Käytättekö primeria meikin alle, toimiiko oikeasti?
Mä oon jotenki pitäny sitä ihan turhakkeena, mutta monet sanovat, että se on tosi tärkeä tuote.
Kommentit (55)
Pitäiskö muka oikeaoppisesti laittaa ensin primeri, meikkivoide ja sitten vielä puuteria?
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö muka oikeaoppisesti laittaa ensin primeri, meikkivoide ja sitten vielä puuteria?
Itse laitan seerumi, kosteusvoide, primeri, meikkivoide, puuteri.
Mikä se on suomeksi ja miksi sitä ei kutsuta sillä nimellä?
Lähdenkin tästä kauppaan ostamaan milkkiä ja coffeeta ja ehkä pari cookiesia.
Olen kovalla kädellä karsinut meikkaustani. Joskus kokeilin primeriakin, en muista ihmeitä tapahtuneen. Meikkini on nykyään meikkipuuteria luomille kulmakarvoihin asti ja myös huulille, sipaisu nenän päähän. Eye-liner, ripsari, kulmaväri, huulten rajaus, huulipuna. Voila!
Vierailija kirjoitti:
Eihän sun ole pakko käyttää noista ainoatakaan, jos et tunne tarvetta. Mutta joo, tuo on järjestys jos käytät. Ja ennen sitä primeria yleensä vielä kosteusvoide.
en käytä. meinasin alkaa käyttää, mutta kyllästyin heti alkuunsa valuvaan meikkiin joka ei pysy paikallaan tuntia kauempaa. kolmea eri testannut ja kaikki ihan suolesta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se on suomeksi ja miksi sitä ei kutsuta sillä nimellä?
Lähdenkin tästä kauppaan ostamaan milkkiä ja coffeeta ja ehkä pari cookiesia.
On se primer nyt helpompi sana kuin meikinalusvoide, meikinpohjustaja, pohjustusvoide...
Tikkurila pakkeli Primer on hyvä, sillä saa jopa wanhat haaskat ne potkukelkan jäljet naamastaan peitettyä.
Sillä saa tarttumaan paksunkin pakkelikerroksen naamariin, joka nyt on sanomattakin selvästi tarpeellinen näille +30 v. wanhoille haaskoille :D.
Vierailija kirjoitti:
Muka.
No ei kai se mikään pakko ole. Laitat jos tahdot. Paremmin pysyy jos laittaa primerin alle.
Vierailija kirjoitti:
en käytä. meinasin alkaa käyttää, mutta kyllästyin heti alkuunsa valuvaan meikkiin joka ei pysy paikallaan tuntia kauempaa. kolmea eri testannut ja kaikki ihan suolesta.
Oiskohan olleet vääräntyyppisiä sulle?
Vierailija kirjoitti:
Annoithan sen kuivua pari minuuttia ennen kuin laitoit meikkivoiteen päälle? Ei se toimikaan jos suoraan lätkii meikkivoiteet naamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annoithan sen kuivua pari minuuttia ennen kuin laitoit meikkivoiteen päälle? Ei se toimikaan jos suoraan lätkii meikkivoiteet naamaan
Primerihan ei imeydy, vaan jää siihen ihon pinnalle. Ei siinä pitäisi olla mitään tarvetta odotella, jos tuote on sopiva sun ihotyypille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Primerihan ei imeydy, vaan jää siihen ihon pinnalle. Ei siinä pitäisi olla mitään tarvetta odotella, jos tuote on sopiva sun ihotyypille.
Niin, mutta se on purkista tullessaan kosteaa ja sekoittuu meikkivoiteeseen, ellei hetken anna olla iholla. Sen kuuluu jäädä kerrokseksi meikkivoiteen alle.
Toi Tikkurilan Primer on laatoituksen alle. En mä ny ihan laatoittaa ala ... pitäis olla hirveen kamala känni, jotta laatta lentäis
Käytän primeria ja käytän myös meikinkiinnityssuihketta. Huomaan kyllä todellakin eron meikin pysyvyydessä verrattuna niihin aikoihin, kun en käyttänyt. Aiemmin tuntui, että jatkuvasti sai olla korjailemassa meikkiä ja nykyään riittää, kun vähän joskus puuteripaperilla taputtelee.
Ai minä luulin että se on sitä sinivihreetä, jota laitetaan kylppäriin kaakeleiden alle. Kyllä minä käytän ohuesti aurinkopuuteria kasvoille ja silmämeikkiä joka päivä.
Isot ihohuokoset, joten pore fillerit tekee ihmeitä ihon tasaisuudelle. Pysyvyydessä en nää eroa tbh.
Vierailija kirjoitti:
Toi Tikkurilan Primer on laatoituksen alle. En mä ny ihan laatoittaa ala ... pitäis olla hirveen kamala känni, jotta laatta lentäis
No tuo Tikkurilan Pakkeli Primer olikin tarkoitettu niille / teille joilla on Grand Canyon-tyypin potkukelkan jäljet naamassaan ja niiden peittoon menee kilotolkulla sitä pakkelia. Ja +30 v. naaraillahan sellaiset on ihan vakiona, puhumattakaan vielä wanhemmista muumioista.
Käsivoide, lypsyvoide, ihovoide - Tummeli.