Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppisen miehen seksuaalinen kyvyttömyys? Auttaakohan tässä mikään? :(

Vierailija
04.09.2018 |

Mikä avuksi tässä tilanteessa?

Nelikymppinen mieheni on seksuaalisesti ns. kyvytön ja osaamaton, ollut sitä aina.

Kyse on siis sekä pidätyskyvyttömyydestä (laukeaa muutamissa sekunneissa ennen kuin yhdyntä edes onnistuu), taidottomuudesta (ei osaa seksuaalisesti oikeastaan mitään) ja lisäksi kuviossa on mukana myös satunnaisia erektio-ongelmia ja silloin tällöin hän käyttääkin sildenafiilia.

Emme ole olleet (pääosin juuri näistä syistä johtuen) koskaan mitenkään yhdyntäkeskeisiä, mutta nyt kun perheen perustaminen on toiveissa, on tästä pidätyskyvyttömyydestä tullut suuri ongelma. Yhdyntä ei onnistu, mies laukeaa kahdessa sekunnissa, ennen kuin siis on päässyt edes sisälle.
Minä en saa näistä hetkistä mitään positiivista irti. Kaikki on suurta pettymystä. En ole seksuaalisesti nauttinut hänen seurassaan oikeastaan koskaan.

Mikä avuksi? Olen yrittänyt kannustaa miestä edes treenaamaan pidätyskykyään, harjoittelemaan itsehillintää. Hänellä on tätä samaa pidätyskyvyttömyyttä myös virtsaamisen liittyen, ollut jo lapsuudesta asti. Hän ei ikään kuin kykene hillitsemään tai hallitsemaan kehonsa tuntemuksia vaan antaa aina ”periksi” kun pienikin tarve tulee.

Olen tosi ahdistunut ja pettynyt, onkohan ero ja uusi parisuhde ainoa vaihtoehto jos haluan vielä lisääntyä tässä elämässä? :(

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös tekniikoita, jolloin seisokki ei lakkaa, mutta kun et osaa, niin et osaa.

Zinkkumies

Vierailija
22/43 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, en tuhlaisi aikaani moisen miehen kanssa. Kenenkään ennenaikainen laukeaminen (pidätyskyvyttömyys liittyy virtsan ja ulosteen pidättämiseen, ei ejakulaation) ei ole onneksi haitannut, koska on ryhdytty toimeen paremmalla menestyksellä hetken päästä uudestaan. Ei siis ole varsinaista kokemusta tuosta, ettei mies toistuvasti ehdi kunnolla sisään.

Minulle seksi on niin tärkeää, että vaihtaisin miestä mieluummin kuin ryhtyisin tuollaista ilmeisen halutontakin miestä terapoimaan.

Hoitoa on kyllä olemassa, mutta miehen pitäisi itse haluta sitä. pakottaa ei voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen mieheni on seksuaalisesti ns. kyvytön ja osaamaton, ollut sitä aina.

Kyse on siis sekä pidätyskyvyttömyydestä (laukeaa muutamissa sekunneissa ennen kuin yhdyntä edes onnistuu), taidottomuudesta (ei osaa seksuaalisesti oikeastaan mitään) ja lisäksi kuviossa on mukana myös satunnaisia erektio-ongelmia ja silloin tällöin hän käyttääkin sildenafiilia.

Emme ole olleet (pääosin juuri näistä syistä johtuen) koskaan mitenkään yhdyntäkeskeisiä, mutta nyt kun perheen perustaminen on toiveissa, on tästä pidätyskyvyttömyydestä tullut suuri ongelma. Yhdyntä ei onnistu, mies laukeaa kahdessa sekunnissa, ennen kuin siis on päässyt edes sisälle.

Minä en saa näistä hetkistä mitään positiivista irti. Kaikki on suurta pettymystä. En ole seksuaalisesti nauttinut hänen seurassaan oikeastaan koskaan.

Mikä avuksi? Olen yrittänyt kannustaa miestä edes treenaamaan pidätyskykyään, harjoittelemaan itsehillintää. Hänellä on tätä samaa pidätyskyvyttömyyttä myös virtsaamisen liittyen, ollut jo lapsuudesta asti. Hän ei ikään kuin kykene hillitsemään tai hallitsemaan kehonsa tuntemuksia vaan antaa aina ”periksi” kun pienikin tarve tulee.

Olen tosi ahdistunut ja pettynyt, onkohan ero ja uusi parisuhde ainoa vaihtoehto jos haluan vielä lisääntyä tässä elämässä? :(

Olen sanonut tämän ennenkin ja sanon taas. Tie kestäväksi rakastajaksi on SSRI-lääkitys. Sitä kun miehesi muutaman viikon nappailee, niin ei tule edes tunnissa sen jälkeen kuti.

Vierailija
24/43 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö lainkaan pidättelee, siis kuseeko  tai paskantaako esim. housuun??????????????????jos ei ole huussia just lähettyvillä.

Vierailija
25/43 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kuules minulla auttaa aika hyvin tuo neilikka jauhe. Tilasin iherbistä https://fi.iherb.com/pr/Simply-Organic-Ground-Cloves-2-82-oz-80-g/31369

Välillä tuntuu että ei laukee ollenkaan tai joutuu tekemään töitä ihan kunnolla 😃

Vierailija
26/43 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja seksuaalisuus on tärkeä osa parisuhdetta. Jos seksin kanssa on pari päivää väliä, huomaan tulevani levottomaksi. Miehelle riittää pari kertaa viikossa. Eipä mene tasaisesti nämäkään asiat. Hemmottelen sitten omakätisesti siinä välillä.

Lue vaan lisää reginaa ja katso sinkkuelämää sarjaa. Seksuaalista naista ei ole olemassakaan IRL.

Vierailija
27/43 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole normaalia, ymmärrät varmasti sen itsekin. Toivottavasti miehessä on edes jotakin hyviä ominaisuuksia, muuten olet saanut ristiksesi aikamoisen pommin.

Mulle ainakin seksuaalisuus on niin tärkeää, että ero olisi ainoa vaihtoehto. En voisi koskaan tyytyä tuollaisen parisuhteeseen.

On hyviä ominaisuuksia. Tommi on hyvä imuroimaan.

Vierailija
28/43 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liukuvoide ja kenkälusikka. Pitäisi ehtiä sisään.

xDDDDDDDD

Vierailija
29/43 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku lääkitys? Mielenterveyslääkkeet valitettavasti vievät pitemmänpäälle kyvyn ja halun.

Vierailija
30/43 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko joku lääkitys? Mielenterveyslääkkeet valitettavasti vievät pitemmänpäälle kyvyn ja halun.

No eipähän ainakaan ole ns. nopea mies sen jälkeen. :)

Vierailija
31/43 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kannattaisi ru-nkata se eka laaki suosiolla ulos, odottaa 10 min ja sitten vasta aloittaa varsinaiset petipuuhat?

Vierailija
32/43 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

sepram kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sanonut tämän ennenkin ja sanon taas. Tie kestäväksi rakastajaksi on SSRI-lääkitys. Sitä kun miehesi muutaman viikon nappailee, niin ei tule edes tunnissa sen jälkeen kuti.

Ja samalla saa SSRI-lääkityksen muut "edut" kuten ilon tunteen menettämisen.

Sitten on kiva painella kestävänä zombiena, kun mikään elämässä ei tunnu miltään.

Vierailija
33/43 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kannattaisi ru-nkata se eka laaki suosiolla ulos, odottaa 10 min ja sitten vasta aloittaa varsinaiset petipuuhat?

Aivan. Käy vaan pesemässä lerssin siinä välissä ja taas on the road.

Vierailija
34/43 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätyskyvyttömyys on sen verran hankala vaiva, että luulisi jo senkin takia hakeutuneen lääkäriin? Miten voi käydä töissäkään, jos virtsa ja uloste karkailee. Ehdottomasti lääkäriin.

Ihmetyttää kyllä voiko tämä olla tosijuttu, siis naisen kannalta. Oletko täysin kokematon ollut vai miten olet tällaisen miehen valinnut kumppaniksi? Kyseessä kuitenkin keski-ikäinen mies, joka olisi voinut hoitaa ongelmaa, mutta ei ole sitä tehnyt. 

Vierailija
35/43 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätyskyky ja sen puute ilmeisesti liittyy tosiaan enemmän virta ja uloste-ongelmiin. Eli ehkä vikaa lantiopohjassa päämörköjen lisäksi?

Sinuna hommaisin puhtaan ja steriilin astian, johon ensimmäinen lasti lasketaan ja josta se sitten kerätään ruiskutettavaksi.

Vierailija
36/43 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sepram kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja samalla saa SSRI-lääkityksen muut "edut" kuten ilon tunteen menettämisen.

Sitten on kiva painella kestävänä zombiena, kun mikään elämässä ei tunnu miltään.

Noinhan se menee, mutta win to win periaatteella. Paneminen käy tosiaan jo työstä sitten.

Vierailija
37/43 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidätyskyvyttömyys on sen verran hankala vaiva, että luulisi jo senkin takia hakeutuneen lääkäriin? Miten voi käydä töissäkään, jos virtsa ja uloste karkailee. Ehdottomasti lääkäriin.

Ihmetyttää kyllä voiko tämä olla tosijuttu, siis naisen kannalta. Oletko täysin kokematon ollut vai miten olet tällaisen miehen valinnut kumppaniksi? Kyseessä kuitenkin keski-ikäinen mies, joka olisi voinut hoitaa ongelmaa, mutta ei ole sitä tehnyt. 

Mutta sitähän varten on  housut johon paskata pahan päivän tullen.

Vierailija
38/43 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä joo normaalisti, mutta tekstin mukaanhan nyt tavoitellaan raskautta jolloin jokainen satsi olisi tärkeää saada onnistumisen kannalta sisään. Erityisesti se ensimmäinen.

Vierailija
39/43 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut kaikkia viestejä.  

Jos saa erektion sen ensimmäisen laukeamisen jälkeen, niin kokeilkaa toista kertaa.  Jos edelleen laukeaa, niin kokeilkaa kolmatta kertaa.   Luulisin, että pysyy jäykkäna lopulta kauemmin.

Minäkin nuoruudessani sain orgasmin suhteellisen nopeasti.  Nyt vanhempana voin naida hyvinkin pitkään ennen orgasmia.

Harrastakaa seksiä niin usein kuin miehesi pystyy, niin luulisi tuon nopean laukeamisen siirtyvän myöhäisemmäksi.

Vierailija
40/43 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset saa kyllä kuulla lähinnä eikö muuta mielessä kommenteja tuossa iässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan