiillottomana ja pidentää meikin kestoa. Selvä ero, enkä enää luopuisi käytöstä. Toivottavasti löydän yhtä hyvän, jos tuon valmistus joskus lopetetaan.

Vierailija
54/55 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä smashboxin photo finishin käyttäjiä? Onko toimiva tuote?

Minä käytän ja kokemukseni mukaan paras

Vierailija
55/55 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama primeri ei varmasti toimikaan kaikille, edes saman ihotyypin omaaville. Lopputulokseen vaikuttavat muut käytetyt tuotteet, se määrä minkä primeria laittaa (ei liikaa eikä liian vähän, miten sen levittää jne. Se ei myöskään ole tarkoitettu miksikään kosteusvoiteen korvaajaksi, ellei tuotteessa nimenomaan niin mainita, vaan sen alle tulee laittaa kosteuttava tuote. Sitä ei tarvi yrittää hieroa ja imeyttää ihoon. Hetken voi odottaa ennen meikkaamista, jos se tuntuu kostealta iholla.