Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saada mies tekemään kotitöitä?

Vierailija
05.09.2018 |

Alussa mies teki paljonkin kotitöitä, käytännössä suunnilleen puolet, eikä asiasta tarvinnut koskaan edes keskustella, vaan oma-aloitteisesti hoiti ja hyvin hoitikin (hänellä on korkeammat standardit kuin minulla, minä olen vähemmän vaativa sen suhteen että mikä taso on riittävä). Tämän vuoksi tietenkin kuvittelin, että olen valinnut miehen, joka tulee aina tekemään osan kotitöistä, ehdittiin naimisiinkin ennen kuin toinen totuus paljastui. Nyt mies ei tee enää yhtään mitään kotitöitä, ei suostu edes ruokakaupassa käyntejä hoitamaan tai laittamaan ruokaa (vaikka osaa hyvin). Miten saan hänet tekemään kotitöitä?

Olen kokeillut jo nämä:
-pyytänyt
-antanut tehdä omaan tahtiinsa ilman että olisin edes pyytänyt
-käskenyt
-nalkuttanut
-riidellyt
-itkenyt
-kehunut että on tietyissä kotitöissä minua parempi
-laittanut jääkaapin oveen listan siitä mitä minä olen tehnyt ja mitä hän on tehnyt (ja hänen nimen alla oli sitten vain tyhjää, minun nimen alla pitkä luettelo tekemistäni kotitöistä)
-jättänyt osan kotitöistä kokonaan tekemättä ja odottanut että koska asia alkaa häntä häiritsemään
-avannut keskustelun siitä, että miksi ei tee kotitöitä ja mitä kotitöitä haluaisi tehdä
Mikään näistä ei ole toiminut. Hän ei suostu tekemään.

Kommentit (446)

Vierailija
261/446 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ettei kukaan ääliö tule tähän keskusteluun huutelemaan rahasta, niin tiedoksi, että maksan yhteisistä menoista puolet eli mies ei elätä minua. Ap

En kyllä yhtään ihmettele, ettei miestä huvita tehdä kotitöitä, kun naisensa asenne on tällainen.

Pitäisikö minun asenteen sitten olla sellainen, että miehen pitäisi minua elättää vai mitä tarkoitat? Ap

Jätä nyt eka se ääliö sana viestinnästäsi pois.

Jos kirjoitan nettiin sanan ääliö, niin se ei tarkoita, että miehelleni käyttäisin tuota sanaa. Ap

Ei sitä edes tarvitse sanoa kun jo huomaa että tarkoitat sitä siksi sinua ensisijaisesti käskettiinkin muuttamaan asennetta.

No jos nyt oletetaan, että minulla on huono asenne, niin oikeuttaako se mielestäsi sen, että silloin mieheni ei tee kotitöitä eikä käy ruokakaupassa? Ap

Ei kukaan siihen oikrutusta kysele. Niin vain tapahtuu.

Eli vain tapahtuu se, että mies lopettaa kantamasta vastuutaan ja kost*aa jättämällä kotityöt tekemättä? Miten sellainen vain tapahtuu? Eikös se ole ihan miehen tietoinen valinta tehdä noin eikä asia, joka jotenkin vain tapahtuu? Ap

Pysykologiaa tai vuorovaikutustaitoja tämä keskustelu ei ehkä ole oikea paikka opettaa mutta sekä ihmisessä että vuorovaikutuksessa tapahtuu paljon tiefostamattomia asioita.

Eli mies tiedostamattaan jättää tekemättä kotityöt, vaikka niiden tekemistä häneltä pyytää? Ap

Ei vaan hän jättää ne tiedostamatta tekemättä koska niitä vaaditaan, häntä ei voisi vähempää kiinnostaa mitä dinä ääliö miehelle nalkutat viesti pyynnöstä ei siis edes mennyt koskaan perille.

En ihan saanut selvää, mitä tuossa yritettiin sanoa. Siis mies tietää, että nainen haluaa hänen siivoavan, joten mies tiedostamattaan jättää kaiken tekemättä, koska tietää naisen toivovan, että mies siivoaisi? No jopas.

Kyllä mies tiedostaa että kotityöt on tehtävä.

Viestiä esim. siitä että nainen pyytää tyhjäämään tiskikoneen hän ei välttämättä tiedosta vaan viesti menee täydin ohi koska hän tiedostamattaan se torjuu.

Vuorovaikutukseen ja parisuhdepsykologiaan kannattaa ehkä tutustua tarkemmin jos aihe kiinnostaa. Jos siitä ei ole mitään apua (meillä oli) ehkä ero on ainut vaihtoehto.

Naisen kannattaa siis käydä syömässä ulkona töiden jälkeen sen verran tuhdisti, että illalla ei tarvitse syödä. Mies tiedostamattaan huomaa, että on nälkä, kotona ei ole syötävää, joten hän käy kaupassa ja tekee ruokaa. Tämä toistuu päivästä toiseen, kunnes puhtaat astiat on loppu. Sen jälkeen mies tiedostamattaan käy kaupassa, tekee ruokaa ja tiskaa. Nainen voi jossain vaiheessa ruveta syömään miehen tekemää ruokaa, mutta ei käy kaupassa eikä tiskaa. Oletkin ihan oikeassa, kyllä tuo toimii.

Voihan tossa tietenkin noinkin käydä tosin luultavasti sen jälkeen ei enää samassa osoitteessa naisen kanssa koska pari on tiedostamattaan ajautunut niin kauas toisistaan että ei ole yhteisiä kotitöitä, ei parisuhdetta.

Niinhän siinä käy. Aloittaja väsyy eikä hän saa millään tavalla muutosta tilanteeseen, joten ero alka vaikuttaa ainoalta ratkaisulta. Miehelle tilanne tulee kuitenkin täysin yllättäen "mikset sä koskaan sanonut mitään".

Voi kuulostaa kyyniseltä, mutta monet miehet selvästi aliarvioivat naisia.

Kun miehen vaimo puhuu jostain asiasta tuhat kertaa ja on selvästi kertonut ettei halua jatkaa tällä tavalla, olisi miehen pitänyt tajuta että ero on tulossa.

Luulen että mies aliarvoi naista tässäkin eli uskoo tämän bluffaavan ja että nainen valittaa kotitöistä vaan koska hänellä on PMS mutta että oikeasti nainen mielellään elää ilman lepoa ja omaa aikaa ja rakastaa miehensä passaamista kun herra vanuu sohvalla. Lisäksi nuoretkin miehet kuvittelevat että elämme ajassa, jossa nainen ei voisi itse hakea eroa.

Aivan oma syy, jos ero tulee "yllätyksenä".

Vierailija
262/446 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietipä sitä. Minä en halua olla miehelleni  äitihahmo joka määrää. Kyllä sen sinkkuaikana oman kotinsa hyvin hoitaa osanneen miehen  pitää osata se myös parisuhteessa eikä  taantua laiskan ja kiukuttelevan kasiluokkalaisen tasolle. Siinä  aika moni mies tekee ISON virheen.

Ja siinä sinkkuaikana todennäköisesti miehellä oli se rytmi, aikataulut seinillä ja joku motiivi itseruoskimiselle jos ei tullutkaan siivottua. Sen avulla se sai sen kämppänsä kuntoon itse. Jos teillä perheessä ei ole säännöllisiä siivouspäiviä ja sovittuja tehtäviä niin ihmekös kun ei se silloin onnistu. Nalkutus ja "Kyllä sun pitäisi se tietää"-mykkäkouluilu aivan varmasti saisi minutkin laistamaan hommista tahallani, jossei osata keskustella ja sopia asioista kuin aikuiset ihmiset.

Ja kun siivouspäivä on virallisempi ja kuuluu huushollin pelisääntöihin niin silloin miehellä on korkeampi kynnys laistaa siitä, kuin silloin että pitäisi siivota silloin kun puolisosta tuntuu. Pirttihirmut ne vasta epäseksikkäitä ovatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/446 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisillla toimii kaikkiin parisuhdeongelmiin sama asia: eli PIHTAA kunnes mies tottelee.

Ei siinä tarvitse ruveta pihtaamaan, ne halut laskee ihan tiedostamatta.

Mies tekee ja haluaa tehdä mitään yhteistä mukaan lukien kotityöt entistä vähemmän tiedostamattaan. Negatiivisuuden kierre on valmis. Jonkun vain pitäisi osata tuo kierre jossakin kohtaa katkaista. Voi olla että molemmat loppuelämänsä odottaa sitä että toinen sen tekee tai kierre katkeaa lopulta eroon.

Vierailija
264/446 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vau, alapeukkua sataa kun sanon että talossa pitää olla säännölliset ja sovitut siivouspäivät. Ei hyvää päivää.

Vierailija
265/446 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Tässä on nyt taas hyvä esimerkki ihmisestä (siis tuo ap:n mies) joka kunnioittaa vain ihmisiä, jotka ehdottomasti pakottavat siihen teoillaan. Nämä ap:n miehen kaltaiset jakavat (joskus huomaamattaan) ihmiset hyvin mustavalkoisesti kahtia niihin joita on pakko kunnioittaa ja niihin joita ei tarvitse. Ja tässä jaossa vain ja ainoastaan teot merkitsevät, mitkään puheet eivät auta yhtään. Ei se mies oikeasti usko, että ap on oikeasti vihainen ja tosissaan, jos ap ei kihise raivosta ja mökötä 24/7. Ap:llä on nyt kaksi mahdollisuutta: a) pistää kerta kaikkiaan kova kovaa vastaan tai b) erota.

Ja tämä vaihtoehto a tulee siis toteuttaa ihan täydellä jääkaudella. Ei MITÄÄN kotitöitä enää miehen puolesta, ei läheisyyttä, ei varsikaan seksiä. Ei kommunikointia muuten kuin välttämättömissä käytännön asioissa. Jos mies alkaa vaatia, pyytää tai valittaa jotakin, vastatkaa siihen lyhyesti: älä nalkuta. Ja tuota jatketaan niin kauan että alkaa löytyä (miehen aloitteesta!) se kunnollinen keskusteluyhteys ja yhteistyö tai jompi kumpi päättää erota.

Eihän se tietenkään saisi olla niin, että pitää mennä noinkin pitkälle. Itse varmaan eroaisin jo ennen kuin mitään tuollaista tarvitsee edes harkita, syynä molemminpuolinen kunnioituksen puute. Sinunkin on ap paras myöntää itsellesi tuo asian laita.

Vierailija
266/446 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja ettei kukaan ääliö tule tähän keskusteluun huutelemaan rahasta, niin tiedoksi, että maksan yhteisistä menoista puolet eli mies ei elätä minua. Ap

En kyllä yhtään ihmettele, ettei miestä huvita tehdä kotitöitä, kun naisensa asenne on tällainen.

Pitäisikö minun asenteen sitten olla sellainen, että miehen pitäisi minua elättää vai mitä tarkoitat? Ap

Jätä nyt eka se ääliö sana viestinnästäsi pois.

Jos kirjoitan nettiin sanan ääliö, niin se ei tarkoita, että miehelleni käyttäisin tuota sanaa. Ap

Ei sitä edes tarvitse sanoa kun jo huomaa että tarkoitat sitä siksi sinua ensisijaisesti käskettiinkin muuttamaan asennetta.

No jos nyt oletetaan, että minulla on huono asenne, niin oikeuttaako se mielestäsi sen, että silloin mieheni ei tee kotitöitä eikä käy ruokakaupassa? Ap

Ei kukaan siihen oikrutusta kysele. Niin vain tapahtuu.

Eli vain tapahtuu se, että mies lopettaa kantamasta vastuutaan ja kost*aa jättämällä kotityöt tekemättä? Miten sellainen vain tapahtuu? Eikös se ole ihan miehen tietoinen valinta tehdä noin eikä asia, joka jotenkin vain tapahtuu? Ap

Pysykologiaa tai vuorovaikutustaitoja tämä keskustelu ei ehkä ole oikea paikka opettaa mutta sekä ihmisessä että vuorovaikutuksessa tapahtuu paljon tiefostamattomia asioita.

Eli mies tiedostamattaan jättää tekemättä kotityöt, vaikka niiden tekemistä häneltä pyytää? Ap

Ei vaan hän jättää ne tiedostamatta tekemättä koska niitä vaaditaan, häntä ei voisi vähempää kiinnostaa mitä dinä ääliö miehelle nalkutat viesti pyynnöstä ei siis edes mennyt koskaan perille.

En ihan saanut selvää, mitä tuossa yritettiin sanoa. Siis mies tietää, että nainen haluaa hänen siivoavan, joten mies tiedostamattaan jättää kaiken tekemättä, koska tietää naisen toivovan, että mies siivoaisi? No jopas.

Kyllä mies tiedostaa että kotityöt on tehtävä.

Viestiä esim. siitä että nainen pyytää tyhjäämään tiskikoneen hän ei välttämättä tiedosta vaan viesti menee täydin ohi koska hän tiedostamattaan se torjuu.

Vuorovaikutukseen ja parisuhdepsykologiaan kannattaa ehkä tutustua tarkemmin jos aihe kiinnostaa. Jos siitä ei ole mitään apua (meillä oli) ehkä ero on ainut vaihtoehto.

Naisen kannattaa siis käydä syömässä ulkona töiden jälkeen sen verran tuhdisti, että illalla ei tarvitse syödä. Mies tiedostamattaan huomaa, että on nälkä, kotona ei ole syötävää, joten hän käy kaupassa ja tekee ruokaa. Tämä toistuu päivästä toiseen, kunnes puhtaat astiat on loppu. Sen jälkeen mies tiedostamattaan käy kaupassa, tekee ruokaa ja tiskaa. Nainen voi jossain vaiheessa ruveta syömään miehen tekemää ruokaa, mutta ei käy kaupassa eikä tiskaa. Oletkin ihan oikeassa, kyllä tuo toimii.

Voihan tossa tietenkin noinkin käydä tosin luultavasti sen jälkeen ei enää samassa osoitteessa naisen kanssa koska pari on tiedostamattaan ajautunut niin kauas toisistaan että ei ole yhteisiä kotitöitä, ei parisuhdetta.

Niinhän siinä käy. Aloittaja väsyy eikä hän saa millään tavalla muutosta tilanteeseen, joten ero alka vaikuttaa ainoalta ratkaisulta. Miehelle tilanne tulee kuitenkin täysin yllättäen "mikset sä koskaan sanonut mitään".

Voi kuulostaa kyyniseltä, mutta monet miehet selvästi aliarvioivat naisia.

Kun miehen vaimo puhuu jostain asiasta tuhat kertaa ja on selvästi kertonut ettei halua jatkaa tällä tavalla, olisi miehen pitänyt tajuta että ero on tulossa.

Luulen että mies aliarvoi naista tässäkin eli uskoo tämän bluffaavan ja että nainen valittaa kotitöistä vaan koska hänellä on PMS mutta että oikeasti nainen mielellään elää ilman lepoa ja omaa aikaa ja rakastaa miehensä passaamista kun herra vanuu sohvalla. Lisäksi nuoretkin miehet kuvittelevat että elämme ajassa, jossa nainen ei voisi itse hakea eroa.

Aivan oma syy, jos ero tulee "yllätyksenä".

Muutos yllättää aina. Takaan että yhtä yllättynyt puoliso olisi siitä että arvostat häntä, lopetat nalkuttamisen ja muuta vuorovaikutustapoja kuin erosta. Toinen yllätys vain useammin on negatiivinen toinen positiivinen.

Vierailija
267/446 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:llä on nyt kaksi mahdollisuutta: a) pistää kerta kaikkiaan kova kovaa vastaan tai b) erota.

Tai C) sopia ne siivouspäivät ja pistää ne vaikka lapulla seinälle. Mikä ihme naisia vaivaa että sen sijaan että kaksi aikuista sopii yhteiset pelisäännöt kämppään, ruvetaankin lässyttämään jostakin jäämuurista ja mykkäkoulusta? Kahdesta neljään aikuista ihmistä osaa kimppakämpissäkin sopia siivouspäivät niin kuinka se herranjumala voi olla pariskunnille niin helvetin vaikeaa?

Vierailija
268/446 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda äijää.

Mutta tämäkin äijä oli alussa sellainen, että teki aivan pyytämättä puolet ja sai minut kuvittelemaan, että tekee aina osuutensa. Jos vaihdan äijää, niin millä estän itseäni menemästä samaan ansaan uudelleen? Ap

Se nyt vaan on sitä alkuinnostusta. Se laimenee ajan myötä. Ihan kuten seksihalut monilla naisilla. Ei sitä etukäteen voi tietää, sen näkee sitten ajan myötä pysyykö taso samana vai ei. Tai oikeastaan laskeeko taso vähän vai paljon.

Vierailija
269/446 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau, alapeukkua sataa kun sanon että talossa pitää olla säännölliset ja sovitut siivouspäivät. Ei hyvää päivää.

Mä luulen että siitä viimeisestä lauseesta tuli alapeukkuja. Mun tärkeysjärjestyksessä seksikkyys ei ole kyllä prioriteettina silloin kun itse on siinä pisteessä että loppuun palaminen on lähellä. On aivan sama näytänkö seksikkäältä, jos mies ei tee omaa osuuttaan ja samalla minä juoksen ja teen kuin hullu. Seksi on siitä tilanteesta todella todella kaukana.

Vierailija
270/446 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisillla toimii kaikkiin parisuhdeongelmiin sama asia: eli PIHTAA kunnes mies tottelee.

Minulla ei yleisesti ottaen ole halut vielä laskeneet yhtään, mutta halut miestäni kohtaan on laskeneet, koska hän ei tee kotitöitä. Noin muuten seksiä haluan kyllä yhtä paljon kuin ennenkin. Ap

Vierailija
271/446 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:llä on nyt kaksi mahdollisuutta: a) pistää kerta kaikkiaan kova kovaa vastaan tai b) erota.

Tai C) sopia ne siivouspäivät ja pistää ne vaikka lapulla seinälle. Mikä ihme naisia vaivaa että sen sijaan että kaksi aikuista sopii yhteiset pelisäännöt kämppään, ruvetaankin lässyttämään jostakin jäämuurista ja mykkäkoulusta? Kahdesta neljään aikuista ihmistä osaa kimppakämpissäkin sopia siivouspäivät niin kuinka se herranjumala voi olla pariskunnille niin helvetin vaikeaa?

Naisia?

Et ilmeisesti lukenut aloitusta tai yhtään kommenttia.

Vierailija
272/446 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihda äijää.

Mutta tämäkin äijä oli alussa sellainen, että teki aivan pyytämättä puolet ja sai minut kuvittelemaan, että tekee aina osuutensa. Jos vaihdan äijää, niin millä estän itseäni menemästä samaan ansaan uudelleen? Ap

Se nyt vaan on sitä alkuinnostusta. Se laimenee ajan myötä. Ihan kuten seksihalut monilla naisilla. Ei sitä etukäteen voi tietää, sen näkee sitten ajan myötä pysyykö taso samana vai ei. Tai oikeastaan laskeeko taso vähän vai paljon.

Mitä tapahtuu tai on jäänyt tapahtumatta jod molempien innostus vain lisääntyy?

Vierailija
273/446 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minua ainakin vaivaa se, että olen jo tuota siivouspäiväjuttuakin kokeillut, mutta se ei toiminut, koska mies ottikin siivouspäivät keksittyäni ylitöitä niille päiville eikä osallistunut siivouspäiviin, koska oli töissä. Ja muutin siivouspäivät sitten toiselle päivälle, niin mies otti niillekin päiville ylitöitä.

Millä sopia pelisäännöt kämppään kun toinen ei suostu sopimaan? Se tämän aloituksen koko pointti onkin. Ap

Vierailija
274/446 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia?

Et ilmeisesti lukenut aloitusta tai yhtään kommenttia.

Ap:n mies on laiska paska. Minä miehenä ehdotan että tehkää niinkuin kimppakämpissä, sopikaa viikoittainen siivouspäivä jonka aikana kaikki kodin asukkaat siivoavat jonkin osa-alueen. Vastauksena tuli: [i]"Ei tuo on lapsellista, miehet jotka haluavat selkeitä pelisääntöjä ovat epäseksikkäitä, paljon parempi jos ryhdytään mykkäkouluilemaan koska mykkäkouluilu tunnetusti ratkaisee asiat kaikissa parisuhteissa."[/i]

Siksi kysyn mikä ainakin tämän ketjun naisia vaivaa. Jos mies on laiska siivoamaan kotona mutta siivo töissä ja kavereilla niin katsokaa millä tavalla siellä häntä painostetaan siivoamaan. Harvoin se nalkutus auttaa, yleensä selkeät pelisäännöt ja jämpti "sitten lennät ulos kämpästä jos näitä ei noudateta"-ultimaatumi riittää. Jos kaikki muut ipanoita myöten ovat sovittuna siivouspäivänä ahkeroimassa niin ei siinä yksikään mies kehtaa laiskotella.

Vierailija
275/446 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mies maksamaan siivooja. Problem solved.

Vierailija
276/446 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minua ainakin vaivaa se, että olen jo tuota siivouspäiväjuttuakin kokeillut, mutta se ei toiminut, koska mies ottikin siivouspäivät keksittyäni ylitöitä niille päiville eikä osallistunut siivouspäiviin, koska oli töissä. Ja muutin siivouspäivät sitten toiselle päivälle, niin mies otti niillekin päiville ylitöitä.

Millä sopia pelisäännöt kämppään kun toinen ei suostu sopimaan? Se tämän aloituksen koko pointti onkin. Ap

Sanot että pelisäännöt on pelisäännöt ja ainoastaan hengenvaarallinen sairaus tai kuolemantapaus on tarpeeksi hyvä veruke. Jos siivouspäivä on vaikka Torstaina niin silloin mies ei ota sille päivää ylitöitä ja piste, tai sitten tekee ne ylityöt mutta siivoaa kuitenkin, koska tietää sovitut säännöt. Ja sovitut säännöt tietysti merkkaa sitten kaikkia, eli Ap:n omat verukkeet eivät myöskään kelpaa. Näin ei säännöistä katoa pohja.

Vierailija
277/446 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei yleisesti ottaen ole halut vielä laskeneet yhtään, mutta halut miestäni kohtaan on laskeneet, koska hän ei tee kotitöitä. Noin muuten seksiä haluan kyllä yhtä paljon kuin ennenkin. Ap

Täällä sama tilanne! Oon niin väsynyt tähän tilanteeseen, että en kestä oikein edes mitään kosketusta miehen puolelta. Mies varmaan luulee, että mulla on jo vaihdevuodet tms. Mutta oikeasti se on tämä parisuhteen tila ja mun väsymys kaikkeen tähän.

Vierailija
278/446 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannes83 kirjoitti:

Ole nainen ja hoida kotityöt. Naisilla on muutenkin luontaisempi kyky tehdä nuo hommat. Mies hoitaa sitten auton ja tekniset jutut.

Juu luontaiset kyvyt! Mäkin tyttövauvana rupesin heti synnyttyäni tiskaamaan synnärin hoitajatätien kahvikuppeja! Parin päivän ikäisenä moppasin sairaalaan osaston lattiat! Kun se on "luontaista" meille naisille! Buhaaaahhaaaaa!

Pariskunta asuu kerrostalossa, ei autoa. Nainen hoitaa kaikki kotityöt, lapset ja lasten päiväkoti- ja kouluasiat sekä hoivaa iäkästä anoppia, mies makaa sohvalla 24/7, koska eihän kerrostalossa ole lumitöitä. Ja tämä on sun mielestä oikeudenmukaista? Annas kun veikkaan: olet niitä jotka joutuu feikkaamaan kotitöiden tekemistä että pääset edes asumaan naisen kanssa ja olet myös niitä jolle ero tulee "yllärinä".

Niinpä.

Vierailija
279/446 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannes83 kirjoitti:

Ole nainen ja hoida kotityöt. Naisilla on muutenkin luontaisempi kyky tehdä nuo hommat. Mies hoitaa sitten auton ja tekniset jutut.

Mie ainakin olen sen verta konservatiivinen, että komppaan. Olen tyytyväinen jos mies hoitaa kodin tekniset hommat ja mie sitte muut. Tosin mies kyllä saa kokatakkin välillä.

Vierailija
280/446 |
05.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita mies maksamaan siivooja. Problem solved.

Eihän se nyt käy. Kun minä halua siivota itse ja haluan että mies tekee myös osansa eikä tuo ketää siivoojaa kotiini.