Miksi jotkut teinitytöt ja jopa nuoret aikuiset naiset kaveeraavat äitinsä kanssa
Kommentit (39)
Pojathan voisivat myös ehdottaa isille vaikka keilausiltaa silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Pojathan voisivat myös ehdottaa isille vaikka keilausiltaa silloin tällöin.
Ainahan ne on metällä, koeajamassa tai korjaamassa autoja ym.
Todennäköisesti äiti maksaa shoppailut, matkat, syömiset yms. Minäkin kaveeraisin. En toki epäile etteikö heillä voisi siitä huolimatta olla hyvät välit.
Hehheh. Mun kohta 27-v tytär kaveeraa kanssani. Ja minä 52-v kaveeraan 76-v äitini kanssa. Tyttäreni ja äitini kaveeraavat myös toistensa kanssa.
Käykö kateeksi?
Olen teinityttö ja äitini on paras kaverini. Hänen kanssaan voin keskustella melkein kaikesta, hän tukee ja kannustaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän siinä on kyse?
Vitsi mä repesin tälle alotukselle! :D Tällaisten takia mä luen tätä.
Hyvä suhde.
Itse en pystyisi, meillä huonot välit. En ole muille kateellinen, koska en tiedä mitä "menetän" vai menetänkö mitään
Vierailija kirjoitti:
Niillä on hyvä äitisuhde ja keskinäistä rakkautta. Minulla oli ihana äiti, minulla on ihanat aikuiset tyttäret. Käykö kateeksi?
Sama paitsi äiti on jo kuollut. Mulla on 3 ihanaa tytärtä joiden kanssa voin matkustaa, käydä lounaalla tai ostoksilla. Onnistuu jopa miniän kanssa:D Eikä mun edes tarvitse ruinata seuraa, mua pyydetään mukaan
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kaksi teinityttöä ja molemmat tykkäävät viettää kanssani aikaa. On ihan normaalia, että jompi kumpi ehdottaa vaikka iltakävelyä, kortinpeluuta, yhteistä leipomista tms. ja molemmat tulevat auttamaan minua pyytämättä ruoanlaitossa ja missä vain puuhassa. Juttelemme paljon ja vaikka välillä räiskyykin puolin ja toisin, niin kohta taas nauramme ja vitsailemme. Ihan normaalia. Olen myös oman äitini ja hui kauhistus, anoppini kanssa hyvissä väleissä.
Onhan se tietenkin aika kamalaa...
Kun itelläkin ois ollut kotona se turvallinen aikuinen... mutta se oli 200km päässä (ei siis vanhempi vaan muuta sukua)
Kummallakaan ei ole ystäviä. Kukaan ei edes halua olla mun ja mutsin kavereita, siispö ollaan outoja kaksistaan. Ja äiti antaa rahaa kun pyydän.
Mun mielestä on oudompaa, jos ei vietä koskaan vanhempien kanssa aikaa.
Olen 33-vuotias mies ja kuskaan vanhaa äitiäni autolla minne se haluaa ja muutenkin ollaan tekemisissä puheluilla lähes päivittäin. Miksi ei? Nehän meidät on ruokittanu ja vaatettanu aikoinaan.
Äiti ei ole uskaltanut asettaa rajoja eikä olla vanhempi, vaan pyrkii olemaan kaveri. That is, huono kasvatus.
Vierailija kirjoitti:
Väkivaltainen lapsuus on mun mielestä ihan hyvä syy sanoo heippa, kun muuttaa pois kotoo....
Vierailija kirjoitti:
Olen 33-vuotias mies ja kuskaan vanhaa äitiäni autolla minne se haluaa ja muutenkin ollaan tekemisissä puheluilla lähes päivittäin. Miksi ei? Nehän meidät on ruokittanu ja vaatettanu aikoinaan.
Tämä ei ole mielestäni kaveeraamista vanhemman kanssa, vaan vanhemman auttamista. Itsekin soitan usein äidilleni, ja näemme usein parikin kertaa viikossa (joskin hieman pakon sanelemista syistä), mutta äiti on äiti. Ei kaveri.
Kaveeraaminen on mielestäni sitä, että vanhempi pyrkii tunkemaan kaveriporukoihin ja olemaan nimenomaan kaveri. Ei niinkään vakaa, aikuinen, tukeva vanhempi. Vanhempi ehkä yrittää myös lässyttää jotain kaverikieltä. Joojottelee lapsen reaktioiden pelossa helposti, vaikka lapsen ratkaisut olisivat hyvin kyseenalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väkivaltainen lapsuus on mun mielestä ihan hyvä syy sanoo heippa, kun muuttaa pois kotoo....
No se on tietysti eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Mistähän siinä on kyse?
Oho! Onpas ap katkerana :D
Vähän vaikea tietää mitä ap tarkoittaa kun ei avannut ajatustaan enempää.