Muistatteko vielä, kun Laura Huhtasaaren lapsi laittoi jauhot Maria Veitolan suuhun?
Lapsi: Miksei sulla oo pitkiä hiuksia?
Veitola: Mä tykkään lyhyistä hiuksista.
Lapsi: Mä EN.
Kommentit (74)
"Mä en" taitaa olla plagioitu jostain.
Vierailija kirjoitti:
"Mä en" taitaa olla plagioitu jostain.
Olisko Aleksis Kiveltä?
Matador kirjoitti:
Laura on hyvin pessyt lapsensa aivot.
Ai jos ei tykkää jostain se on aivopesua :D nyt menee jo vähän yli tää homma
Tuossa juuri näkee kuinka Huhtasaari on tekopyhä. Viimeksi eilen jeesusteli, että perussuomalaiset ovat aidosti suvaitsevasia. Totuus lapsen suusta.
Vierailija kirjoitti:
Matador kirjoitti:
Populistina Laura on opettanut lapselleen, että muut naiset ovat ilkeitä ja rumia, mutta äiti on kaunis ja viisas.
Lyhyet hiukset on hyvä miesten karkotin.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän siitä tytöstä tuu vielä teininä kapinallinen siiliksi vedetty feministilesbo.
Heh, se olisi hauskaa. Toivottavasti lähtisi vielä vihreiden tai vasemmistoliiton ehdokkaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa juuri näkee kuinka Huhtasaari on tekopyhä. Viimeksi eilen jeesusteli, että perussuomalaiset ovat aidosti suvaitsevasia. Totuus lapsen suusta.
Taidat kuule itse ola tekopyhä - vai missä vaiheessa Lauran tytär on ilmoittanut olevansa perussuomalainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat kuule itse ola tekopyhä - vai missä vaiheessa Lauran tytär on ilmoittanut olevansa perussuomalainen?
Siis olla.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet hiukset on hyvä miesten karkotin.
Komean miehen on Maria hiuksillaan silti löytänyt. Tai jollain muulla ominaisuudellaan joka fiksulle miehelle on tärkeämpää.
Lapsi on suvaitsematon ja huonotapainen, missä ne jauhot meni suuhun?
Miettikääpä vaikka joskus 70-luvulla, jos olisi lapsena kommentoinut jonkun aikuisen ulkonäköä halveksuvasti niin mitä siitä olisi seurannut?
Monella valkoisella suomalaisella heteromiehellä on lyhyet hiukset, miksi neiti Huhtasaari vihaa valkoisia suomalaisia heteromiehiä?
Ja Laura sanoi, että asia keskustellaan nyt sitten. Ja kertoi lapselle, että osalle käy paremmin lyhyt ja Marialle käy kauniisti tms. Ei tosiaan kannustanut lasta hommassa.
Niin ja Huhtasaaren hiuksissahan ei ole mitään aitoa. Joku voisi servata hänet kehumalla pidennyksiään.
Matador kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matador kirjoitti:
Populistina Laura on opettanut lapselleen, että muut naiset ovat ilkeitä ja rumia, mutta äiti on kaunis ja viisas.
Ei Lauran tarvitse noita opettaa lapselleen, näkeehän tyttö itsekin, kuka on mitäkin.
Lapsilta ei jää mitään huomaamatta ja he huomaavat heti teennäisyyden.
Onpa huonoa käytöstä lapselta. Varmaan vanhemmat kasvattaneet jälkikäteen paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Monella valkoisella suomalaisella heteromiehellä on lyhyet hiukset, miksi neiti Huhtasaari vihaa valkoisia suomalaisia heteromiehiä?
Järjetön kommentti - kysehän oli naisista eikä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Onpa huonoa käytöstä lapselta. Varmaan vanhemmat kasvattaneet jälkikäteen paremmin.
Siis onko oman mielipiteen sanominen nyt huonoa käytöstä?
ebin servu 5/5