Muistatteko vielä, kun Laura Huhtasaaren lapsi laittoi jauhot Maria Veitolan suuhun?
Lapsi: Miksei sulla oo pitkiä hiuksia?
Veitola: Mä tykkään lyhyistä hiuksista.
Lapsi: Mä EN.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Niin ja Huhtasaaren hiuksissahan ei ole mitään aitoa. Joku voisi servata hänet kehumalla pidennyksiään.
Lauralla ei ole pidennyksiä, ihan aidot hiukset on.
Ja sinä olet uskomattoman kateellinen ja paha.
Pikkutyttö tykkää enemmän pitkistä kuin lyhyistä hiuksista. Onpas yllättävää. Miten tuo on jauhojen suuhun laittamista?
Mä vähä veikkaan että Huhtasaari on halunnut lapsensa sanovan noin ja on käynyt ''keskusteluja'' lapsen kanssa jotta lapsi jossain vaiheessa vahingossa tois sen ilmi. Huhtasaari on oikeasti todella teennäinen ja kiero ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Laurahan nyt ei kertakaikkiaan voi sanoa tai tehdä mitään oikein. Sanoo hän mitä tahansa sen voi kääntää populismiksi, vihapuheeksi tai plagiaatiksi. Jos hän kehuu jotakin, hän mielistelee tai tekee vaalityötä ja jos ei kehu, se on vihapuhetta.
Täällä on liikaa rumia lihavia eukkoja, jotka sihisevät vihreää pahaa sappea kauniita ja menestyneitä naisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Laurahan nyt ei kertakaikkiaan voi sanoa tai tehdä mitään oikein. Sanoo hän mitä tahansa sen voi kääntää populismiksi, vihapuheeksi tai plagiaatiksi. Jos hän kehuu jotakin, hän mielistelee tai tekee vaalityötä ja jos ei kehu, se on vihapuhetta.
Laura on sika. Ihminen joka on täydellinen varas ja plagioija. Miksi hän saa pitää opettajan tittelinsä kun gradukin väärennös.
Vierailija kirjoitti:
Matador kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matador kirjoitti:
Laura on hyvin pessyt lapsensa aivot.
Ai jos ei tykkää jostain se on aivopesua :D nyt menee jo vähän yli tää homma
Populistina Laura on opettanut lapselleen, että muut naiset ovat ilkeitä ja rumia, mutta äiti on kaunis ja viisas.
Ei Lauran tarvitse noita opettaa lapselleen, näkeehän tyttö itsekin, kuka on mitäkin.
Lapsilta ei jää mitään huomaamatta ja he huomaavat heti teennäisyyden.
Laura osaa lumota lapset ja lapsenmieliset. On aivan ymmärrettävää, että olet tuota mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Mä vähä veikkaan että Huhtasaari on halunnut lapsensa sanovan noin ja on käynyt ''keskusteluja'' lapsen kanssa jotta lapsi jossain vaiheessa vahingossa tois sen ilmi. Huhtasaari on oikeasti todella teennäinen ja kiero ihminen.
Sinähän hänet tunnetkin paremmin kun hän itse.
Huhtasaaren plagiaattikohun ympärillä esiintulleista graduista pari muutakin on osoittautunut plagiaatiksi.
Matador kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matador kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matador kirjoitti:
Laura on hyvin pessyt lapsensa aivot.
Ai jos ei tykkää jostain se on aivopesua :D nyt menee jo vähän yli tää homma
Populistina Laura on opettanut lapselleen, että muut naiset ovat ilkeitä ja rumia, mutta äiti on kaunis ja viisas.
Ei Lauran tarvitse noita opettaa lapselleen, näkeehän tyttö itsekin, kuka on mitäkin.
Lapsilta ei jää mitään huomaamatta ja he huomaavat heti teennäisyyden.
Laura osaa lumota lapset ja lapsenmieliset. On aivan ymmärrettävää, että olet tuota mieltä.
Taistelet turhaan, osut vaan ilmaan - Matador, hah. :->
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tai ehkä tunnen hänet ihan sen luonteen perusteella mitä on antanut itsestään julkisuuteen. Puhuu ''valkoisista heteromiehistä'' ja uhriutumisesta. On hyvin konservatiivinen ihminen. Ja sitten kun miettii plagiointia miten kylmästi on toiminut ja sen jälkeen uhriutunut, niin ei ole vaikea arvata.
Vierailija kirjoitti:
Huhtasaaren plagiaattikohun ympärillä esiintulleista graduista pari muutakin on osoittautunut plagiaatiksi.
Keitä he ovat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keitä he ovat?
Kerron myöhemmin. Olen parhaillaan tekemässä selvitystä tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tai ehkä tunnen hänet ihan sen luonteen perusteella mitä on antanut itsestään julkisuuteen. Puhuu ''valkoisista heteromiehistä'' ja uhriutumisesta. On hyvin konservatiivinen ihminen. Ja sitten kun miettii plagiointia miten kylmästi on toiminut ja sen jälkeen uhriutunut, niin ei ole vaikea arvata.
Hepposet perusteet sinulla - kuinkas muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keitä he ovat?
Kerron myöhemmin. Olen parhaillaan tekemässä selvitystä tuosta.
Muista sitten kanssa kertoa.
Hassua että Veitolan ohjelmista nousee ikiklassikoiksi ne, joissa Veitola sai henkisesti turpiin. Tämä ja Anu Saagim -jakso.
Voisiko joku kertoa, miten tämä episodi oikeasti meni? Henkilökohtaisesti en pidä kovinkaan ihmeellisenä asiana, että tuollainen alakouluikäinen tyttö tykkää pitkistä hiuksista. Sen ikäiset tuppaavat pitämään monista muistakin "tyttömäisistä" jutuista, jotka kaiketi eivät enää nelikymppisen aikuisen naisen preferensseissä ole kovin korkealla pallilla. Eniten mua kiinnostaa lähinnä se, että miten Laura itse reagoi tähän episodiin? Sanoinko hän lapselle mitään siitä, että toisten ihmisten ulkonäön arvostelu ei ole ihan sopivaa käytöstä tms?
sit maria katto ku halpaa makkaraa ja sano "no voi että" :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet hiukset on hyvä miesten karkotin.
Komean miehen on Maria hiuksillaan silti löytänyt. Tai jollain muulla ominaisuudellaan joka fiksulle miehelle on tärkeämpää.
Komea mies??? Makuja on tosiaan monia...
Minusta hän näyttää lähinnä mieheltä, jolla on korttelin suurimmat peräpukamat ja rautakanki selkärangan tilalla.
Tässä ainoa kuva jonka löysin:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201706162200214217_vd.shtml
- miksi nuuskit peräaukkoa?
- No ku tykkään sen hajusta...
- No mä en...
aikamoista jauhotusta...