Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Odottamattomin/kammottavin/yllättävin/kummallisin ikinä saamasi lahja?

Vierailija
06.12.2007 |

Kommentit (104)

Vierailija
61/104 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englanninkielinen historiankirja, jostain tietysti historian tapahtumasta. En muista mistä, koska en ole sanaakaan sitä kirjaa lukenut. Olin sillon yläasteella.

Ylipäätänsä kaikki kirjat mitä olen saanut, koska en lue kirjoja. Sama henkilö ostelee kirjoja aina, vaikka olen yrittänyt hienovaraisesti sanoa, etten lue kirjoja.

Kaikki nimimukit. Astiakaappi on niitä täynnä.

Kamalin on kuitenkin ollut eräs pieni farkkulaukku, jossa oli glitteriä. Ehkä jollekkin päiväkoti-ikäiselle tytökke se menis, mutta ei aikuiselle ihmiselle. Sain enon perheeltä.

Vierailija
62/104 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä teiltä, jotka olette saaneet vessapaperirullia lahjaksi, ovatko ne olleet paketoituja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/104 |
17.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimassaoloaika taisi olla puolisen vuotta. Heillä ei ollut lapsia eikä ollut suunnitelmissakaan hankkia lähiaikoina. Ei muuten ole vieläkään ja tästä on jo aikaa.

Vierailija
64/104 |
19.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime jouluna (nyt ex-mies) kaulakorun.. Sitten kun otin sen pois paketista niin ihmettelin kun oli niin lyhyt... se oli lasten koru. Siinä oli nalle koristeena. Käytän sitä rannekoruna joskus

Vierailija
65/104 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyykö lisää?

Vierailija
66/104 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi,helv....jäi käyttämättä!!

Vierailija
67/104 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sellaisen karhean hankausliinan. Oli vain yksi kappale, kaunis joulunpunainen. Tuo on ollut kyllä hämmästyttävin.

Vierailija
68/104 |
13.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein ymmärrä mitä tekoa sillä on. Ei sitä ainakaan esille voi meillä laittaa esim. vessaan, koska siellä on aina kolme samanväristä pyyhettä.

Anopilta sain sähkövatkaimen, Ihan kiva muuten, mutta jotenkin aina mietityttää kun mies saa itselleen vaatteita ym. henk. koht. mutta minä saan jotain kotitalousjuttuja.

Oikeasti en ole lahjojen perään ollenkaan. Ei edes mieheni kanssa ostella toisillemme ollenkaan. Kunpa kehtais vaan sano sukulaisillekin ettei tarvi miettiä päätänsä puhki että kattila vai paistinpannu, vai ehkä patalappu tänä vuonna.

Vierailija
69/104 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonka kanssa olin soitellut ja tavannut 2 kertaa sain joululahjaksi(en todellakaan odottanut että 2 tapaamisen jälkeen jaellaan joululahjoja vaikka joulu lähestyikin) vaaleanpunaisen dildon! Ja vielä vannotti että saa avata vasta jouluna. Jos olisin vanhempieni luona jouluna avannut paketin niin olisin hävenyt silmät päästäni..! Onneksi tajusin avata jo aiemmin. Mies vielä soitteli jälkeenpäin ja kyseli onko lahja ollut toimiva :O

Vierailija
70/104 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden xs koko kulhon ja sen sisällä twix patukka. :) tämä hyviltä kavereilta, ei lahjassa mitään vikaa, mut siis olihan se aika erikoinen valionta ostaa hääparille yks kulho ja yks twix.. en oo kehdannu kysyy oliko se joku vitsi...

Vierailija
71/104 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai aikuisten sotaevakko-aiheinen kirja 6-vuotis lahjaksi kummitädiltä.

Vierailija
72/104 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomen jääkiekkomaajoukkueen kultamitalin juhlistus T-paidan.

Kertaakaan en ole käyttänyt.. Taisi mennä kirpparille.

Aika järkky. Taisi olla vielä kokoa L. Itse olen s-kokoa... :)

Vierailija
73/104 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä Twix-patukassa kaks osaa jaettavaksi ;)

Oma " kummallisuus" on triplapakkaus Sloggin Maxi-mallisia (sentään) valkoisia alkkareita appiukolta.

(on itseasiassa ollut käytössä synnytyksen jälkeen, jotta on vaipat pysyneet kunnolla paikoillaan :D)

Vierailija
74/104 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etäinen ja kylmä ihminen, samaa sukupuolta.

Joo, en ole enää töissä siellä...

Vierailija
75/104 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt mitään oranssia tai keltaista, ja punaistakin vai tehostevärinä.

Vierailija
76/104 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja antoi seuraavana jouluna samanlaiset KOLME numeroa liian suuret! Tiuskaisi vielä että jos ei nyt ole sopivat niin hän ei kyllä enää vaihda.

Olen 20 cm anoppia lyhyempi, joten vaikea kuvitella hänen erehtyneen niin totaalisen väärään suuntaan minun jalankoossa. Etenkin kun hänellä on jatkuva tarve huomautella, että olen liian pieni.

Vierailija
77/104 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ei ollut lapseni isä kuitenkaan. Hän jopa soitti aamulla ja onnitteli. Vielä nykyäänkin soittaa aamulla, muttei sentään lahjoja tuo (en tiedä onko puhuneet jotain mieheni kanssa).

Vierailija
78/104 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus on varmaan ollut kaunis ja ihana, mutta sellaiset ovat suorastaan helvetilliset käytössä...

Vierailija
79/104 |
06.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sit mun mummolta saa kaikkea outoa. Mun veli sai jotai 7-veenä jatkojohdon. :D

Ja kaverit tilas mulle cosmopolitanin vuodeks viime jouluna. sehän on kamalan kalliskin. mä en oo ihan varma, oliko se vitsi. menee aina suoraan jätepaperiin. luulis niitten tuntevan mut, et en lue tollasta

Vierailija
80/104 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Mun kaveri sai joka joulu pikkuveljeltään joululahjaksi tampooneita vaikkei edes käyttänyt niitä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan