Heh, mikä vitsi poliisien rehellisyydestä; ja luottaako joku vielä poliisiin?
Tapaus Aarnio jne.
Minulla on tipahtaneet laput silmiltäni jo aikapäiviä sitten mitä tulenee suomalaisen poliisin rehellisyyteen.
Ihminen se on poliisikin "tarpeineen". :D
Privatelämässäni olen nähnyt senkin ihmeen kuinka eräs poliisisetä otti selville matkapaikkani osoitteeni, ja tuli käymään yks kaks kylässä, jossa itse olin kylässä.
Kyseessä oli edellisen illan ravintolatuttavuus, ja mies oli kaiken lisäksi kahden lapsen isä ja parisuhteessa, noh, eipä kovin luotettavalta vaikuttanut silloista vaimoaan kohtaan.
Arvanette kyllä, ettei poliisisedällä ollut mielessä pelkkä kuuma kahvi!
No, hän älysi kyllä lähteä, kun hoksasi, ettei saakaan sitä minulta, mitä hän oli tullut hakemaan.
Kommentit (3)
Mukavaa, että joku komppasi samaa juttua, jonka kirjoitin tuonne Kotkalaiskoulun kiusaamisjutun yhteyteenkin, jossa parjattiin poliiseja:) Siellä kylläkin sain alanuolen, kun kerroin saman jutun, ja en vaan käsitä, että miksi?
Mielestäni halusin vaan tuoda esiin sen tosiasian, että poliisikin on vain ihminen, inhimmillinen olento, ja ammatti sattuu nyt vain olemaan lainvartijan tehtävä meidän ihmisten keskuudessamme. Samankaltaisia probleemia on poliisilla pohdittavana kuin meillä kaikilla muillakin elämässään.
Suomessa poliisi on lain yläpuolella, tekee melkein mitä tahansa.
Verrattavissa rikollisjärjestöön.
Osasit nimetä kaksi poliisia = kaikki poliisit on sikoja