Nelikymppisen miehen seksuaalinen kyvyttömyys? Auttaakohan tässä mikään? :(
Mikä avuksi tässä tilanteessa?
Nelikymppinen mieheni on seksuaalisesti ns. kyvytön ja osaamaton, ollut sitä aina.
Kyse on siis sekä pidätyskyvyttömyydestä (laukeaa muutamissa sekunneissa ennen kuin yhdyntä edes onnistuu), taidottomuudesta (ei osaa seksuaalisesti oikeastaan mitään) ja lisäksi kuviossa on mukana myös satunnaisia erektio-ongelmia ja silloin tällöin hän käyttääkin sildenafiilia.
Emme ole olleet (pääosin juuri näistä syistä johtuen) koskaan mitenkään yhdyntäkeskeisiä, mutta nyt kun perheen perustaminen on toiveissa, on tästä pidätyskyvyttömyydestä tullut suuri ongelma. Yhdyntä ei onnistu, mies laukeaa kahdessa sekunnissa, ennen kuin siis on päässyt edes sisälle.
Minä en saa näistä hetkistä mitään positiivista irti. Kaikki on suurta pettymystä. En ole seksuaalisesti nauttinut hänen seurassaan oikeastaan koskaan.
Mikä avuksi? Olen yrittänyt kannustaa miestä edes treenaamaan pidätyskykyään, harjoittelemaan itsehillintää. Hänellä on tätä samaa pidätyskyvyttömyyttä myös virtsaamisen liittyen, ollut jo lapsuudesta asti. Hän ei ikään kuin kykene hillitsemään tai hallitsemaan kehonsa tuntemuksia vaan antaa aina ”periksi” kun pienikin tarve tulee.
Olen tosi ahdistunut ja pettynyt, onkohan ero ja uusi parisuhde ainoa vaihtoehto jos haluan vielä lisääntyä tässä elämässä? :(
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Muumimuki-menetelmä käyttöön, jos ei muu auta.
kerro millainen? istutaano siihen?
Korkea aika ottaa härkää sarvesta kiinni! Eli ukko urologin pakeille, rohkeasti vaan esille asia, joka vaivaa. Monella miehellä on sama ongelma, että laukeaa liian aikaisin. Minä kärsin myös siitä, mutta en enää. Sain urologilta reseptit kahteen lääkkeeseen. Toinen on Priligy, joka on nimenomaan täsmälääke ennenaikaiseen laukeamiseen. Toimii ihan hyvin, mutta maksaa kympin kappale. Toinen lääke on Tramal 50 mg, maksaa alle 20 senttiä kappale KELA-korvattuna, koska on kipulääke. Ja on kaiken lisäksi tehokkaampi kuin Priligy, ainakin minulla. Mars mars tohtorin pakeille, ei ole mitään hävittävää. Eikä hävettävää.
Meillä on ongelmana ennenaikainen laukeaminen ja seuraavan erektion tulemattomuus. Eli mies ei saa erektiota tai kunnollista erektiota enää ensimmäisen kerran jälkeen tai jos saa, se on sellainen puolipehmeä lerppu. Varmaan erektiolääkitys voisi tuoda apua.