Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voihan kielitaidottomat vanhukset :D Isäni tuli eilen käymään päällä musta hihaton paita, jossa sateenkaarenvärisin kirjaimin teksti

Vierailija
04.09.2018 |

Eguality (suomeksi tasa-arvo), taitaa olla sitä Henkkamaukan keväistä pride-mallistoa.
isä on 72 v eikä osaa englantia sanaakaan saati, että ymmärtäisi sateenkaaren merkityksen . Ostaa paljon vaatteita kirppikseltä ja sieltä tuokin todennäköisesti on . No, ehkä ihmiset ajattelevat isäni olevan hyvin suvaitsevainen :)

Kommentit (271)

Vierailija
81/271 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies ostaa paitoja lukematta tai ymmärtämättä, mitä niissä lukee. Mm. Jack&jonesin "I woke up like this"-paita löytyy. Onneksi ei ton pahempia...

Vierailija
82/271 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äiti osti mulle kirpparilta hupparin, jossa luki pussy. Olin ala-asteikäinen ja jokin vaisto käski tarkistaa sanakirjasta merkityksen. En sitten pitänyt paitaa paria kertaa enempää ja äiti tietenkin suuttui, kun olin kiittämätön paskapentu, joka ei osaa arvostaa edes saamiaan lahjoja :D

Et sitten viitsinyt kertoa syytä äidillesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/271 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netissä kiersi kuva jonkun isovanhemmista, mummu oli kova käsityöihminen ja molemmilla oli päällään mustat paidat, joissa luki Slipknot, kun luulivat että se oli joku käsityötä mainostava pusero. :)

Mä toki ymmärrän ettei mainostanut käsitöitä mutta kertokaa nyt jo te 64 peukuttajaa miksi tuo kuva ’kiersi netissä’ - tarkoittaako tuo jotain muuta kuin vetosolmua? Siis tavallaan onko siinä mitään sen pöyristyttävämpää kuin josnsiinä paidassa olisi vaikka lukenut ”Superdry” (siis sen tuotemerkki - olis muuten itse asiassa ihan hassu jonkun pystyyn kuivuneen mummelin päällä 😂)

Oisko se tämä se hauska yhteys. Vai olisko nuo olleet salaa faneja kuitenkin.

Ok, thanks.

Tuskin oli faneja, jos ei sitten ollut poikien isovanhempia tai jotain ?

No aina sitä sivistyy kun lukee av-palstaa :)

Vierailija
84/271 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen somerahvaalle kymmensormijärjestelmää ja kunnon näppäimistöä. Sormet tietävät paikkansa ja tehtävänsä. G on vasemman käden etusormella, q vasemman käden pikkusormella painettava merkki. Jos erottaa etusormensa pikkusormestaan, osaa kirjoittaa vaikka itse mirri naamalla. Tosin siinä voivat muut seikat haitata keskittymistä.

Mä ainakin tekisin muuta, jos mulla olis mirri naamalla.....

Vierailija
85/271 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mies ostaa paitoja lukematta tai ymmärtämättä, mitä niissä lukee. Mm. Jack&jonesin "I woke up like this"-paita löytyy. Onneksi ei ton pahempia...

En minäkään miehenä lue ikinä mitä noissa j&j-tyyppisissä paidoissa lukee vaan ostan jos pidän siitä ja hinta on mielestäni sopiva. Eri juttu on sitten torien huumoripaidat 'Nälkä lähtee syömällä, vaimo lähtee juomalla' ja 'Arbeit macht frei', jotka ostetaan nimenomaan tekstin vuoksi ja jotka ovat hieman eri tyyppisiä

Vierailija
86/271 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun lentokentällä jonotin tiskille jättämään laukkuja, huomasin että edellä olevalla vanhalla pariskunnalla oli laitettu matkalaukkuun isoilla tarroilla kirjaimet "RAPE". Olivat jotain eläkeläisiä, vaimo siinä jonossa sätti kovaan ääneen Raimoa jostain, mutta eivätpä varmaan tienneet mitä tuo Raimon lempinimi jossain muualla merkitsee. 

Vierailija
87/271 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse näin kerran herttaisen oloisen vanhan (ehkä noin 80-vuotiaan) papparaisen kaupassa ja tällä oli päällään musta t-paita, jonka etumuksessa luki melko isolla tekstillä Serial killer

:D

Ehkä vähän aiheen vierestä, mutta minun naapurissani asuu vanha mukava pappa josta kaikki tuntuvat tykkäävän eikä päällepäin uskoisi että pappa on nuorena tappanut kaksi miestä.

Vierailija
88/271 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitåsi yksislitteisesti kieltää tollaiset paidat, koska voi syhtyä tämmöisiä ikäviä. Tämäkin postaus poistetaan koska meillä ei ole sanavapautta. enään.

Vierailija
89/271 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luen paitojen tekstejä jos vaan ehdin. Viimeksi nauratti kun vatsakkaan miehen päällä oli paita jossa luki: Entinen pyykkilauta, nykyinen pesupallo.

Nuoret taas luulee ettei vanhemmat tajua. Ehkä pistetään paita just siksi päälle. Voisin oikein hyvin pistää sateenkaaripaidan päälle - no problem. Sulo Vilen pipo mulla jo on. Voin pitää sitä kesät talvet jos huvittaa. Ei tarvi välittää mikä joku muu ajattelee. Nykyiset 72-vuotiaat on eläneet 60-luvulla nuoruutensa ja mikä ettei edelleen kuuntele vaikka Rollareita, monet käy bändien keikoilla ympäri palloa.

Vierailija
90/271 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse näin kerran herttaisen oloisen vanhan (ehkä noin 80-vuotiaan) papparaisen kaupassa ja tällä oli päällään musta t-paita, jonka etumuksessa luki melko isolla tekstillä Serial killer

Mistäs tiedä, vaikka olisi ollut maailmansodassa konekivääriampujana.

Toisaalta, mitä väliä, jos on kiva paita muuten.

Tai sitten ihan oikeasti kielitaitoinen. On nuo vanhuksetkin olleet joskus nuoria ja olleet vaikka kuinka velmuja.

Vierailija
91/271 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään miehenä lue ikinä mitä noissa j&j-tyyppisissä paidoissa lukee vaan ostan jos pidän siitä ja hinta on mielestäni sopiva. Eri juttu on sitten torien huumoripaidat 'Nälkä lähtee syömällä, vaimo lähtee juomalla' ja 'Arbeit macht frei', jotka ostetaan nimenomaan tekstin vuoksi ja jotka ovat hieman eri tyyppisiä

Siis onko Arbeit macht frei -tekstillä varustettu vaate mielestäsi huumoripaita? Okei...

Vierailija
92/271 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luen paitojen tekstejä jos vaan ehdin. Viimeksi nauratti kun vatsakkaan miehen päällä oli paita jossa luki: Entinen pyykkilauta, nykyinen pesupallo.

.

Tuurissa oli myynnissä t-paitoja, joissa oli windowsin latauspalkki puolimatkassaja teksti "vauvaa ladataan". tuollainen sopii  paremmin meille kaljamahaäijille

Vierailija
93/271 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En teidän vanhemmista tiedä, mutta omani on sen verran iäkkäitä että opiskelivat saksaa englannin sijaan. Onko tuo sitten naurettavaa jos ei osaisi kieltä jota ei ole opiskellut... kun Ap-trolli ei edes kirjoita oikein kieltä, jota todennäköisesti kuitenkin on opiskellut.

Vierailija
94/271 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, suvaitsevainen paappa tai hyvä paita, ihan sama.

Vierailija
95/271 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kassalle tuli vanha, varmaan liki 90vuotias mummeli, t-paidassa haalistunut teksti "sex pistols".

Musta se oli hauskan näköistä ;)

Mietipä milloin Sex Pistols on perustettu ja minkä ikäinen mummeli on ollut silloin? Jos paita aito ja alkuperäinen ja mummelin oma? Kyllä monet yli nelikymppiset pitivät punkista.

Mä oon 41 ja kuuntelin teininä esim. Nirvanaa joka oli silloin kova juttu. Menee edelleen, kuten punk. Sex Pistols oli omien vanhempieni nuoruuden aikaan pinnalla ja kuuntelin myös heitä. Lisäksi sitten tullut mm. suomirap-nimiä, kuten Dj Ibusal (Gasellien tuotanto myös). Hupaisa luulo, että jossain iässä sitä vain alkaisi kuunnella jotain, en edes tiedä mitä. Mikä se kuvitelma sitten on yli 40-vuotiaista

Tarkoitettiin kaiketi, että tuo mummo oli nelikymppisenä saattanut kuunnella Sex Pistolsia...

Vierailija
96/271 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs tiedä, vaikka olisi ollut maailmansodassa konekivääriampujana.

Toisaalta, mitä väliä, jos on kiva paita muuten.

Tai sitten ihan oikeasti kielitaitoinen. On nuo vanhuksetkin olleet joskus nuoria ja olleet vaikka kuinka velmuja.

Miten niin olleet velmuja? Saattavat hyvin olla sitä vieläkin.

Vierailija
97/271 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret taas luulee ettei vanhemmat tajua. Ehkä pistetään paita just siksi päälle. Voisin oikein hyvin pistää sateenkaaripaidan päälle - no problem. Sulo Vilen pipo mulla jo on. Voin pitää sitä kesät talvet jos huvittaa. Ei tarvi välittää mikä joku muu ajattelee. Nykyiset 72-vuotiaat on eläneet 60-luvulla nuoruutensa ja mikä ettei edelleen kuuntele vaikka Rollareita, monet käy bändien keikoilla ympäri palloa.

Minulla on ollut yliopistossa opettaja, paksu mies, joka piti Elovenan mainos-T-paitaa, jossa luki ” Totuus löytyy kaurapuurosta”

Vierailija
98/271 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yksi sarjatappajahan käytti paitaa, johon oli kirjoitettu, että "Humanity is overrated". Tuollaista en todellakaan halua nähdä kenenkään päällä, vaikka tavallaan se kai oli alkuaan paitaa painettaessa tarkoitettu vitsiksi. "Bitch" tai "Rich bitch" ei paljon hetkauta.   

Vierailija
99/271 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi porukka jaksaa vielä kirjoitella noista hauskoista ikäihmisten tekstipaidoista, vaikka mainion ketjun yrittävät pilata turhantärkeät, pilkunviilaaja jankkaajat.

Vierailija
100/271 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi on rocksukupolvea, ehkä jopa vanha hippi, eiköhän hän ymmärrä suvaistsevaisuuden päälle enemmän kuin sinä.