Pitäisikö vaan kysyä mieheltä että "Mitä tämä meidän tapailu on, missä mennään?"
Olen pian kaksi kuukautta tapaillut yhtä miestä. Tykkäämme toisistamme todella paljon. Mies kuitenkin heti alkuun sanoi, että on juuri eronnut edellisestä suhteestaan, ja tarvitsisi nyt aikaa rakentaa itseään uudelleen eikä ole tällä hetkellä heti valmis uuteen suhteeseen. Kuitenkin viihdymme toistemme seurassa äärimmäisen hyvin ja huomasin heti, että meillä synkkaa poikkeuksellisen hyvin ja että hän voisi olla minulle se oikea.
Minulla on alkanut herätä tunteita, ja ahdistaa ja on piinaavaa odotella miehen viestiä että milloin taas nähtäisiin. Koska minulle on tullut tunteita, haluaisin selvyyden tähän kuvioon. En haluaisi tuhlata aikaani, jos tästä ei tulekaan pitkällä tähtäimellä mitään vakavaa. Samaan aikaan en kuitenkaan haluaisi painostaa miestä suhteeseen, haluan vaan tietää missä mennään. Miten voisin ottaa asian esille niin että se ei ole painostava miehen näkökulmasta?
Puolet ystävistäni sanoo, että älä ota puheeksi tuota vaan anna sen mennä omalla painollaan. Puolet taas sanoo, että ilman muuta pitää ottaa puheeksi että mitä tämä tapailu on. Ota siitä sitten selvää :D
Vinkkejä?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku selittää mulle ymmärrettäväksi, miksi naiset ylipäätään ryhtyvät mihinkään säätöihin tuollaisen miehen kanssa, joka sanoo ettei ole valmis suhteeseen. Mikä pointti on edes ruveta tapailemaan sellaista mistä, kun tietää jo valmiiksi että yhteistä tulevaisuutta ei ole? Eikö olisi parempi etsiä joku mies, joka on valmis asettumaan aloilleen eikä kipuile exän perään? Tai sopia, että katsotaan vaikka puolen vuoden päästä mikä on tilanne, ollaanko molemmat vielä vapaita?
Koska ihminen on ihastuessaan pöhkö. Tiedetään, että suhteesta ei tule oikeasti yhtään mitään, mutta kielletään se täydellisesti. Ajatellaan, että tapaillaan nyt sitten viattomasti, kun ei parempaakaan tekemistä ole, eihän tässä mitään häviä. Saanpahan edes viettää aikaa tämän ihanan ihmisen kanssa. Ja kuitenkin elää se toivonkipinä, jos tämä ihminen vaikka kiinnostuisikin. Olisihan se niin vallan ihanaa.
Kokemusta on.
Ittensä siinä vain rikkoo. :( Ongelman ydin on se että tietää itsekin mikä vastaus todennäköisesti on. Siksi kysymistä lykkää ja sitten ylipääseminen on aina vain vaikeampaa ja pettymys suurempi. Elämä opettaa.
Ymmärrän että mieli voi muuttua.Komppaan sitä ehdotusta että kerrot omista tunteistasi, jos haluat jotakin sanoa. Hänen vastauksestaan voit päätellä kannattaako jatkaa. Toinen vaihtoehto on että annat aikaa, ja hyväksyt sen että joskus aika voi "mennä hukkaan".
Se että joku lupaa sinulle tulevaisuudessa jotakin ei tarkoita etteikö aika silloinkin voisi mennä "hukkaan". Ehkä paljastuu että tämä lupailija ei olekaan sinulle se oikea, tai hän ei pidä lupaustaan yms. Et voi koskaan olla 100% varma ja se on elämässä hyväksyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se mieshän heti alkuun kertoi sulle ihan suoraan että ei ole vielä valmis uuteen suhteeseen.
Kyllä. Mutta "vielä" on aika suhteellinen käsite.
Joo on, mutta tuo tarkoittaakin vain ettei mies ole valmis suhteeseen sinun kanssasi. Tässä tapauksessa "vielä" tarkoittaa samaa kuin "ei koskaan", mutta tuolla ei koskaan-ilmaisulla mies ei olisi saanut sinusta tarvitsemaansa laastaria itselleen.
Unohda koko mies.
Ap toivoisi varmaan miehen kunnolla ihastuvan. Hän on itse kai ihastunut ja miettii tavallaan, miten saisi miehen tuntemaan samoin, ei halua menettää miestä, pelkää ilmaista tunteitaan koska pelkää saavansa epätietoisen tai pahimmassa tapauksessa kielteisen sävyisen vastauksen. Niin kauan kuin kissaa ei ole nostettu pöydälle, voi elää toivossa, tulkita miehen käytöstä ja nauttia omista tunteistaan ja niiden heijastuksista, sekä tietenkin miehen seurasta, joka lisää ja ruokkii omia tunteita.
Tavallaan ihan sama, mitä sanot tai teet miehelle. Hän todennäköisesti tietää/aistii kyllä, että sinulla niitä tunteita on, jos ei ihan pönttö ole.
Tärkeintä on, että teet itsellesi selväksi, mitä haluat. Mitä onneesi kuuluu. Minkälaisia suhteita olet valmis hyväksymään?
Nousi ihan vtutus pintaan kun muisti millaista peliä nämä tapailut ovat. Jäänyt hampaankoloon kun ollut totaalisen ihastunut 3 kuukauden ajan, et ole uskaltanut kysyä mitä tämä ajattelee suhteen tilasta (koska miehet ne ilmeisesti säikytetään sillä pois), ja lopulta tulet heivatuksi ilman että tämä osapuoli edes kertoo sinulle asiasta. Siis ymmärrän kyllä että tuo 3kk ei ole pitkä aika ihmisen elämässä, mutta onko tuo nyt sitten oikein että joudut arvuuttemaan olitko miehelle pelkkä väliaikainen tarpeiden tyydyttäjä? Jos itse olet muunkin kuin seksin perässä, tulee aika hyväksikäytetty olo.
Kyllä pitää pystyä kysymään. Jos suuttuu on jotain salattavaa.
Tulee kyllä mieleen, että mies ei halua seurustella ( ja ei millään pahalla) sun kanssa. Hän on sanonut, ettei kaipaa mitään vakavanpaa. Harvemmin tuollainen tapailu seurusteluksi muuttuu. Voit tietysti ilmaista omat tunteesi ja katsoa, miten hän reagoi.
Jos tarvii kysyä, ette ole menossa vakavassa suhteessa.
Mitä kannattaa kysyä: onko sulla muita? Käytätkö kumia joka kerta?
Nykyaika on raadollista. N50+
Eiköhän asia ole jo ratkennut aloittajalle. Aloitus on 1,5 vuotta vanha.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pitää pystyä kysymään. Jos suuttuu on jotain salattavaa.
Suuttuu tai vaikenee, jos salattavaa.
Jos asiaa pitää miettiä ei mies ole oikea sinulle.oikean miehen kohdalla sinun ei tarvitse miettiä ,olla huolissaan...sinut pidetään kartalla ja seurasi on haluttua.sinua kysytään, sinun ei tarvitse kysellä!!
itse olen aiemmassa parisuhteessa ja deittailessa saanut niin monet kerrat näpeille ja ollut vain leikkikalu että en osaa enää luottaa ihmisiin ja synnätä uuteen suhteeseen. Olen nyt tavannut uuden miehen mutta takaraivossa edelleen vaivaa ajatus siitä että odotan jo sitä hetkeä kun hän laittaa viestiä että on tavannut toisen ja meidän juttu täytyy lopettaa...
Vanha ketju, mutta kommentoin, että miehen vastaus on tässä: "Mies kuitenkin heti alkuun sanoi, että on juuri eronnut edellisestä suhteestaan, ja tarvitsisi nyt aikaa rakentaa itseään uudelleen eikä ole tällä hetkellä heti valmis uuteen suhteeseen."
Kysy mitä se tarkoittaa sillä itsensä löytämiselle. Joku saattaa haluta vain asua muutaman kuukauden yksin, joku toinen lähtee Nepaliin munkiksi. Sano että olet kiinnostunut aloittamaan suhteen, mutta sitä ei tarvitse tehdä nyt. Sano että haluat hänen olevan valmis uuteen suhteeseen sitten kun/jos alatte seurustella. Ja sitten jätät pallon sille. Jos sä löydät sillä välin jonkun muun, niin anna palaa, ei kukaan oletan että ikuisuutta odotat.
Koska ihminen on ihastuessaan pöhkö. Tiedetään, että suhteesta ei tule oikeasti yhtään mitään, mutta kielletään se täydellisesti. Ajatellaan, että tapaillaan nyt sitten viattomasti, kun ei parempaakaan tekemistä ole, eihän tässä mitään häviä. Saanpahan edes viettää aikaa tämän ihanan ihmisen kanssa. Ja kuitenkin elää se toivonkipinä, jos tämä ihminen vaikka kiinnostuisikin. Olisihan se niin vallan ihanaa.
Kokemusta on.