Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Odottamattomin/kammottavin/yllättävin/kummallisin ikinä saamasi lahja?

Vierailija
06.12.2007 |

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.12.2007 klo 19:25"]

[/quote] Täähän on aivan loistava lahja.

Vierailija
42/104 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten deodoranttia.

Anopin tuttavan n. 70v mummelin vaatteita, kun sekin oli isokokoinen ihminen. Niin oma tyylini on aika "rock" vaikka olenkin plus kokoinen joten mummon hameet ja jakkutakit ei oikein iske.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mieheltäni 1990 joululahjaksi wc:hen poljinroskiksen. Oikein kukkakuviollisen! 2011 sain joululahjaksi Kalevalan lumikukka korvakorut. Nätit oli, mutta olisi voinut muistaa, että oli ostanut sellaiset jo 2009 jouluna minulle.

Kyllä näitä näihin vuosiin mahtuu, eikä hän edelleenkään ole mikään virtuoosi lahjan ostaja. Usein huomaa, ettei ole mitään ajatusta minua kohtaan kun ostaa lahjan. Napakymppejäkin tosin on tullut!

Vierailija
44/104 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2007 klo 21:17"]

vuosi tulee anopilta mitä kamalampia vaaleanpunaisia patalappuja, saviesineitä (yleensä enkeleitä) jne. Ja mies saa joka vuosi kamalampia suoria housuja vaikka hän on aivan itse kieltänyt äitiään ostamasta housuja

[/quote]

Ei se koira ole mikään jätemylly, johon vanhentuneet ruoka-aineet voi dumpata. Nekin voivat saada ruokamyrkytyksen.

Vierailija
45/104 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilta saan joka joulu kattilan:)nuorena,rakastuneena odotin mieheltä romanttista lahjaa-sain valkosipulipuristimen.Häälahjaksi saatiin miehen poikamieskaverilta yksi yhdenhengen pussilakanasetti:)

Vierailija
46/104 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus menneinä vuosina ollut paketointipalvelussa töissä ja mitä ihmeellisempiä lahjoja tuli kyllä vastaan. En ole vieläkään eksinyt ajatteli esimerkiksi mitä se mummeli, joka osti jollekulle lahjaksi post it -muistilappuja... :)

Vierailija
47/104 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun muutimme miehen kanssa yhteen, tuli miehen veli käymään ja toi makaronipussin. vielä gluteenittomia, vaikka kummallakaan ei ole keliakiaa eikä myöskään tällä veljellä. kyllä on asialle naurettu jälkeenpäin!

Vierailija
48/104 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni on aina kammoksunut sitä, että olen kasvissyöjä. Hän antoi sitten mulle vihon, johon oli itse kirjoittanut kaikenlaisia liharuokaohjeita joulukinkusta lihakeittoon. Eipä se toisaalta ole haitannut; olen tehnyt joitakin niistä ruoista tosi usein, ja korvannut vain lihan tofulla tms. :P

Vierailija
49/104 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnehän ne nimenomaan sopis. Olisi sellainen ultramoderni korkeakiiltovalkoinen tai musta keittiö, lattiassa räsymatot  ja muutamia näkyvissä olevia esineitä maton raitojen väreissä . Olis tosi makee :)

Vierailija
50/104 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän ystävä tuli käymään ja toi minulle tuliaiseksi tomaatin. Se oli yllättävää ja hauskaakin.

Vierailija
51/104 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi oli teettänyt työkaverillaan korut meidän tyttölapselle ja minulle. Kiva idea sinänsä... Sellainen aivan järkyttävä violetti muovikoru, jossa riippui keskellä,yksi kirjava, iso kukka? Aivan hyytävän hirveä! Tytöllä jotenkin pienempi ja sirompi, mun suuri ja vaan kauhee! En ole koskaan käyttänyt. Muitakin kaameita lahjoja saanut häneltä, mutta tästä menin täysin sanattomaksi.

Vierailija
52/104 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomaatti on mielestäni hyvä lahja, Kun olin sinkku ostin usein liikaa tomaatteja jotka sitten pilaantuivat. Isosta tomaatista kun laittaa siivuja leivän päälle niin riittää useampaankin leipään.

Vierailija
53/104 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena sain mummoltani lahjaksi n. lapsen nyrkin kokoisen, rutatun foliopallon. Kun sen avasi, tipahti sieltä 2 palaa fazerin sinistä suklaata sekä 10 markkaa pikkukolikoina. Isäni vieressä kuiskasi "SINÄ. SYÖT. NE." :D

Aikuisena sain ex-anopilta pastellinvihreät, kukalliset pussilakanat joissa oli reunoissa vihreät pitsit. Meillä on siis juuri selkainen mu-valk. skitsofreeninen yyyybermoderni sisustus ja kaikki liinavaatteet valkoisia.....

Eipä hätiä, paketoin ne uudelleen ja vein foliopallo-mummolleni lahjaksi, se tykkäsi kovasti :P

Vierailija
54/104 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 17:23"]

Tomaatti on mielestäni hyvä lahja, Kun olin sinkku ostin usein liikaa tomaatteja jotka sitten pilaantuivat. Isosta tomaatista kun laittaa siivuja leivän päälle niin riittää useampaankin leipään.

[/quote]

Kyllä, se oli oikein hyvä lahja :) Omaperäinen ja kiva tuliainen. Oli aamiaisaika, ja tomaatti maistui oikein hyvältä leivän päällä.

t: se tomaattityttö

Vierailija
55/104 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime jouluna tuli hämmentävin lahja. Kassillinen puoliksi käytettyjä jouluaiheisia paketointitarvikkeita. Isoon lahjakassiin pakattuna vajaita lahjapaperirullia, nauhakeriä ja vajaa teippirulla. Lahjakassista oli edellisen lahjansaajan nimi vedetty mustalla tussilla yli ja minun nimi laitettu siihen alle.

Vierailija
56/104 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.12.2007 klo 21:17"]

vuosi tulee anopilta mitä kamalampia vaaleanpunaisia patalappuja, saviesineitä (yleensä enkeleitä) jne. Ja mies saa joka vuosi kamalampia suoria housuja vaikka hän on aivan itse kieltänyt äitiään ostamasta housuja

[/quote]

yleensä ne kuorolevyt ovat aika huonoja. Jokainen kuoro pääsee levyttämään ja tarkoitus on että jokainen kuorolainen sitten ostaa levyjä 10 kpl, jotta saadaan kulut peitettyä.

Montako levyä myydään kuoron konserteissa ? Ehkä 0. Ja yleisökin on valtaosaltaan sukulaisia.

Kuorolaulu on upea harrastus, mutta levyjen myynti, tai se pakkomyynti ei.

Omistan ainakin 5 vst levyä ja yhtäkään en ole ikinä kuunnellut.

Vierailija
57/104 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekste osaa lainata?? patalappuihin kommentoidaan jotain kuorolevyjä...

Vierailija
58/104 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimipäivälahjaksi postitse 5 euron seteli anopilta

Suolakivilamppu, kammottava oranssi möhkäle

Vierailija
59/104 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnollisia lauluja sisältävä cd-levy joka oli valittujen palojen ilmaislahjakirjan välissä. 

voi jee.

Vierailija
60/104 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi