Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kissani sairas?

Vierailija
03.09.2018 |

Se oksentelee, sillä on aina valtavat pupillit eikä ne mee viiruiksi muutakun jos aurinko paistaa silmiin, se vaatii todella paljon multa huomiota ja maukuu. Oon tosi huolissani, koska mulla ei ole rahaa eläinlääkäritutkimuksiin ne maksaa aivan hirveesti ja tällä hetkellä elän tuilla. Onko eutanasia ainut vaihtoehto? Siihen mulla on varaa. Tulisi halvemmaksi kun nää kaikki tutkimukset ja mahdolliset lääkkeet. Kissa on selkeästi kivuissa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö lainata rahaa keneltäkään? Kissa on nyt saatava eläinlääkäriin.

Vierailija
2/7 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetuta se kissa äläkä enää koskaan ikinä milloinkaan ota mitään eläintä kun et osaa sellaisesta vastuullisesti huolehtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti oot provo? Jos et olekaan, niin lääkäriin se kissa on saatava ja äkkiä!

Vierailija
4/7 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vetäny sun amfetamiinit. Vie se huumeyksikköön ennenkun tulee riippuvuus.

Vierailija
5/7 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oksentelee, sillä on aina valtavat pupillit eikä ne mee viiruiksi muutakun jos aurinko paistaa silmiin, se vaatii todella paljon multa huomiota ja maukuu. Oon tosi huolissani, koska mulla ei ole rahaa eläinlääkäritutkimuksiin ne maksaa aivan hirveesti ja tällä hetkellä elän tuilla. Onko eutanasia ainut vaihtoehto? Siihen mulla on varaa. Tulisi halvemmaksi kun nää kaikki tutkimukset ja mahdolliset lääkkeet. Kissa on selkeästi kivuissa.

Siis sää viet sen eläimen lääkäriin nyt HETI!!!! ja vasta sitten mietit sitä sun rahatilannetta. Voit lyödä faktat pöytään siellä eläinlääkärissä, että sulla ei ole rahaa, mutta sinne lekurille sä nyt menet sen kissan kanssa ASAP.

Vierailija
6/7 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitat saman tien eläinlääkäriin ja viet kissan sinne. Älä lopeta kissaa. En yleensä suosittele pikavippejä, mutta tässä tapauksessa ota sellainen. Jatkossa pidät aina säästössä rahaa hätätilanteita varten, koska lemmikin ottaessasi sitouduit vastuulliseen eläintenpitoon. Onko sinulla rahaa kissan ruokaan ja muihin menoihin?

Vierailija
7/7 |
03.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitat saman tien eläinlääkäriin ja viet kissan sinne. Älä lopeta kissaa. En yleensä suosittele pikavippejä, mutta tässä tapauksessa ota sellainen. Jatkossa pidät aina säästössä rahaa hätätilanteita varten, koska lemmikin ottaessasi sitouduit vastuulliseen eläintenpitoon. Onko sinulla rahaa kissan ruokaan ja muihin menoihin?

Voihan kissalla olla sairaus, johon lopetus on järkevin ratkaisu. Mutta sinne lääkäriin sen viet keinolla millä hyvänsä, ap!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan